Solicita o oferta
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta personalizata. Click aici pentru mai multe informatii despre cookies si modul lor de folosire.

Descriere

Descriere in curs de actualizare pentru sezonul de iarna 2019/2020...

Categorie oficiala: 4*.
LOCALIZARE: la 1 km de centrul statiunii, la 5 km de telegondola si 18 km de telescaun.
INFORMATII GENERALE: hotelul a fost construit in anul 2017.
CAPACITATE: • 2 cladiri cu cate 5 etaje • 4 lifturi • 70 camere duble (max. 2 persoane, 30 m2) • 26 camere duble Executive (max. 2+1/3 persoane, 40 m2) • 22 Studiouri Alpine (max. 2+2/3 persoane, 45 m2) • 11 Suite Junior (max. 2+2/3+1 persoane, 60 m2) • 5 apartamente Alpine cu cate un dormitor (max. 4 persoane, 75 m2).
TIP PENSIUNE: HB (mic dejun tip bufet si cina).
COPII: Turistii cu varsta cuprinsa intre 6 si 11,99 ani sunt considerati copii.

CAMERA DUBLA:

• doua paturi separate sau un pat dublu
• aer conditionat central
• televiziune prin cablu / satelit
• telefon
• mini-bar (contra cost)
• fierbator electric
• seif (contra cost)
• Wi-Fi - gratuit
• balcon cu mobilier
• toaleta si baie cu dus / cabina de dus, bideu, telefon, radio, uscator de par, prosoape, halat de baie, papuci, produse cosmetice pentru baie
• podea acoperita cu mocheta
• curatenie in camera - zilnic
• schimbare lenjerie de pat - de trei ori pe saptamana
• schimbare prosoape - zilnic
• pat suplimentar (pat de tabara)


CAMERA DUBLA EXECUTIVE:

• o camera spatioasa, cu zona de zi si zona de dormit
• doua paturi separate sau un pat dublu
• aer conditionat central
• televiziune prin cablu / satelit
• telefon
• mini-bar (contra cost)
• fierbator electric
• seif (contra cost)
• Wi-Fi - gratuit
• balcon cu mobilier
• toaleta si baie cu dus / cabina de dus, bideu, telefon, radio, uscator de par, prosoape, halat de baie, papuci, produse cosmetice pentru baie
• podea acoperita cu mocheta
• curatenie in camera - zilnic
• schimbare lenjerie de pat - de trei ori pe saptamana
• schimbare prosoape - zilnic
• pat suplimentar (fotoliu extensibil)
• posibilitate pentru un al doilea pat suplimentar


STUDIO ALPINE:

• o camera spatioasa, cu zona de zi si zona de dormit, fara usa intre camere
• doua paturi separate sau un pat dublu
• aer conditionat central
• televiziune prin cablu / satelit
• telefon
• mini-bar (contra cost)
• fierbator electric
• seif (contra cost)
• Wi-Fi - gratuit
• balcon cu mobilier
• toaleta si baie cu dus / cabina de dus, bideu, telefon, radio, uscator de par, prosoape, halat de baie, papuci, produse cosmetice pentru baie
• podea acoperita cu mocheta
• curatenie in camera - zilnic
• schimbare lenjerie de pat - de trei ori pe saptamana
• schimbare prosoape - zilnic
• pat suplimentar (fotoliu extensibil/canapea extensibila)
• posibilitate pentru un al doilea pat suplimentar


SUITA JUNIOR:

• o camera cu zona de zi si zona de dormit, fara usa de legatura
• doua paturi separate sau un pat dublu
• aer conditionat central
• televiziune prin cablu / satelit
• telefon
• mini-bar (contra cost)
• fierbator electric
• masina de cafea
• seif (contra cost)
• Wi-Fi - gratuit
• balcon cu mobilier
• toaleta si baie cu cada, bideu, telefon, radio, uscator de par, prosoape, halat de baie, papuci, produse cosmetice pentru baie
• podea acoperita cu mocheta
• curatenie in camera - zilnic
• schimbare lenjerie de pat - de trei ori pe saptamana
• schimbare prosoape - zilnic
• pat suplimentar (canapea extensibila)
• posibilitate pentru un al doilea pat suplimentar


APARTAMENT ALPINE CU UN DORMITOR:

• camera de zi si un dormitor separat, fara usa de legatura
• doua paturi separate sau un pat dublu
• aer conditionat central
• televiziune prin cablu / satelit
• telefon
• mini-bar (contra cost)
• fierbator electric
• masina de cafea
• seif (contra cost)
• Wi-Fi - gratuit
• balcon cu mobilier
• toaleta si baie cu cada, bideu, telefon, radio, uscator de par, prosoape, halat de baie, papuci, produse cosmetice pentru baie
• podea acoperita cu mocheta
• curatenie in camera - zilnic
• schimbare lenjerie de pat - de trei ori pe saptamana
• schimbare prosoape - zilnic


FACILITATI:

• restaurant principal
• restaurant la carte
• barul in lobby
• aer conditionat in locuri publice
• Wi-Fi in lobby (gratuit)
• seif (gratuit)
• room service (contra cost)
• centru SPA profesional (gratuit)
• salon de infrumusetare (contra cost)
• salon de coafura (contra cost)
• fier de calcat (gratuit)
• spalatorie (contra cost)
• sala de conferinte (contra cost)
• facilitati generale pentru oaspetii cu dizabilitati
• magazine
• parcare pazita gratuita
• parcare nepazita gratuita
• garaj (gratuit)
• accesul cu animale de companie nu este permis
• check-in - dupa ora 14:00
• check-out - pana la ora 12:00


SPORT SI AGREMENT:

Gratuit:
• piscina exterioara cu apa minerala incalzita (25 x 10m)
• piscina interioara cu apa minerala incalzita (25 x 8m)
• fitness
• sah
• sauna
• baie de aburi
• baie turceasca

Contra cost
• teren de tenis
• masaj


PENTRU COPII:

• patut pentru bebeluri (gratuit)
• scaune inalte in restaurant (gratuit)
• sectiunea la piscina exterioara
• programe de animatie (gratuit)
• loc de joaca (gratuit)
• jocuri electronice (contra cost)


SCHI:

• garderoba pentru depozitarea echipamentului propriu de schi - gratuit
• transport la lift - gratuit


Imaginile prezentate in acest site sunt cu titlu de prezentare si nu au valoare contractuala. Dimensiunile si designul camerelor hotelului pot varia, astfel incat cazarea in camerele din imagini nu este garantata. Hotelurile au dreptul de a-si modifica politica serviciilor oferite (contra cost / gratuit). Va rugam sa acceptati scuzele noastre pentru orice discrepante aparute.


Va rugam sa alegeti o data de CheckIn si CheckOut pentru a vedea preturile.

Ce se întâmplă când faci o rezervare online?


  1. Atunci când apeși butonul ”Rezervă acum” vei fi redirecționat pe o pagină în care va trebui să completezi informații despre persoanele care călătoresc și datele de facturare.
  2. Vei avea posibilitatea să alegi între plata online cu cardul, cu ordin de plată sau plata numerar în agenție.
  3. Dacă vei alege ultima opțiune, va trebui să te deplasezi la una dintre agențiile Filadelfia Turism pentru a plăti sejurul tău.
  4. După ce ai completat toate detaliile și ai ales metoda de plată, vei apăsa butonul ”Finalizare”.
  5. Dacă ai ales metoda de plată online, vei fi transferat pe o pagină pentru a introduce detaliile cardului tău bancar.
    • Agenții nostri vor primi detaliile rezervării tale și te vor contacta pentru a încheia toate formalitățile: încheierea contractului de călătorie;
    • încheierea asigurării de călătorie (dacă îți dorești și acest serviciu);
    • emiterea facturii;
    • transmiterea documentelor de călătorie.
  6. Poți să anulezi oricând o rezervare, însă, în funcție de condițiile ofertei, dar și de numărul de zile rămas până la plecare, poți fi penalizat cu un anumit procent din suma achitată
Consultanții noștri de vacanțe îți stau în mod constant la dispoziție pentru a te ajuta să găsești oferta potrivită și să finalizezi fără probleme procesul de rezervare. Ne poți contacta prin intermediul modului de chat din site-ul nostru sau telefonic.

Locatie