Solicita o oferta
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta personalizata. Click aici pentru mai multe informatii despre cookies si modul lor de folosire.

Descriere

http://sidesunhotel.com/

Localizare: Hotelul se afla in regiunea Kumkoy, la 9km de Manavgat, 5km de Side si la 65 km de aeroportul din Antalya.

Descriere hotel: Construit in anul 2002, suprafata totala 6 000 m2, ultima renovare - 2012. Hotelul este compus din 2 cladiri cu 5 nivele. Oaspeții se pot bucura, de o varietate de feluri de mâncare în restaurantul hotelului sau gustări la snack bar. Restaurantul poate oferi meniuri dietetice speciale, la cerere. Barul oferă diverse băuturi de care vă puteți bucura în timp ce vă relaxați.
Facilitati camere: sunt dotate cu baie proprie: cada sau dus, uscator de par, aer conditionat control individual, telefon direct, mini bar, fierbator, set de ceai si cafea, seif, TV satelit si canale cu muzica, balcon.

Va rugam sa alegeti o data de CheckIn si CheckOut pentru a vedea preturile.

Facilitati

Restaurant
Bar
SPA
Piscina interioara
Piscina exterioara
Minibar
Aer conditionat
Uscator de par
Biliard (contra cost)
Tenis de masa
Sala Fitness
Acces imediat la plaja
centru wellness
Wi-fi Gratuit

Ce se întâmplă când faci o rezervare online?


  1. Atunci când apeși butonul ”Rezervă acum” vei fi redirecționat pe o pagină în care va trebui să completezi informații despre persoanele care călătoresc și datele de facturare.
  2. Vei avea posibilitatea să alegi între plata online cu cardul, cu ordin de plată sau plata numerar în agenție.
  3. Dacă vei alege ultima opțiune, va trebui să te deplasezi la una dintre agențiile Filadelfia Turism pentru a plăti sejurul tău.
  4. După ce ai completat toate detaliile și ai ales metoda de plată, vei apăsa butonul ”Finalizare”.
  5. Dacă ai ales metoda de plată online, vei fi transferat pe o pagină pentru a introduce detaliile cardului tău bancar.
    • Agenții nostri vor primi detaliile rezervării tale și te vor contacta pentru a încheia toate formalitățile: încheierea contractului de călătorie;
    • încheierea asigurării de călătorie (dacă îți dorești și acest serviciu);
    • emiterea facturii;
    • transmiterea documentelor de călătorie.
  6. Poți să anulezi oricând o rezervare, însă, în funcție de condițiile ofertei, dar și de numărul de zile rămas până la plecare, poți fi penalizat cu un anumit procent din suma achitată
Consultanții noștri de vacanțe îți stau în mod constant la dispoziție pentru a te ajuta să găsești oferta potrivită și să finalizezi fără probleme procesul de rezervare. Ne poți contacta prin intermediul modului de chat din site-ul nostru sau telefonic.

Locatie