Solicita o oferta
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta personalizata. Click aici pentru mai multe informatii despre cookies si modul lor de folosire.

Descriere

Descriere in curs de actualizare pentru sezonul de vara 2020...

LOCALIZARE: La 350 de metri de plaja.
INFORMATII GENERALE: Hotelul a fost construit in anul 2008.
CAPACITATE: • cladire cu 6 etaje • 4/5 lifturi • 45 camere duble Superioare (max. 2+1 persoane, 30 m²) • 40 apartamente / Suite cu un dormitor (max. 2+2 persoane, 55 m²) • apartamente cu doua dormitoare (max. 4+2 persoane).
TIP PENSIUNE: BB (mic dejun bufet) / HB (mic dejun si cina tip bufet).
COPII: Turistii cu varsta cuprinsa intre 2 si 11.99 ani sunt considerati copii.

Atlantis resort 4*
Summer 2020 01.05-10.06 11.06-10.07 11.07-20.08 21.08-10.09 11.09-10.10
Cancellation without penalty (days before check-in) 3 7 9 7 3
Cancellation penalty in nights 1 1 1 1 1
NO show penalty in nights 2 2 2 2 2
Early bookings
20 % Discount for bookings made till 15.01 and paid 100% till 25.01
15 % Discount for bookings made till 31.03 and paid 100% till 10.04
10 % Discount for bookings made till 31.05. and paid 100% till 10.06.
Extras:
1 free night for bookings with stay from 7 to 13 nights for arrivals in periods 01.05-30.06 & 01.09-10.10
2 free nights for bookings with stay from 14 to 20 nights for arrivals in periods 01.05-30.06 & 01.09-10.10
3 free nights for bookings with stay with 21 nights and more for arrivals in periods 01.05-30.06 & 01.09-10.10
* The extras are NOT cumulative with the EB discount

CAMERA DUBLA SUPERIOARA:

• aer conditionat individual
• televiziune prin satelit
• telefon
• frigider
• acces la internet/Wi-Fi (gratuit)
• baie cu dus
• uscator de par (la cerere la receptie; gratuit)
• balcon
• podea acoperita cu mocheta / parchet / placi ceramice
• curatenie in camera – zilnic
• schimbare lenjerie pat – de doua ori pe saptamana
• schimbare prosoape – de doua ori pe saptamana


FACILITATI:

• restaurant
• restaurant a-la-carte
• lobby bar
• bar la piscina
• Wi-Fi in lobby (gratuit)
• seif (contra cost)
• birou de schimb valutar
• room service (contra cost)
• spalatorie (contra cost)
• fier de calcat (la cerere la receptie; gratuit)
• parcare nepazita (gratuit)
• accesul cu animale de companie nu este permis


SPORT SI AGREMENT:

Gratuit
• piscina exterioara
• Internet café

Contra cost
• fitness
• gimnastica aerobica si acvatica
• programe de animatie
• piscina interioara
• biliard
• darts
• bowling
• masaj
• solar
• jacuzzi
• sauna
• baie de aburi
• sporturi la plaja


PENTRU COPII:

• patut pentru bebelusi (gratuit, la cerere)
• scaun inalt (gratuit)
• piscina pentru copii
• loc de joaca (contra cost)
• mini club (contra cost)


PLAJA:

• plaja publica, cu nisip: umbrele de soare si sezlonguri – contra cost
• umbrele de soare si sezlonguri gratuite langa piscina


Imaginile prezentate in acest site sunt cu titlu de prezentare si nu au valoare contractuala. Dimensiunile si designul camerelor hotelului pot varia, astfel incat cazarea in camerele din imagini nu este garantata. Hotelurile au dreptul de a-si modifica politica serviciilor oferite (contra cost / gratuit). Va rugam sa acceptati scuzele noastre pentru orice discrepante aparute.


Va rugam sa alegeti o data de CheckIn si CheckOut pentru a vedea preturile.

Ce se întâmplă când faci o rezervare online?


  1. Atunci când apeși butonul ”Rezervă acum” vei fi redirecționat pe o pagină în care va trebui să completezi informații despre persoanele care călătoresc și datele de facturare.
  2. Vei avea posibilitatea să alegi între plata online cu cardul, cu ordin de plată sau plata numerar în agenție.
  3. Dacă vei alege ultima opțiune, va trebui să te deplasezi la una dintre agențiile Filadelfia Turism pentru a plăti sejurul tău.
  4. După ce ai completat toate detaliile și ai ales metoda de plată, vei apăsa butonul ”Finalizare”.
  5. Dacă ai ales metoda de plată online, vei fi transferat pe o pagină pentru a introduce detaliile cardului tău bancar.
    • Agenții nostri vor primi detaliile rezervării tale și te vor contacta pentru a încheia toate formalitățile: încheierea contractului de călătorie;
    • încheierea asigurării de călătorie (dacă îți dorești și acest serviciu);
    • emiterea facturii;
    • transmiterea documentelor de călătorie.
  6. Poți să anulezi oricând o rezervare, însă, în funcție de condițiile ofertei, dar și de numărul de zile rămas până la plecare, poți fi penalizat cu un anumit procent din suma achitată
Consultanții noștri de vacanțe îți stau în mod constant la dispoziție pentru a te ajuta să găsești oferta potrivită și să finalizezi fără probleme procesul de rezervare. Ne poți contacta prin intermediul modului de chat din site-ul nostru sau telefonic.

Locatie