Folosim cookies pentru a va oferi o experienta personalizata. Click aici pentru mai multe informatii despre cookies si modul lor de folosire.

Descriere

Descriere in curs de actualizare pentru sezonul de vara 2020...

Categoria oficiala: 3*.
LOCALIZARE: la 10 metri de plaja.
INFORMATII GENERALE: Hotelul a fost construit in anul 2007 si a fost renovat in anul 2018.
CAPACITATE: • cladire cu 4 etaje • 1 lift • 33 de studiouri (max. 2+2 persoane, 27 m²) • 53 de camere duble (max. 2+1 persoane, 25 m²).
TIP PENSIUNE: All Inclusive Light.
COPII: Turistii cu varsta cuprinsa intre 2 si 11,99 ani sunt considerati copii.


Royal Beach 3* ALL Light
DBL ROOM- min 2; max 2+2 or 3 ad 01.06-30.06 01.07-31.08 01.09-30.09
p.p. İn DBL AIL 26,00 32,00 26,00
SGL ROOM /1 Person/ 39,00 64,00 39,00
DBL ROOM /2 Persons/ 52,00 64,00 52,00
DBL + EXTRA BED /3 Persons/ 70,20 86,40 70,20
1 adult + 1 Chd (02-13,99) 39,00 48,00 39,00
1 adult + 2 Chd (02-13,99) 52,00 64,00 52,00
2 Adult + 1 Chd (02-13,99) 52,00 64,00 52,00
2 Adult + 2 Chd (02-13,99) 65,00 80,00 65,00
Release 5 7 5
Cancellation 3 7 3
Cancellation penalty in nights 1 2 1
NO show penalty in nights 2 2 2
Early bookings:
20 % Discount for bookings made till 31.03 and paid 100% till 05.04
15 % Discount for bookings made till 30.04 and paid 100% till 05.05

CAMERA DUBLA:

• un pat dublu sau 2 paturi de o persoana
• fotoliu extensibil
• aer conditionat individual
• televiziune prin satelit
• telefon
• birou
• balcon
• toaleta si baie cu dus, articole cosmetice pentru baie, uscator de par
• podea acoperita cu mocheta
• curatenie in camera - zilnic
• schimbare lenjerie de pat - o data pe saptamana
• schimbare prosoape - de doua ori pe saptamana
• vedere la parc sau la mare


STUDIO:

• o camera mai spatioasa
• un pat dublu sau 2 paturi de o persoana
• fotoliu extensibil
• bucatarioara echipata (cuptor cu microunde, tacamuri, plita electrica, hota, frigider)
• aer conditionat individual
• televiziune prin satelit
• telefon
• mini-bar
• balcon
• toaleta si baie cu dus, articole cosmetice pentru baie, uscator de par
• podea acoperita cu parchet laminat
• curatenie in camera - zilnic
• schimbare lenjerie de pat - o data pe saptamana
• schimbare prosoape - de doua ori pe saptamana
• vedere la parc sau la mare


FACILITATI:

• restaurant principal
• barul in lobby
• Wi-Fi in zonele publice (gratuit)
• seif la receptie (contra cost)
• curatatorie si spalatorie (contra cost)
• parcare (gratuit)
• fier de calcat (la cerere, la receptie, contra cost)
• accesul cu animale nu este permis
• check-in - dupa ora 14:00
• check-out - pana la ora 12:00


SPORT & AGREMENT:

Gratuit
• piscina exterioara


PENTRU COPII:

• patut pentru copii (gratuit)
• sectiunea la piscina
• teren de joaca pentru copii


PLAJA:

• plaja publica, cu nisip; umbrele de soare si sezlonguri - contra cost
• umbrele de soare si sezlonguri gratuite langa piscina


Imaginile prezentate in acest site sunt cu titlu de prezentare si nu au valoare contractuala. Dimensiunile si designul camerelor hotelului pot varia, astfel incat cazarea in camerele din imagini nu este garantata. Hotelurile au dreptul de a-si modifica politica serviciilor oferite (contra cost / gratuit). Va rugam sa acceptati scuzele noastre pentru orice discrepante aparute.


Va rugam sa alegeti o data de CheckIn si CheckOut pentru a vedea preturile.

Ce se întâmplă când faci o rezervare online?


  1. Atunci când apeși butonul ”Rezervă acum” vei fi redirecționat pe o pagină în care va trebui să completezi informații despre persoanele care călătoresc și datele de facturare.
  2. Vei avea posibilitatea să alegi între plata online cu cardul, cu ordin de plată sau plata numerar în agenție.
  3. Dacă vei alege ultima opțiune, va trebui să te deplasezi la una dintre agențiile Filadelfia Turism pentru a plăti sejurul tău.
  4. După ce ai completat toate detaliile și ai ales metoda de plată, vei apăsa butonul ”Finalizare”.
  5. Dacă ai ales metoda de plată online, vei fi transferat pe o pagină pentru a introduce detaliile cardului tău bancar.
    • Agenții nostri vor primi detaliile rezervării tale și te vor contacta pentru a încheia toate formalitățile: încheierea contractului de călătorie;
    • încheierea asigurării de călătorie (dacă îți dorești și acest serviciu);
    • emiterea facturii;
    • transmiterea documentelor de călătorie.
  6. Poți să anulezi oricând o rezervare, însă, în funcție de condițiile ofertei, dar și de numărul de zile rămas până la plecare, poți fi penalizat cu un anumit procent din suma achitată
Consultanții noștri de vacanțe îți stau în mod constant la dispoziție pentru a te ajuta să găsești oferta potrivită și să finalizezi fără probleme procesul de rezervare. Ne poți contacta prin intermediul modului de chat din site-ul nostru sau telefonic.

Locatie