Solicita o oferta
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta personalizata. Click aici pentru mai multe informatii despre cookies si modul lor de folosire.

Descriere

Descrierea hotelului a fost actualizata pentru sezonul de iarna 2018/2019.

LOCALIZARE
: La 800 de metri de centrul orasului Bansko si la 250 de metri de lift.
INFORMATII GENERALE: Hotelul a fost construit in anul 2006.
CAPACITATE: • cladire de 3 etaje • 2 camere single (15 m²) • camere duble standard (max. 2 persoane, 20-26 m²) • camere duble Lux (max. 2+1 persoane, 20-26 m²) • 3 camere de familie (camera dubla mai mare, max. 2+2/3+1 persoane , 27-30 m²).
TIP PENSIUNE: BB (mic dejun - bufet sau meniu) / HB (mic dejun si cina - tip bufet sau meniu) / FB (mic dejun, pranz si cina - tip bufet sau meniu)
COPII: Turistii cu varsta cuprinsa intre 5 si 11.99 ani sunt considerati copii.

Sejur minim: 5 nopti in perioada 28.12.2018 – 03.01.2019.


CAMERA DUBLA STANDARD:

• doua paturi de o persoana
• TV prin satelit
• telefon
• Wi-Fi (gratuit)
• mini-bar
• baie cu cada / dus, prosoape, produse cosmetice pentru baie
• uscator de par
• unele camere au un balcon
• podea acoperita cu mocheta
• curatenie in camera - zilnic
• schimbare lenjerie de pat - de 2 ori pe saptamana
• schimbare prosoape - o data la 2 zile


CAMERA DUBLA LUX:

• doua paturi de o persoana
• fotoliu extensibil (folosit ca pat suplimentar)
• TV prin satelit
• telefon
• Wi-Fi (gratuit)
• mini-bar
• baie cu cada / dus, prosoape, produse cosmetice pentru baie
• uscator de par
• unele camere au un balcon
• podea acoperita cu mocheta
• curatenie in camera - zilnic
• schimbare lenjerie de pat - de 2 ori pe saptamana
• schimbare prosoape - o data la 2 zile


CAMERA DE FAMILIE:

• camera dubla mai spatioasa
• trei paturi de o persoana
• baie cu cada / dus, prosoape, produse cosmetice pentru baie
• curatenie in camera - zilnic
• schimbare lenjerie de pat - de 2 ori pe saptamana
• schimbare prosoape - o data la 2 zile
• pat suplimentar


FACILITATI:

• seif la receptie (gratuit)
• birou de schimb valutar
• room service
• lobby bar
• mehana (restaurant in stil national)
• Wi-Fi in lobby (gratuit)
• spalatorie (contra cost)
• fier de calcat (gratuit)
• parcare nepazita (gratuit)
• accesul cu animale de companie nu este permis


SPORT & AGREMENT:

Gratuit
• sauna

Contra cost
• masaj


PENTRU COPII:

• patut pentru bebelusi (gratuit)
• scaun inalt (gratuit)
• servicii de bona (contra cost)


SCHI:

• camera pentru depozitarea echipamentului propriu de schi (gratuit)


Imaginile prezentate pe acest site sunt cu titlu de prezentare si nu au valoare contractuala. Dimensiunile si designul camerelor hotelului pot varia, astfel incat cazarea in camerele din imagini nu este garantata. Hotelurile au dreptul de a-si modifica politica serviciilor oferite (contra cost / gratuit). Va rugam sa acceptati scuzele noastre pentru orice discrepante aparute.


Va rugam sa alegeti o data de CheckIn si CheckOut pentru a vedea preturile.

Ce se întâmplă când faci o rezervare online?


  1. Atunci când apeși butonul ”Rezervă acum” vei fi redirecționat pe o pagină în care va trebui să completezi informații despre persoanele care călătoresc și datele de facturare.
  2. Vei avea posibilitatea să alegi între plata online cu cardul, cu ordin de plată sau plata numerar în agenție.
  3. Dacă vei alege ultima opțiune, va trebui să te deplasezi la una dintre agențiile Filadelfia Turism pentru a plăti sejurul tău.
  4. După ce ai completat toate detaliile și ai ales metoda de plată, vei apăsa butonul ”Finalizare”.
  5. Dacă ai ales metoda de plată online, vei fi transferat pe o pagină pentru a introduce detaliile cardului tău bancar.
    • Agenții nostri vor primi detaliile rezervării tale și te vor contacta pentru a încheia toate formalitățile: încheierea contractului de călătorie;
    • încheierea asigurării de călătorie (dacă îți dorești și acest serviciu);
    • emiterea facturii;
    • transmiterea documentelor de călătorie.
  6. Poți să anulezi oricând o rezervare, însă, în funcție de condițiile ofertei, dar și de numărul de zile rămas până la plecare, poți fi penalizat cu un anumit procent din suma achitată
Consultanții noștri de vacanțe îți stau în mod constant la dispoziție pentru a te ajuta să găsești oferta potrivită și să finalizezi fără probleme procesul de rezervare. Ne poți contacta prin intermediul modului de chat din site-ul nostru sau telefonic.