Solicita o oferta
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta personalizata. Click aici pentru mai multe informatii despre cookies si modul lor de folosire.

HOVIMA LA PINTA

de la
1194 857
Tarif / persoana
* perioada 30.08.2021 - 06.09.2021 | transport cu avionul | plecare din Bucuresti
Verifica disponibilitate

Descriere

Descriere: Un hotel recomandat familiilor cu copii
Localizare: pe plaja din Costa Adeje, langa Portul Colon, la 4 km de Playa de Las Americas.
Dotari camere: camerele sunt luminoase, au un design vesel si sunt dotate cu aer conditionat,televizor, uscator de par, frigider, seif (contra cost).
Facilitati hotel: restaurant, baruri, piscina, acces internet WiFi (gratuit),
Facilitati copii: piscina, baby club pentru copii intre 6 luni la 3 ani, mini club de la 4 la 8 ani, junior club pentru copii intre 9 - 12 ani si club pentru adolescenti de la 13 la 15 ani;
Web site: https://www.hovimalapinta.com/en/
Nota informativa: Pentru anumite facilitati din hotel sau din camera, hotelierul poate solicita taxe suplimentare. In momentul sosirii la hotel solicitati receptionerului sa va informeze cu exactitate asupra lor.

Va rugam sa alegeti o data de CheckIn si CheckOut pentru a vedea preturile.

Ce se întâmplă când faci o rezervare online?


  1. Atunci când apeși butonul ”Rezervă acum” vei fi redirecționat pe o pagină în care va trebui să completezi informații despre persoanele care călătoresc și datele de facturare.
  2. Vei avea posibilitatea să alegi între plata online cu cardul, cu ordin de plată sau plata numerar în agenție.
  3. Dacă vei alege ultima opțiune, va trebui să te deplasezi la una dintre agențiile Filadelfia Turism pentru a plăti sejurul tău.
  4. După ce ai completat toate detaliile și ai ales metoda de plată, vei apăsa butonul ”Finalizare”.
  5. Dacă ai ales metoda de plată online, vei fi transferat pe o pagină pentru a introduce detaliile cardului tău bancar.
    • Agenții nostri vor primi detaliile rezervării tale și te vor contacta pentru a încheia toate formalitățile: încheierea contractului de călătorie;
    • încheierea asigurării de călătorie (dacă îți dorești și acest serviciu);
    • emiterea facturii;
    • transmiterea documentelor de călătorie.
  6. Poți să anulezi oricând o rezervare, însă, în funcție de condițiile ofertei, dar și de numărul de zile rămas până la plecare, poți fi penalizat cu un anumit procent din suma achitată
Consultanții noștri de vacanțe îți stau în mod constant la dispoziție pentru a te ajuta să găsești oferta potrivită și să finalizezi fără probleme procesul de rezervare. Ne poți contacta prin intermediul modului de chat din site-ul nostru sau telefonic.