Solicita o oferta
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta personalizata. Click aici pentru mai multe informatii despre cookies si modul lor de folosire.

Descriere

Descriere in curs de actualizare pentru sezonul de iarna 2019/2020...

LOCALIZARE
: La 1 km de centrul statiunii si la 350 de metri de telegondola.
INFORMATII GENERALE: Hotelul a fost construit in anul 1994 si renovat in anul 2004.
CAPACITATE: • cladire cu 3 etaje • 16 camere standard (max. 2+1 persoane) • 1 camera tripla (max. 3+1 persoane) • 2 apartamente cu un dormitor (un apartament si un mezonet /max. 2+2/3 persoane/).
TIP PENSIUNE: BB (mic dejun) sau HB (mic dejun si cina).
COPII: Turistii cu varsta cuprinsa intre 2 si 11.99 ani sunt considerati copii.

Cina de Craciun (25.12.2019): nu este obligatorie. Tarife speciale pentru copii intre 2 si 11.99 ani. Copiii sub 2 ani - nu primesc servicii.
Cina de Revelion (31.12.2019): obligatorie. Tarife speciale pentru copii intre 2 si 11.99 ani. Copiii sub 2 ani - nu primesc servicii.
Sejur minim: 5 nopti in perioada 29.12.2019 - 02.01.2020.


CAMERA STANDARD:

• televiziune prin cablu
• telefon
• mini-bar
• Wi-Fi (gratuit)
• balcon
• podea acoperita cu parchet
• doua paturi separate / pat king size
• baie cu cabina de dus, telefon si uscator de par
• curatenie in camera - zilnic
• schimbare lenjerie de pat - de doua ori pe saptamana
• schimbare prosoape - de 4 ori pe saptamana
• pat suplimentar


FACILITATI:

• restaurant
• restaurant à la carte
• lobby bar
• bar de zi
• bar de noapte
• biroui de schimb valutar
• seif (gratuit)
• room service (gratuit)
• Internet in lobby (gratuit)
• centru SPA
• sala de conferinte
• fier de calcat (gratuit)
• parcare nepazita (contra cost)
• accesul cu animale de companie nu este permis


SPORT & AGREMENT:

Gratuit
• piscina interioara
• sala de fitness
• sauna

Contra cost
• masaj
• baie turceasca


PENTRU COPII:

• patut pentru bebelusi
• scaun inalt
• meniu pentru copii in restaurant
• sectiune la piscina
• servicii de bona (contra cost)
• camera de joaca
• gradinita
• animatie pentru copii
• loc de joaca


SCHI:

• camera pentru depozitarea echipamentului propriu de schi (gratuit)


Imaginile prezentate pe acest site sunt cu titlu de prezentare si nu au valoare contractuala. Dimensiunile si designul camerelor hotelului pot varia, astfel incat cazarea in camerele din imagini nu este garantata. Hotelurile au dreptul de a-si modifica politica serviciilor oferite (contra cost / gratuit). Va rugam sa acceptati scuzele noastre pentru orice discrepante aparute.


APARTAMENT:
• camera de zi si un dormitor separat
• semineu - lemn de foc (contra cost)
• televiziune prin cablu
• telefon
• mini-bar
• seif
• Wi-Fi (gratuit)
• balcon
• podea acoperita cu parchet
• doua paturi separate / pat matrimonial
• usa intre camere
• baie cu cada, telefon si uscator de par
• curatenie in camera - zilnic
• schimbare lenjerie de pat - de 2 ori pe saptamana
• schimbare prosoape - de 4 ori pe saptamana
• pat suplimentar
• posibilitate pentru un al doilea pat suplimentar


Va rugam sa alegeti o data de CheckIn si CheckOut pentru a vedea preturile.

Ce se întâmplă când faci o rezervare online?


  1. Atunci când apeși butonul ”Rezervă acum” vei fi redirecționat pe o pagină în care va trebui să completezi informații despre persoanele care călătoresc și datele de facturare.
  2. Vei avea posibilitatea să alegi între plata online cu cardul, cu ordin de plată sau plata numerar în agenție.
  3. Dacă vei alege ultima opțiune, va trebui să te deplasezi la una dintre agențiile Filadelfia Turism pentru a plăti sejurul tău.
  4. După ce ai completat toate detaliile și ai ales metoda de plată, vei apăsa butonul ”Finalizare”.
  5. Dacă ai ales metoda de plată online, vei fi transferat pe o pagină pentru a introduce detaliile cardului tău bancar.
    • Agenții nostri vor primi detaliile rezervării tale și te vor contacta pentru a încheia toate formalitățile: încheierea contractului de călătorie;
    • încheierea asigurării de călătorie (dacă îți dorești și acest serviciu);
    • emiterea facturii;
    • transmiterea documentelor de călătorie.
  6. Poți să anulezi oricând o rezervare, însă, în funcție de condițiile ofertei, dar și de numărul de zile rămas până la plecare, poți fi penalizat cu un anumit procent din suma achitată
Consultanții noștri de vacanțe îți stau în mod constant la dispoziție pentru a te ajuta să găsești oferta potrivită și să finalizezi fără probleme procesul de rezervare. Ne poți contacta prin intermediul modului de chat din site-ul nostru sau telefonic.

Locatie