Solicita o oferta
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta personalizata. Click aici pentru mai multe informatii despre cookies si modul lor de folosire.

Descriere

Descrierea hotelului a fost actualizata pentru sezonul de vara 2020.

Categoria oficiala: 2 *.

LOCALIZARE: la 950 de metri de plaja si la 400 de metri de centrul statiunii.
INFORMATII GENERALE: Hotelul a fost construit in anul 2005 si a fost renovat ultima data in anul 2017.
CAPACITATE: • cladire cu 3 etaje • 16 camere duble standard (max. 2+1 persoane, 14 m²).
TIP PENSIUNE: BB (mic dejun tip bufet) / HB (mic dejun si cina tip bufet).
COPII: Turistii cu varsta cuprinsa intre 0 si 12.99 ani sunt considerați copii.


Phoenix Family hotel 2*
SUMMER 2020 01.06-30.06 01.07-15.07 16.07-25.08 26.08-30.09
Cancellations 7 7 7 7
Cancellation penalty in nights 1 1 1 1
NO show penalty in nights 2 2 2 2

CAMERA DUBLA STANDARD:

• 2 paturi separate / un pat king-size
• pat suplimentar - canapea extensibila
• aer conditionat individual
• televiziune prin cablu
• Wi-Fi (gratuit)
• mini-bar (contra cost)
• balcon cu mobilier
• baie cu dus, uscator de par (la cerere, la receptie), prosoape
• podea acoperita cu parchet / placi ceramice
• curatenie in camera - zilnic
• schimbare lenjerie de pat - depinde de lungimea sejurului: 7 zile - nu se schimba; mai mult de 7 zile - la jumatatea sejurului; mai mult de 10 zile - la fiecare 5 zile
• schimbare prosoape - la 2 zile
• vedere la parc


FACILITATI:

• supraveghere video - non-stop
• restaurant principal
• bar la piscina (contra cost)
• birou de schimb valutar
• seif (contra cost)
• room service (contra cost)
• Wi-Fi in lobby (gratuit)
• fier de calcat (gratuit)
• parcare pazita (gratuit)
• accesul cu animale de companie nu este permis
• check-in - dupa ora 13:00
• check-out - pana la ora 10:30


SPORT & AGREMENT:

Gratuit
• piscina exterioara (8m x 4m)
• fitness

Contra cost
• mini-fotbal


PENTRU COPII:

• patut pentru bebelusi (contra cost)
• meniu pentru copii in restaurant (contra cost)
• scaune inalte in restaurant (gratuit)
• sectiune la piscina exterioara
• loc de joaca


PLAJA:

• plaja cu nisip, publica; umbrele de soare si sezlonguri - contra cost
• umbrele de soare si sezlonguri gratuite langa piscina


Imaginile prezentate in acest site sunt cu titlu de prezentare si nu au valoare contractuala. Dimensiunile si designul camerelor hotelului pot varia, astfel incat cazarea in camerele din imagini nu este garantata. Hotelurile au dreptul de a-si modifica politica serviciilor oferite (contra cost / gratuit). Va rugam sa acceptati scuzele noastre pentru orice discrepante aparute.


CAMERA DE FAMILIE:

• 4 camere de familie (max. 2+2 persoane, 20 m²)

• o camera dubla standard mai spatioasa, cu 2 paturi separate sau un pat king-size
• pat suplimentar - canapea extensibila
• aer conditionat individual
• televiziune prin cablu
• Wi-Fi (gratuit)
• mini-bar (contra cost)
• balcon cu mobilier
• baie cu dus, uscator de par (la cerere, la receptie), prosoape
• podea acoperita cu parchet / placi ceramice
• curatenie in camera -
• schimbare lenjerie de pat -
• schimbare prosoape -
• vedere la parc


Va rugam sa alegeti o data de CheckIn si CheckOut pentru a vedea preturile.

Ce se întâmplă când faci o rezervare online?


  1. Atunci când apeși butonul ”Rezervă acum” vei fi redirecționat pe o pagină în care va trebui să completezi informații despre persoanele care călătoresc și datele de facturare.
  2. Vei avea posibilitatea să alegi între plata online cu cardul, cu ordin de plată sau plata numerar în agenție.
  3. Dacă vei alege ultima opțiune, va trebui să te deplasezi la una dintre agențiile Filadelfia Turism pentru a plăti sejurul tău.
  4. După ce ai completat toate detaliile și ai ales metoda de plată, vei apăsa butonul ”Finalizare”.
  5. Dacă ai ales metoda de plată online, vei fi transferat pe o pagină pentru a introduce detaliile cardului tău bancar.
    • Agenții nostri vor primi detaliile rezervării tale și te vor contacta pentru a încheia toate formalitățile: încheierea contractului de călătorie;
    • încheierea asigurării de călătorie (dacă îți dorești și acest serviciu);
    • emiterea facturii;
    • transmiterea documentelor de călătorie.
  6. Poți să anulezi oricând o rezervare, însă, în funcție de condițiile ofertei, dar și de numărul de zile rămas până la plecare, poți fi penalizat cu un anumit procent din suma achitată
Consultanții noștri de vacanțe îți stau în mod constant la dispoziție pentru a te ajuta să găsești oferta potrivită și să finalizezi fără probleme procesul de rezervare. Ne poți contacta prin intermediul modului de chat din site-ul nostru sau telefonic.

Locatie