Solicita o oferta
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta personalizata. Click aici pentru mai multe informatii despre cookies si modul lor de folosire.

Descriere

Hotel: situat la 55 km de aeroportul orasului Antalya, in orasul Kemer, la 200 m de propria plaja.
Construit in anul 1989, suprafata totala – 2.600 m2.
Hotelul este alcatuit din 2 cladiri cu 3 nivele:

100 standard room (max. 3+1 pers., 13 m2);
8 family room cu o camera (max. 3+1 pers., 35 m2).

CAMERE:
cada
aer conditionat individual sau centralizat
televizor
telefon
seif (la receptie, contra cost)
pardoseala – mocheta
balcon
curatenie in camera – zilnic
schimbarea lenjeriei – de 3 ori/saptamana
 
FACILITATI:
restaurantul principal (Fame Residence Kemer Park)
2 baruri
piscina exterioara
medic – la solicitare
spalatorie
 
ACTIVITATI:
Gratuit:
tenis de masa
discoteca (intrare, in hotelul Fame Residence Kemer)
Contra cost
biliard
sporturi acvatice
 
PLAJA:
Plaja proprie, pietris. Bar pe plaja – nu. Umbrele, sezlonguri – gratuit. Prosoape de plaja - nu. La piscina si pe plaja: umbrele, sezlonguri, saltele – gratuit.
 
PENTRU COPII:
piscina

Va rugam sa alegeti o data de CheckIn si CheckOut pentru a vedea preturile.

Ce se întâmplă când faci o rezervare online?


  1. Atunci când apeși butonul ”Rezervă acum” vei fi redirecționat pe o pagină în care va trebui să completezi informații despre persoanele care călătoresc și datele de facturare.
  2. Vei avea posibilitatea să alegi între plata online cu cardul, cu ordin de plată sau plata numerar în agenție.
  3. Dacă vei alege ultima opțiune, va trebui să te deplasezi la una dintre agențiile Filadelfia Turism pentru a plăti sejurul tău.
  4. După ce ai completat toate detaliile și ai ales metoda de plată, vei apăsa butonul ”Finalizare”.
  5. Dacă ai ales metoda de plată online, vei fi transferat pe o pagină pentru a introduce detaliile cardului tău bancar.
    • Agenții nostri vor primi detaliile rezervării tale și te vor contacta pentru a încheia toate formalitățile: încheierea contractului de călătorie;
    • încheierea asigurării de călătorie (dacă îți dorești și acest serviciu);
    • emiterea facturii;
    • transmiterea documentelor de călătorie.
  6. Poți să anulezi oricând o rezervare, însă, în funcție de condițiile ofertei, dar și de numărul de zile rămas până la plecare, poți fi penalizat cu un anumit procent din suma achitată
Consultanții noștri de vacanțe îți stau în mod constant la dispoziție pentru a te ajuta să găsești oferta potrivită și să finalizezi fără probleme procesul de rezervare. Ne poți contacta prin intermediul modului de chat din site-ul nostru sau telefonic.