Solicita o oferta
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta personalizata. Click aici pentru mai multe informatii despre cookies si modul lor de folosire.

ROYAL TOWERS Apartments_SPR


Descriere

Descrierea hotelului a fost actualizata pentru sezonul de iarna 2019/2020.

LOCALIZARE
: La 100 de metri de telegondola si la 1 km de centrul statiunii.
INFORMATII GENERALE: Hotelul a fost construit in anul 2006 si renovat in anul 2013.
CAPACITATE: • cladiri cu 6 etaje • 12 lifturi • 60 de apartamente cu un dormitor (max. 2+2/3+1/4 persoane, 80 m²) • un apartament cu doua dormitoare (max. 4+2/5+1/6 persoane, 152 m²).
TIP PENSIUNE: RO (fara masa) / BB (mic dejun) / HB (mic dejun si cina). Nu este posibila pensiunea HB in data de 25.12.2019 & 31.12.2019.
COPII: Turistii cu varsta cuprinsa intre 4 si 11.99 ani sunt considerati copii.
Sejur minim: 3 nopti in perioada 26.12.2019 - 01.01.2020.

Cina de Craciun (25.12.2019 / 07.01.2020): nu este obligatorie. Tarife speciale pentru copii intre 2 si 11.99 ani. Copiii sub 2 ani - nu primesc servicii.
Cina de Revelion (31.12.2019): nu este obligatorie. Tarife speciale pentru copii intre 2 si 11.99 ani. Copiii sub 2 ani - nu primesc servicii.


APARTAMENT CU UN DORMITOR:

• camera de zi cu o canapea extensibila si un dormitor separat cu pat dublu; usa intre camere
• bucatarie (plita, cuptor cu microunde /in unele apartamente/, frigider, tacamuri, ustensile de bucatarie, hota)
• fierbator electric (unele apartamente)
• calorifer electric
• televiziune prin cablu
• mini-frigider
• telefon
• Wi-Fi (gratuit)
• balcon
• baie cu dus, uscator de par (la cerere, se cere depozit)
• fier de calcat (la cerere, la receptie, se cere depozit)
• podea acoperita cu parchet / mocheta / placi ceramice
• curatenie in camera - zilnic
• schimbare lenjerie de pat - de doua ori pe saptamana
• schimbare prosoape - o data la 3 zile
• pat suplimentar (canapea extensibila / pat)
• vedere spre partiile de schi / munti (unele apartamente)


APARTAMENT CU DOUA DORMITOARE:

• camera de zi cu o canapea extensibila si 2 dormitoare separate, cu pat dublu/paturi twin; usa intre camere
• bucatarie (plita, cuptor cu microunde /in unele apartamente/, frigider, tacamuri, ustensile de bucatarie, hota)
• fierbator electric (unele apartamente)
• calorifer electric
• televiziune prin cablu
• telefon
• Wi-Fi (gratuit)
• balcon (in unele apartamente)
• baie cu dus, uscator de par (la cerere, se cere depozit)
• fier de calcat, masa de calcat (la cerere, la receptie, se cere depozit)
• podea acoperita cu parchet / mocheta / placi ceramice
• curatenie in camera - zilnic
• schimbare lenjerie de pat - de doua ori pe saptamana
• schimbare prosoape - o data la 3 zile
• pat suplimentar (canapea extensibila / pat)
• vedere spre partiile de schi / munti (unele apartamente)


FACILITATI:

• restaurant a-la-carte
• Wi-Fi in intregul complex (gratuit)
• magazin
• spalatorie, calcatorie (contra cost)
• parcare auto in aer liber (gratuit)
• accesul cu animale de companie este permis (la cerere, contra cost)


PENTRU COPII:

• patut pentru bebelusi (la cerere, in functie de disponibilitate, gratuit)
• loc de joaca


SCHI:

• camera pentru depozitarea echipamentului propriu de schi (gratuit)


Imaginile prezentate in acest site sunt cu titlu de prezentare si nu au valoare contractuala. Dimensiunile si designul camerelor hotelului pot varia, astfel incat cazarea in camerele din imagini nu este garantata. Hotelurile au dreptul de a-si modifica politica serviciilor oferite (contra cost / gratuit). Va rugam sa acceptati scuzele noastre pentru orice discrepante aparute.


SPORT & AGREMENT:

Gratuit
• piscina in aer liber (in sezonul de vara)
• piscina interioara (in sezonul de iarna)
• sauna
• baie de aburi
• jacuzzi
• fitness

Contra cost
• tenis de masa
• masaj
• teren de volei in aer liber


Va rugam sa alegeti o data de CheckIn si CheckOut pentru a vedea preturile.

Ce se întâmplă când faci o rezervare online?


  1. Atunci când apeși butonul ”Rezervă acum” vei fi redirecționat pe o pagină în care va trebui să completezi informații despre persoanele care călătoresc și datele de facturare.
  2. Vei avea posibilitatea să alegi între plata online cu cardul, cu ordin de plată sau plata numerar în agenție.
  3. Dacă vei alege ultima opțiune, va trebui să te deplasezi la una dintre agențiile Filadelfia Turism pentru a plăti sejurul tău.
  4. După ce ai completat toate detaliile și ai ales metoda de plată, vei apăsa butonul ”Finalizare”.
  5. Dacă ai ales metoda de plată online, vei fi transferat pe o pagină pentru a introduce detaliile cardului tău bancar.
    • Agenții nostri vor primi detaliile rezervării tale și te vor contacta pentru a încheia toate formalitățile: încheierea contractului de călătorie;
    • încheierea asigurării de călătorie (dacă îți dorești și acest serviciu);
    • emiterea facturii;
    • transmiterea documentelor de călătorie.
  6. Poți să anulezi oricând o rezervare, însă, în funcție de condițiile ofertei, dar și de numărul de zile rămas până la plecare, poți fi penalizat cu un anumit procent din suma achitată
Consultanții noștri de vacanțe îți stau în mod constant la dispoziție pentru a te ajuta să găsești oferta potrivită și să finalizezi fără probleme procesul de rezervare. Ne poți contacta prin intermediul modului de chat din site-ul nostru sau telefonic.

Locatie