Solicita o oferta
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta personalizata. Click aici pentru mai multe informatii despre cookies si modul lor de folosire.

Descriere

Descriere in curs de actualizare pentru sezonul de iarna 2019/2020...

Categorie oficiala: 3 *.
LOCALIZARE: la 250 de metri de centru si la 1.8 km de telegondola.
INFORMATII GENERALE: hotelul a fost construit in anul 1994 si renovat ultima data in anul 2019.
CAPACITATE: • cladire pe 4 etaje • 6 camere duble (max. 2 persoane) • 5 camere duble cu pat suplimentar (max. 2+1 persoane) • 5 camere triple (max. 3 persoane) • un apartament cu un dormitor (max. 4 persoane).
TIP PENSIUNE: BB (mic dejun tip bufet) / HB (mic dejun tip bufet si cina tip meniu).
COPII: Turistii cu varsta cuprinsa intre 3 si 11.99 ani sunt considerati copii.
Sejur minim: 5 nopti in perioada 20.12.2019 - 03.01.2020.

CAMERA DUBLA:

• doua paturi separate sau un pat dublu
• sistem de incalzire centrala
• televiziune prin cablu
• telefon
• mini-bar
• frigider
• Wi-Fi (gratuit)
• balcon /nu in toate camerele/
• baie cu cabina de dus / dus, uscator de par, prosoape, produse cosmetice pentru baie
• podea acoperita cu - parchet / placi ceramice
• curatenie in camera - zilnic
• schimbare lenjerie de pat - de 4 ori pe saptamana
• schimbare prosoape - de 4 ori pe saptamana
• pat suplimentar numai in „Camerele duble cu pat suplimentar” (pat de tabara / fotoliu extensibil)


CAMERA TRIPLA:

• trei paturi single
• sistem de incalzire centrala
• televiziune prin cablu
• telefon
• mini-bar
• frigider
• Wi-Fi (gratuit)
• balcon /nu in toate camerele/
• baie cu cabina de dus / dus, uscator de par, prosoape, produse cosmetice pentru baie
• podea acoperita cu - parchet / placi ceramice
• curatenie in camera - zilnic
• schimbare lenjerie de pat - de 4 ori pe saptamana
• schimbare prosoape - de 4 ori pe saptamana


APARTAMENT:

• camera de zi cu o canapea (folosita ca pat suplimetar) si un dormitor separat, cu doua paturi single sau un pat dublu; usa intre camere
• sistem de incalzire centrala
• televiziune prin cablu
• telefon
• mini-bar
• frigider
• Wi-Fi (gratuit)
• balcon
• baie cu cabina de dus / dus, uscator de par, prosoape, produse cosmetice pentru baie
• podea acoperita cu - parchet / placi ceramice
• curatenie in camera - zilnic
• schimbare lenjerie de pat - de 4 ori pe saptamana
• schimbare prosoape - de 4 ori pe saptamana


FACILITATI:

• bar in lobby
• bar de zi
• restaurant principal
• mehana (restaurant in stil national)
• Wi-Fi in lobby (gratuit)
• parcare nepazita gratuita
• accesul cu animale de companie nu este permis
• check-in - dupa ora 14:00
• check-out - pana la ora 12:00


SPORT & AGREMENT:

Contra cost
• biliard


PENTRU COPII:

• patut (gratuit, la cerere)
• meniu pentru copii in restaurant (gratuit)


SCHI:

• transport la lift (gratuit, dupa un program stabilit de catre hotel)
• camera pentru depozitarea echipamentului propriu de schi (gratuit)


Imaginile prezentate in acest site sunt cu titlu de prezentare si nu au valoare contractuala. Dimensiunile si designul camerelor hotelului pot varia, astfel incat cazarea in camerele din imagini nu este garantata. Hotelurile au dreptul de a-si modifica politica serviciilor oferite (contra cost / gratuit). Va rugam sa acceptati scuzele noastre pentru orice discrepante aparute.


Va rugam sa alegeti o data de CheckIn si CheckOut pentru a vedea preturile.

Ce se întâmplă când faci o rezervare online?


  1. Atunci când apeși butonul ”Rezervă acum” vei fi redirecționat pe o pagină în care va trebui să completezi informații despre persoanele care călătoresc și datele de facturare.
  2. Vei avea posibilitatea să alegi între plata online cu cardul, cu ordin de plată sau plata numerar în agenție.
  3. Dacă vei alege ultima opțiune, va trebui să te deplasezi la una dintre agențiile Filadelfia Turism pentru a plăti sejurul tău.
  4. După ce ai completat toate detaliile și ai ales metoda de plată, vei apăsa butonul ”Finalizare”.
  5. Dacă ai ales metoda de plată online, vei fi transferat pe o pagină pentru a introduce detaliile cardului tău bancar.
    • Agenții nostri vor primi detaliile rezervării tale și te vor contacta pentru a încheia toate formalitățile: încheierea contractului de călătorie;
    • încheierea asigurării de călătorie (dacă îți dorești și acest serviciu);
    • emiterea facturii;
    • transmiterea documentelor de călătorie.
  6. Poți să anulezi oricând o rezervare, însă, în funcție de condițiile ofertei, dar și de numărul de zile rămas până la plecare, poți fi penalizat cu un anumit procent din suma achitată
Consultanții noștri de vacanțe îți stau în mod constant la dispoziție pentru a te ajuta să găsești oferta potrivită și să finalizezi fără probleme procesul de rezervare. Ne poți contacta prin intermediul modului de chat din site-ul nostru sau telefonic.

Locatie