Solicita o oferta
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta personalizata. Click aici pentru mai multe informatii despre cookies si modul lor de folosire.

SAPHIR RESORT HOTEL


Descriere

Localizare: Hotelul este situat pe malul mării, în Okurcalar, la 90 km distanță față de aeroportul Antalya, la 33 km față de centrul orașului Alanya și la 27 km de orașul Side.

Descriere hotel: A fost deschis în anul 2008 și oferă oaspeților săi acces imediat la plaja privată, restaurant principal, 2 restaurante a la carte, 4 baruri, discotecă, piscină exterioară, piscină pentru copii, piscină interioară, aquapark cu 3 tobogane, teren de tenis, amfiteatru, muzică live, cameră de jocuri, programe de animație, săli de conferință, saună, baie turcească, darts, basket, centru welness & SPA, sală de fitness, tenis de masă, volei pe plajă, room service, biliard, sporturi acvatice, iar copiii au la dispoziție mini club, piscină, loc de joacă, cinema pentru copii

Facilități camere: Sunt dotate cu baie privată, uscător de păr, minibar, seif, telefon, TV satelit, aer condiționat, balcon sau terasă.

www.saphirhotels.com

Va rugam sa alegeti o data de CheckIn si CheckOut pentru a vedea preturile.

Facilitati

Restaurant
Bar
SPA
Piscina exterioara
Plaja privata
Piscina exterioara pentru copii
Wi-fi Gratuit

Ce se întâmplă când faci o rezervare online?


  1. Atunci când apeși butonul ”Rezervă acum” vei fi redirecționat pe o pagină în care va trebui să completezi informații despre persoanele care călătoresc și datele de facturare.
  2. Vei avea posibilitatea să alegi între plata online cu cardul, cu ordin de plată sau plata numerar în agenție.
  3. Dacă vei alege ultima opțiune, va trebui să te deplasezi la una dintre agențiile Filadelfia Turism pentru a plăti sejurul tău.
  4. După ce ai completat toate detaliile și ai ales metoda de plată, vei apăsa butonul ”Finalizare”.
  5. Dacă ai ales metoda de plată online, vei fi transferat pe o pagină pentru a introduce detaliile cardului tău bancar.
    • Agenții nostri vor primi detaliile rezervării tale și te vor contacta pentru a încheia toate formalitățile: încheierea contractului de călătorie;
    • încheierea asigurării de călătorie (dacă îți dorești și acest serviciu);
    • emiterea facturii;
    • transmiterea documentelor de călătorie.
  6. Poți să anulezi oricând o rezervare, însă, în funcție de condițiile ofertei, dar și de numărul de zile rămas până la plecare, poți fi penalizat cu un anumit procent din suma achitată
Consultanții noștri de vacanțe îți stau în mod constant la dispoziție pentru a te ajuta să găsești oferta potrivită și să finalizezi fără probleme procesul de rezervare. Ne poți contacta prin intermediul modului de chat din site-ul nostru sau telefonic.

Locatie