Solicita o oferta
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta personalizata. Click aici pentru mai multe informatii despre cookies si modul lor de folosire.

Semiramida Gardens Apartments


Descriere

Descrierea hotelului a fost actualizata pentru sezonul de iarna 2019/2020.

Categoria oficiala: 2 *.

LOCALIZARE
: La 3 km de centrul orasului Borovets si la 100 de metri de telescaun - Yastrebets Quad.
INFORMATII GENERALE: Hotelul a fost construit in anul 2008.
CAPACITATE: • 4 cladiri cu cate 8 etaje • 4 lifturi • studiouri (max. 2 persoane, 40m2) • apartamente cu un dormitor (max. 2+2/4 persoane, 65m2) • apartamente cu doua dormitoare (max. 4+2/6 persoane, 75m2).
TIP PENSIUNE: RO (fara masa) / BB (mic dejun) / HB (mic dejun si cina).
COPII: Turistii cu varsta intre 2-11.99 ani sunt considerati copii.

IMPORTANT: Hotelul nu are recepție și din acest motiv turiștii trebuie să informeze în avans despre ora sosirii lor în stațiune. Cheia camerei o veti primi de la reprezentantul nostru la fața locului.

Cina de Craciun (25.12.2019): nu este obligatorie. Tarife speciale pentru copii cu varsta cuprinsa intre 2 si 11,99 ani. Copiii sub 2 ani - nu primesc servicii.
Cina de Revelion (31.12.2019): nu este obligatorie. Tarife speciale pentru copii cu varsta cuprinsa intre 2 si 11,99 ani. Copiii sub 2 ani - nu primesc servicii.
Sejur minim: 7 nopti in perioada 22.12.2019 - 29.02.2020 / 5 nopti in perioadele 15.12. – 21.12.2019 & 01.03. – 31.03.2020.


STUDIO:

• bucatarie complet utilata
• fierbator electric
• televiziune prin satelit
• balcon
• baie cu dus / cada
• podea acoperita cu parchet
• curatenie in camera - curatenie usoara zilnic, golirea cosurilor de gunoi, aprovizionare cu produse pentru toaleta, nu se spala vesela
• schimbare lenjerie de pat - o data pe saptamana
• schimbare prosoape - de 2 ori pe saptamana


APARTAMENT:

• camera de zi cu canapea extensibila si unul sau doua dormitoare separate
• bucatarioara complet echipata (toaster, fierbator electric, plita electrica si cuptor, ustensile de bucatarie, oale si tigai)


FACILITATI:

• restaurant
• mehana (restaurant in stil traditional)
• lobby bar
• centru SPA (contra cost)
• centru de afaceri
• sala de conferinte
• magazin
• spalatorie (contra cost)
• fier de calcat (gratuit)
• parcare subterana (contra cost)
• parcare nepazita
• accesul cu animale de companie nu este permis


SPORT & AGREMENT:

Contra cost
• piscina interioara
• sala de fitness
• baie de aburi
• Jacuzzi
• sauna
• masaj
• biliard
• solar
• baie turceasca


PENTRU COPII:

• patut pentru bebelusi in apartment (contra cost)
• loc de joaca (contra cost)
• jocuri electronice (contra cost)


Imaginile prezentate pe acest site sunt cu titlu de prezentare si nu au valoare contractuala. Dimensiunile si designul camerelor hotelului pot varia, astfel incat cazarea in camerele din imagini nu este garantata. Hotelurile au dreptul de a-si modifica politica serviciilor oferite (contra cost / gratuit). Va rugam sa acceptati scuzele noastre pentru orice discrepante aparute.



Va rugam sa alegeti o data de CheckIn si CheckOut pentru a vedea preturile.

Ce se întâmplă când faci o rezervare online?


  1. Atunci când apeși butonul ”Rezervă acum” vei fi redirecționat pe o pagină în care va trebui să completezi informații despre persoanele care călătoresc și datele de facturare.
  2. Vei avea posibilitatea să alegi între plata online cu cardul, cu ordin de plată sau plata numerar în agenție.
  3. Dacă vei alege ultima opțiune, va trebui să te deplasezi la una dintre agențiile Filadelfia Turism pentru a plăti sejurul tău.
  4. După ce ai completat toate detaliile și ai ales metoda de plată, vei apăsa butonul ”Finalizare”.
  5. Dacă ai ales metoda de plată online, vei fi transferat pe o pagină pentru a introduce detaliile cardului tău bancar.
    • Agenții nostri vor primi detaliile rezervării tale și te vor contacta pentru a încheia toate formalitățile: încheierea contractului de călătorie;
    • încheierea asigurării de călătorie (dacă îți dorești și acest serviciu);
    • emiterea facturii;
    • transmiterea documentelor de călătorie.
  6. Poți să anulezi oricând o rezervare, însă, în funcție de condițiile ofertei, dar și de numărul de zile rămas până la plecare, poți fi penalizat cu un anumit procent din suma achitată
Consultanții noștri de vacanțe îți stau în mod constant la dispoziție pentru a te ajuta să găsești oferta potrivită și să finalizezi fără probleme procesul de rezervare. Ne poți contacta prin intermediul modului de chat din site-ul nostru sau telefonic.

Locatie