Solicita o oferta
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta personalizata. Click aici pentru mai multe informatii despre cookies si modul lor de folosire.

Descriere

Descriere in curs de actualizare pentru sezonul de vara 2020...

LOCALIZARE:
la 20 de metri de plaja si la 1,5 km de centrul statiunii.
INFORMATII GENERALE: hotelul a fost construit in anul 2005 si renovat in anul 2015.
CAPACITATE: • cladire cu 4 etaje • 12 camere standard (max. 2+1 persoane, 20m2) • 3 studiouri (max. 2+2/3 persoane, 25m2) • 3 apartamente cu un dormitor (max. 2+2/4 persoane, 40m2).
TIP PENSIUNE: BB (mic dejun bufet) / FB (mic dejun bufet si cina).
COPII: Turistii cu varsta cuprinsa intre 2 si 11.99 ani sunt considerati copii.

Complex Lipite 2*
Summer 2020 03.06-09.07 10.07-26.08 27.08-13.09
Cancellation without penalty (days before check-in) 5 7 5
Cancellation penalty in nights 1 1 1
NO show penalty in nights 2 2 2
Early bookings:
15 % Discount for bookings made till 31.03 and paid 100% till 10.04
10 % Discount for bookings made till 30.04 and paid 100% till 10.05
Extras:
7=6; 8=7, 9=8, 10=9, 11=10, 12=11, 13=12,14=12, 15=13 .... for bookings with stay until 15.06 and after 05.09
* The extras are cumulative with the EB discount!

CAMERA STANDARD:

• doua paturi separate / pat matrimonial
• televiziune prin cablu
• Wi-Fi (gratuit)
• toaleta si baie cu dus, uscator de par (la cerere, la receptie), prosoape
• balcon
• podea acoperita cu parchet, gresie
• curatenie in camera - zilnic
• schimbare prosoape - de doua ori pe saptamana
• schimbare lenjerie de pat - de doua ori pe saptamana
• pat suplimentar (pat extensibil)
• vedere la mare sau la parc


STUDIO:

• doua paturi separate
• televiziune prin cablu
• Wi-Fi (gratuit)
• toaleta si baie cu dus, uscator de par (la cerere, la receptie), prosoape
• balcon
• podea acoperita cu parchet
• curatenie in camera - zilnic
• schimbare prosoape - de doua ori pe saptamana
• schimbare lenjerie de pat - de doua ori pe saptamana
• pat suplimentar (pat extensibil / canapea)
• posibilitate pentru un al 2-lea pat suplimentar
• vedere la mare


APARTAMENT CU UN DORMITOR:

• camera de zi si un dormitor, pat matrimonial, usa de interconectare
• aer conditionat individual
• mini-bar
• televiziune prin cablu
• Wi-Fi (gratuit)
• balcon
• toaleta si baie cu dus, uscator de par (la cerere, la receptie), prosoape, halat de baie
• podea acoperita cu parchet
• curatenie in camera - zilnic
• schimbare prosoape - de doua ori pe saptamana
• schimbare lenjerie de pat - de doua ori pe saptamana
• pat suplimentar (canapea extensibila)
• posibilitate pentru un al 2-lea pat suplimentar
• vedere la mare


FACILITATI:

• restaurant principal
• restaurant à la carte
• bar de zi
• bar la piscina
• Wi-Fi in lobby (gratuit)
• seif (contra cost)
• fier de calcat (gratuit)
• parcare auto pazita (gratuit)
• parcare nepazita (gratuit)
• accesul cu animale de companie nu este permis


SPORT & AGREMENT:

Gratuit
• piscina in aer liber (20m * 8m)


PENTRU COPII:

• patut pentru copii (gratuit)
• meniu pentru copii
• loc de joaca
• sectiune la piscina


PLAJA:

• plaja privata; umbrele de soare si sezlonguri gratuite
• sezlonguri gratuite langa piscina


Imaginile prezentate in acest site sunt cu titlu de prezentare si nu au valoare contractuala. Dimensiunile si designul camerelor hotelului pot varia, astfel incat cazarea in camerele din imagini nu este garantata. Hotelurile au dreptul de a-si modifica politica serviciilor oferite (contra cost / gratuit). Va rugam sa acceptati scuzele noastre pentru orice discrepante aparute.



Va rugam sa alegeti o data de CheckIn si CheckOut pentru a vedea preturile.

Ce se întâmplă când faci o rezervare online?


  1. Atunci când apeși butonul ”Rezervă acum” vei fi redirecționat pe o pagină în care va trebui să completezi informații despre persoanele care călătoresc și datele de facturare.
  2. Vei avea posibilitatea să alegi între plata online cu cardul, cu ordin de plată sau plata numerar în agenție.
  3. Dacă vei alege ultima opțiune, va trebui să te deplasezi la una dintre agențiile Filadelfia Turism pentru a plăti sejurul tău.
  4. După ce ai completat toate detaliile și ai ales metoda de plată, vei apăsa butonul ”Finalizare”.
  5. Dacă ai ales metoda de plată online, vei fi transferat pe o pagină pentru a introduce detaliile cardului tău bancar.
    • Agenții nostri vor primi detaliile rezervării tale și te vor contacta pentru a încheia toate formalitățile: încheierea contractului de călătorie;
    • încheierea asigurării de călătorie (dacă îți dorești și acest serviciu);
    • emiterea facturii;
    • transmiterea documentelor de călătorie.
  6. Poți să anulezi oricând o rezervare, însă, în funcție de condițiile ofertei, dar și de numărul de zile rămas până la plecare, poți fi penalizat cu un anumit procent din suma achitată
Consultanții noștri de vacanțe îți stau în mod constant la dispoziție pentru a te ajuta să găsești oferta potrivită și să finalizezi fără probleme procesul de rezervare. Ne poți contacta prin intermediul modului de chat din site-ul nostru sau telefonic.

Locatie