Solicita o oferta
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta personalizata. Click aici pentru mai multe informatii despre cookies si modul lor de folosire.

Descriere

Descrierea vilelor a fost actualizata pentru sezonul de iarna 2019/2020.

Vilele Forest Nook
fac parte din Complexul Forest Nook Pamporovo.
LOCALIZARE: la 2 km de centrul statiunii si la 800 de metri de telegondola si la 1.2 km de telescaun.
INFORMATII GENERALE: vilele au fost construite in anul 2009 si renovate in anul 2012.
CAPACITATE: • 5 vile cu cate 2 dormitoare (max. 4+2 persoane, 120 m2).
TIP PENSIUNE: RO (fara masa) / FB (mic dejun, pranz tip bufet si cina - tip bufet sau meniu).
COPII: Turistii cu varsta cuprinsa intre 6 si 11.99 ani sunt considerati copii.

Cina de Craciun (25.12.2019): nu este obligatorie. Tarife speciale pentru copii cu varste intre 6 si 11.99 ani. Copiii sub 6 ani - nu primesc servicii.
Cina de Revelion (31.12.2019): nu este obligatorie. Tarife speciale pentru copii cu varste intre 6 si 11.99 ani. Copiii sub 6 ani - nu primesc servicii.
Sejur minim: 5 nopti în perioada 29.12.2019 - 02.01.2020 / 4 nopti in perioada 30.01. – 09.02.2020 & 01.03 – 04.03.2020.
In data de 26.12.2019; 30.12.2019 si 02.01.2020 - cazarea (check-in-ul) se va face dupa ora 17:00.


VILE:

• au doua etaje
• la parter - camera de zi cu o canapea extensibila si o bucatarie echipata (plite, cuptor, cuptor cu microunde, frigider, vesela, oale, tigai, gatitul este permis)
• la etaj - 2 dormitoare separate, cu cate 2 paturi single sau un pat dublu, usa intre camere
• televiziune prin cablu
• fierbator electric
• Wi-Fi - gratuit
• semineu - taxa suplimentara pentru lemn de foc
• toaleta si baie cu dus, uscator de par (la cerere, la receptie), prosoape, cosmetice de baie
• toaleta pentru oaspeti
• podea acoperita cu placi ceramice
• curatenie in camera - zilnic
• schimbare lenjerie de pat - la 3 zile
• schimbare prosoape - la 3 zile
• pat suplimentar (canapea extensibila)


FACILITATI:

• restaurant principal
• restaurant a-la-carte
• restaurant traditional
• sala pentru servirea micului dejun
• lobby bar
• bar de noapte
• Wi-Fi in lobby (gratuit)
• sala de animatie
• centru SPA profesional
• magazine
• spalatorie (contra cost)
• fier de calcat (gratuit)
• parcare nepazita (gratuit)
• accesul cu animale de companie este permis (contra cost)
• check-in - dupa ora 14:00
• check-out - pana la ora 12:00


SPORT & AGREMENT:

Gratuit
• piscina interioara (apa incalzita, 7m*4m)
• sauna
• baie de aburi

Contra cost
• masaj


PENTRU COPII:

• patut (gratuit)
• scaun inalt in restaurant
• meniu pentru copii in restaurant
• loc de joaca
• jocuri electronice (contra cost)


SCHI:

• transfer la lift, dupa un program stabilit de catre hotel - gratuit
• camera pentru depozitarea echipamentului propriu de schi


Imaginile prezentate in acest site sunt cu titlu de prezentare si nu au valoare contractuala. Dimensiunile si designul camerelor hotelului pot varia, astfel incat cazarea in camerele din imagini nu este garantata. Hotelurile au dreptul de a-si modifica politica serviciilor oferite (contra cost / gratuit). Va rugam sa acceptati scuzele noastre pentru orice discrepante aparute.


Va rugam sa alegeti o data de CheckIn si CheckOut pentru a vedea preturile.

Ce se întâmplă când faci o rezervare online?


  1. Atunci când apeși butonul ”Rezervă acum” vei fi redirecționat pe o pagină în care va trebui să completezi informații despre persoanele care călătoresc și datele de facturare.
  2. Vei avea posibilitatea să alegi între plata online cu cardul, cu ordin de plată sau plata numerar în agenție.
  3. Dacă vei alege ultima opțiune, va trebui să te deplasezi la una dintre agențiile Filadelfia Turism pentru a plăti sejurul tău.
  4. După ce ai completat toate detaliile și ai ales metoda de plată, vei apăsa butonul ”Finalizare”.
  5. Dacă ai ales metoda de plată online, vei fi transferat pe o pagină pentru a introduce detaliile cardului tău bancar.
    • Agenții nostri vor primi detaliile rezervării tale și te vor contacta pentru a încheia toate formalitățile: încheierea contractului de călătorie;
    • încheierea asigurării de călătorie (dacă îți dorești și acest serviciu);
    • emiterea facturii;
    • transmiterea documentelor de călătorie.
  6. Poți să anulezi oricând o rezervare, însă, în funcție de condițiile ofertei, dar și de numărul de zile rămas până la plecare, poți fi penalizat cu un anumit procent din suma achitată
Consultanții noștri de vacanțe îți stau în mod constant la dispoziție pentru a te ajuta să găsești oferta potrivită și să finalizezi fără probleme procesul de rezervare. Ne poți contacta prin intermediul modului de chat din site-ul nostru sau telefonic.

Locatie