Solicita o oferta
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta personalizata. Click aici pentru mai multe informatii despre cookies si modul lor de folosire.

Descriere

Descriere in curs de actualizare pentru sezonul de vara 2020.

LOCALIZARE
: la 2 km de centrul statiunii Sunny Beach.
INFORMATII GENERALE: Hotelul a fost construit in anul 2013.
CAPACITATE: • mai multe cladiri cu cate 3/4 etaje • 34 de studiouri (max. 2+2/3 persoane) • 53 de apartamente cu un dormitor (max. 2+3/3+2 persoane).
TIP PENSIUNE: All Inclusive, vezi descrierea de mai jos.
COPII: Turistii cu varsta cuprinsa intre 2 si 12.99 ani sunt considerati copii.

Cancellation policy
Rates valid for ALL markets except Poland and Bulgaria.
Summer 2020 20.05-15.06 16.06-09.07 10.07-20.08 21.08-05.09 06.09-20.09
Cancellation without penalty (days before check-in) 3 5 7 5 3
Cancellation penalty in nights 2 2 2 2 2
NO show penalty in nights 3 3 3 3 3

Early bookings:

  • 20 % Discount for bookings made till 31.12 and paid 100% till 05.01
  • 15 % Discount for bookings made till 29.02 and paid 100% till 05.03
  • 10 % Discount for bookings made till 30.04 and paid 100% till 05.05

ALL INCLUSIVE:

• in restaurantul principal, tip bufet: mic dejun 08:00-10:00, pranz 12:30-14:00 si cina 19:00-21:00
• o data pe saptamana cina tematica - bufet traditional bulgar.
• de la 16:00 la 17:00 - gustari usoare, produse de patiserie si biscuiti
• in barul din restaurant - de la 10:00 la 22:00 - bauturi locale: vin de casa, bere la dozator, vodka, racoritoare, sucuri, bauturi calde (cafea, cappuccino, lapte, mochaccino, ciocolata calda, diverse tipuri de ceai)
• bauturile din import - contra cost


STUDIO:

• aer conditionat individual
• televiziune prin cablu
• baie cu dus, produse cosmetice pentru baie
• balcon
• podea acoperita cu lemn/ placi ceramice
• curatenie in camera - zilnic
• schimbare lenjerie de pat
• schimbare prosoape - zilnic


APARTAMENT CU UN DORMITOR:

• camera de zi si unul sau doua dormitoare; usa de legatura
• televiziune prin cablu
• baie cu dus, produse cosmetice pentru baie
• balcon
• podea acoperita cu lemn/ placi ceramice
• curatenie in camera - zilnic
• schimbare lenjerie de pat
• schimbare prosoape - zilnic


FACILITATI:

• restaurant
• Wi-Fi in zonele comune - gratuit
• mini-magazin si magazin de suveniruri (contra cost)
• seif la receptie (contra cost)
• spalatorie si curatatorie chimica (contra cost)
• parcare (gratuita)
• accesul cu animale de companie nu este permis
• check-in - dupa ora 14:00
• check-out - pana la ora 12:00


SPORT & AGREMENT:

Gratuit
• piscina exterioara
• programe de animatie (gimnastica acvatica, volei)
• divertisment de seara (spectacole de dans, bingo, spectacole tematice)


PENTRU COPII:

• patut (gratuit)
• loc de joaca
• mini club cu animatori


PLAJA:

• plaja publica cu nisip; umbrele de soare si sezlonguri - contra cost
• umbrele de soare si sezlonguri gratuite langa piscina
• transfer cu autobuzul la plaja - gratuit, dupa un program stabilit de catre hotel
• prosoape pentru piscina - contra cost


Imaginile prezentate in acest site sunt cu titlu de prezentare si nu au valoare contractuala. Dimensiunile si designul camerelor hotelului pot varia, astfel incat cazarea in camerele din imagini nu este garantata. Hotelurile au dreptul de a-si modifica politica serviciilor oferite (contra cost / gratuit). Va rugam sa acceptati scuzele noastre pentru orice discrepante aparute.


ACTUALIZARE COVID-19

Din cauza situației cu COVID-19, din păcate, hotelul Gardenia Hills nu va funcționa. Pentru toate rezervările existente, se vor distribui informații suplimentare despre ceea ce ar putea fi oferit ca o alternativă la acestea.


Va rugam sa alegeti o data de CheckIn si CheckOut pentru a vedea preturile.

Ce se întâmplă când faci o rezervare online?


  1. Atunci când apeși butonul ”Rezervă acum” vei fi redirecționat pe o pagină în care va trebui să completezi informații despre persoanele care călătoresc și datele de facturare.
  2. Vei avea posibilitatea să alegi între plata online cu cardul, cu ordin de plată sau plata numerar în agenție.
  3. Dacă vei alege ultima opțiune, va trebui să te deplasezi la una dintre agențiile Filadelfia Turism pentru a plăti sejurul tău.
  4. După ce ai completat toate detaliile și ai ales metoda de plată, vei apăsa butonul ”Finalizare”.
  5. Dacă ai ales metoda de plată online, vei fi transferat pe o pagină pentru a introduce detaliile cardului tău bancar.
    • Agenții nostri vor primi detaliile rezervării tale și te vor contacta pentru a încheia toate formalitățile: încheierea contractului de călătorie;
    • încheierea asigurării de călătorie (dacă îți dorești și acest serviciu);
    • emiterea facturii;
    • transmiterea documentelor de călătorie.
  6. Poți să anulezi oricând o rezervare, însă, în funcție de condițiile ofertei, dar și de numărul de zile rămas până la plecare, poți fi penalizat cu un anumit procent din suma achitată
Consultanții noștri de vacanțe îți stau în mod constant la dispoziție pentru a te ajuta să găsești oferta potrivită și să finalizezi fără probleme procesul de rezervare. Ne poți contacta prin intermediul modului de chat din site-ul nostru sau telefonic.

Locatie