Solicita o oferta
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta personalizata. Click aici pentru mai multe informatii despre cookies si modul lor de folosire.

Descriere

Descriere in curs de actualizare pentru sezonul de vara 2019...

LOCALIZARE
: la 10 de metri de plaja si la 100 de metri de centrul statiunii.
INFORMATII GENERALE: hotelul a fost construit in anul 2005 si renovat ultima data in anul 2016.
CAPACITATE: • cladire cu 7 etaje • 6 apartamente cu un dormitor (max. 3+1/4 persoane) • 2 lifturi • 120 camere duble (15 camere fara balcon - max. 2+2/3+1 persoane, 18 m²; 105 camere cu balcon - max. 2+2/3+1 persoane, 22 m²).
TIP PENSIUNE: All Inclusive, vezi descrierea de mai jos.
COPII: Turistii cu varsta cuprinsa intre 2 si 11.99 ani sunt considerati copii.

Kamenec 4*
The rates are not valid on Czech Market
SUMMER 2020 01.06-14.06 15.06-24.06 25.06-03.07 04.07-22.08 23.08-29.08 30.08-07.09 08.09-23.09
Minimum stay 3 3 3 3 3 3 3
Cancellation of EB reservation 100% 100% 100% 100% 100% 100% 100%
Cancellation 7 7 7 7 7 7 7
Cancellation penalty in nights 3 3 3 3 3 3 3
NO show penalty in nights 3 3 3 3 3 3 3
Early bookings:
15% Discount for bookings made till 31.03 and paid 100 % till 05.04.
10% Discount for bookings made till 30.04 and paid 100 % till 05.06
*The rates are not valid on Czech Market

ALL INCLUSIVE:

• mic dejun bufet 08.00 -10.00, pranz bufet – 12.30 – 14.30 si cina bufet 18.30 – 21.00
• mic dejun tarziu – 10.30-11.30 - gustari si prajiturele
• de la ora 15.30 la ora 17.00 – gustari, prajiturele si inghetata
• nelimitat bauturi locale (alcoolice si non-alcoolice) de la 10.00 la 22.00 la barul de la piscina si in timpul meselor in restaurant (fara bauturi alcoolice la mic dejun)
• bauturile din import si cele consumate dupa ora 22:00 sunt contra cost
• cod vestimentar obligatoriu in restaurant (nu se accepta persoane imbracate in costum de baie)


CAMERA DUBLA CU BALCON:

• doua paturi separate
• pat suplimentar (fotoliu extensibil)
• posibilitate pentru un al 2-lea pat suplimentar
• aer conditionat central
• TV prin cablu
• telefon
• frigider
• Wi-Fi (gratuit)
• baie cu dus/cada, telefon, uscator de par, prosoape, produse cosmetice
• balcon cu mobilier
• podea acoperita cu mocheta
• curatenie in camera - zilnic
• schimbare lenjerie de pat – de 3 ori pe saptamana
• schimbare prosoape – de 4 ori pe saptamana


CAMERA DUBLA FARA BALCON:

• doua paturi separate
• pat suplimentar (fotoliu extensibil)
• posibilitate pentru un al 2-lea pat suplimentar
• aer conditionat central
• TV prin cablu
• telefon
• frigider
• Wi-Fi (gratuit)
• baie cu dus/cada, telefon, uscator de par, prosoape, produse cosmetice
• podea acoperita cu mocheta
• curatenie in camera - zilnic
• schimbare lenjerie de pat – de 3 ori pe saptamana
• schimbare prosoape – de 4 ori pe saptamana


FACILITATI:

• restaurant principal
• lobby bar (contra cost)
• bar la piscina
• aer conditionat in locurile publice
• Wi-Fi in lobby (gratuit)
• seif la receptie (contra cost)
• birou de schimb valutar
• fier de calcat (gratuit)
• room service (contra cost)
• spalatorie (contra cost)
• facilitati generale pentru persoane cu dizabilitati
• parcare nepazita (gratuit)
• accesul cu animale de companie nu este permis
• check-in - dupa ora 15:00
• check-out - pana la ora 12:00


SPORT SI AGREMENT:

Gratuit
• piscina exterioara (30m*10m)

Contra cost
• fitness
• biliard
• masaj
• sauna


PENTRU COPII:

• patut (gratuit)
• scaun inalt in restaurant (gratuit)
• animatie


PLAJA:

• plaja publica, cu nisip; umbrele, sezlonguri – contra cost
• la piscina: umbrele si sezlonguri - gratuit


Imaginile prezentate pe acest site sunt cu titlu de prezentare si nu au valoare contractuala. Dimensiunile si designul camerelor hotelului pot varia, astfel incat cazarea in camerele din imagini nu este garantata. Hotelurile au dreptul de a-si modifica politica serviciilor oferite (contra cost / gratuit). Va rugam sa acceptati scuzele noastre pentru orice discrepante aparute.


Va rugam sa alegeti o data de CheckIn si CheckOut pentru a vedea preturile.

Ce se întâmplă când faci o rezervare online?


  1. Atunci când apeși butonul ”Rezervă acum” vei fi redirecționat pe o pagină în care va trebui să completezi informații despre persoanele care călătoresc și datele de facturare.
  2. Vei avea posibilitatea să alegi între plata online cu cardul, cu ordin de plată sau plata numerar în agenție.
  3. Dacă vei alege ultima opțiune, va trebui să te deplasezi la una dintre agențiile Filadelfia Turism pentru a plăti sejurul tău.
  4. După ce ai completat toate detaliile și ai ales metoda de plată, vei apăsa butonul ”Finalizare”.
  5. Dacă ai ales metoda de plată online, vei fi transferat pe o pagină pentru a introduce detaliile cardului tău bancar.
    • Agenții nostri vor primi detaliile rezervării tale și te vor contacta pentru a încheia toate formalitățile: încheierea contractului de călătorie;
    • încheierea asigurării de călătorie (dacă îți dorești și acest serviciu);
    • emiterea facturii;
    • transmiterea documentelor de călătorie.
  6. Poți să anulezi oricând o rezervare, însă, în funcție de condițiile ofertei, dar și de numărul de zile rămas până la plecare, poți fi penalizat cu un anumit procent din suma achitată
Consultanții noștri de vacanțe îți stau în mod constant la dispoziție pentru a te ajuta să găsești oferta potrivită și să finalizezi fără probleme procesul de rezervare. Ne poți contacta prin intermediul modului de chat din site-ul nostru sau telefonic.

Locatie