Solicita o oferta
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta personalizata. Click aici pentru mai multe informatii despre cookies si modul lor de folosire.

BANSKO SPA & HOLIDAYS


Descriere

Descrierea hotelului a fost actualizata pentru sezonul de iarna 2018/2019.

LOCALIZARE
: La 1 km de centrul orasului Bansko si de telegondola.
INFORMATII GENERALE: Hotelul a fost renovat in anul 2017.
CAPACITATE: • cladire cu 4 etaje • 2 lifturi • 80 camere duble (max. 2+2/3 persoane, 25 m²) • 9 camere duble la mansarda (max. 2 persoane) • 3 camere de familie (o camere dubla spatioasa, min. / max. 2+3 persoane, 30 m²) • 6 apartamente cu un dormitor (min. 2 / max. 2+3 persoane, 40 m²).
TIP PENSIUNE: HB (mic dejun si cina) sau All inclusive, vezi descrierea de mai jos.
COPII: Turistii cu varsta cuprinsa intre 0 - 13.99 ani sunt considerati copii.

Cina de Craciun (25.12.2018): nu este obligatorie. Tarife speciale pentru copii intre 4 si 13.99 ani. Copiii sub 3.99 ani - nu primesc servicii.
Cina de Revelion (31.12.2018): obligatorie. Tarife speciale pentru copii intre 4 si 13.99 ani. Copiii sub 3.99 ani - nu primesc servicii.
Sejur minim: 3 nopti in perioada Craciunului si a Anului Nou.
Copiii cu varsta cuprinsa intre 0 si 3.99 ani nu au locuri alocate in mehana la cina din seara de Craciun si de Anul Nou.


ALL INCLUSIVE:

• mic dejun 07:30-10:00 cu apa, suc si bauturi calde incluse (de la dozator);
• masa de pranz 12:00-14:00 cu apa, suc (de la dozator), bauturi alcoolice locale, vin si bere la pahar incluse (posibilitate de a se schimba cu mancare la pachet, pentru a se servi pe pistele de schi);
• gustari de dupa-amiaza de la 15:30 la 17:30 - sandvisuri, dulciuri, fructe, apa, suc si bauturi calde;
• cina de la 19:00 la 21:00 cu apa, suc (de la dozator), bauturi alcoolice locale, vin si bere la pahar incluse.


CAMERA DUBLA:

• unele camere sunt situate la ultimul etaj si au tavan inclinat
• doua paturi de o persoana sau un pat dublu
• aer conditionat individual
• televiziune prin satelit
• mini-bar
• fierbator electric
• telefon
• acces la Internet (gratuit)
• baie cu cada, uscator de par, halat de baie si papuci
• unele camere au balcon
• podea acoperita cu mocheta
• curatenie in camera - zilnic
• schimbare lenjerie de pat - de 2 ori pe saptamana
• schimbare prosoape - zilnic


CAMERA DUBLA MANSARDA:

• situata la ultimul etaj
• are tavan inclinat
• doua paturi de o persoana sau un pat dublu
• aer conditionat individual
• televiziune prin satelit
• mini-bar
• fierbator electric
• telefon
• acces la internet (gratuit)
• baie cu cada, uscator de par, halat de baie si papuci
• unele camere au balcon
• podea acoperita cu mocheta
• curatenie in camera - zilnic
• schimbare lenjerie de pat - de 2 ori pe saptamana
• schimbare prosoape - zilnic


APARTAMENT:

• camera de zi cu canapea extensibila si un dormitor separat, cu un pat dublu


FACILITATI:

• seif (contra cost)
• room service (contra cost)
• lobby bar
• restaurant à la carte
• Mehana (restaurant in stil national)
• Wi-Fi in intregul hotel (gratuit)
• centru SPA
• sala de conferinte
• spalatorie (contra cost)
• fier de calcat (gratuit)
• parcare nepazita (gratuit)
• accesul cu animale de companie nu este permis


SPORT & AGREMENT:

Gratuit
• piscina interioara
• sala de fitness
• sauna
• baie de aburi
• dus "Contrast"
• zona de relaxare

Contra cost
• tenis de masa
• masaj


PENTRU COPII:

• patut pentru bebelusi (gratuit)
• scaun inalt (gratuit)
• loc de joaca pentru copii


SCHI:

• transport la teleschi - gratuit


Imaginile prezentate pe acest site sunt cu titlu de prezentare si nu au valoare contractuala. Dimensiunile si designul camerelor hotelului pot varia, astfel incat cazarea in camerele din imagini nu este garantata. Hotelurile au dreptul de a-si modifica politica serviciilor oferite (contra cost / gratuit). Va rugam sa acceptati scuzele noastre pentru orice discrepante aparute.


Va rugam sa alegeti o data de CheckIn si CheckOut pentru a vedea preturile.

Ce se întâmplă când faci o rezervare online?


  1. Atunci când apeși butonul ”Rezervă acum” vei fi redirecționat pe o pagină în care va trebui să completezi informații despre persoanele care călătoresc și datele de facturare.
  2. Vei avea posibilitatea să alegi între plata online cu cardul, cu ordin de plată sau plata numerar în agenție.
  3. Dacă vei alege ultima opțiune, va trebui să te deplasezi la una dintre agențiile Filadelfia Turism pentru a plăti sejurul tău.
  4. După ce ai completat toate detaliile și ai ales metoda de plată, vei apăsa butonul ”Finalizare”.
  5. Dacă ai ales metoda de plată online, vei fi transferat pe o pagină pentru a introduce detaliile cardului tău bancar.
    • Agenții nostri vor primi detaliile rezervării tale și te vor contacta pentru a încheia toate formalitățile: încheierea contractului de călătorie;
    • încheierea asigurării de călătorie (dacă îți dorești și acest serviciu);
    • emiterea facturii;
    • transmiterea documentelor de călătorie.
  6. Poți să anulezi oricând o rezervare, însă, în funcție de condițiile ofertei, dar și de numărul de zile rămas până la plecare, poți fi penalizat cu un anumit procent din suma achitată
Consultanții noștri de vacanțe îți stau în mod constant la dispoziție pentru a te ajuta să găsești oferta potrivită și să finalizezi fără probleme procesul de rezervare. Ne poți contacta prin intermediul modului de chat din site-ul nostru sau telefonic.