Solicita o oferta
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta personalizata. Click aici pentru mai multe informatii despre cookies si modul lor de folosire.

Bojurland AH


Descriere

Descrierea hotelului a fost actualizata pentru sezonul de iarna 2018/2019.

Categoria oficiala 3 *.

LOCALIZARE: la 1 km de centrul statiunii si la 2 km de telegondola.
INFORMATII GENERALE: hotelul a fost construit in anul 2006.
CAPACITATE: • 8 cladiri cu cate 4 etaje • ascensoare • studiouri (max 2 persoane) • apartamente cu un dormitor (max. 2+2 persoane) • apartamente cu doua dormitoare (max. 4+2 persoane).
TIP PENSIUNE: BB (mic dejun cu bauturi incluse) / HB (mic dejun si cina) - tip bufet sau meniu.
COPII: Turistii cu varsta cuprinsa intre 6 si 11,99 ani sunt considerati copii.

Cina de Revelion (31.12.2018): nu este obligatorie. Tarife speciale pentru copii cu varsta cuprinsa intre 6 si 11.99 ani. Copiii sub 6 ani - nu primesc servicii.


STUDIO:

• o camera cu zona de dormit si zona de zi
• 2 paturi separate / pat dublu
• televiziune prin cablu
• telefon
• fierbator de apa
• internet Wi-Fi si prin cablu (gratuit)
• podea acoperita cu parchet laminat, placi ceramice
• toaleta si baie cu dus, uscator de par (la cerere, la receptie), prosoape si cosmetice de baie
• bucatarie echipata (plite, cuptor, cuptor cu microunde, frigider, filtru de cafea, prajitor de paine /nu in toate studiourile /, tacamuri, oale, tigai, gatitul este permis)
• curatenie in camera - zilnic
• schimbare lenjerie de pat - o data pe saptamana
• schimbare prosoape - o data pe saptamana


APARTAMENT CU UN DORMITOR:

• camera de zi si un dormitor, usa intre camere
• 2 paturi separate / pat dublu
• televiziune prin cablu
• telefon
• fierbator de apa
• internet Wi-Fi si prin cablu (gratuit)
• balcon, mobilier de pe balcon (nu toate apartamentele)
• podea acoperita cu parchet laminat, placi ceramice
• toaleta si baie cu dus, uscator de par (la cerere, la receptie), prosoape si cosmetice de baie
• bucatarie echipata (plite, cuptor, cuptor cu microunde, frigider, filtru de cafea, prajitor de paine /nu in toate apartamentele/, tacamuri, oale, tigai, gatitul este permis)
• curatenie in camera - zilnic
• schimbare lenjerie de pat - o data pe saptamana
• schimbare prosoape - o data pe saptamana
• pat suplimentar - canapea extensibila


APARTAMENT CU DOUA DORMITOARE:

• camera de zi si doua dormitoare, usa intre camere
• 2 paturi separate / pat dublu
• televiziune prin cablu
• telefon
• fierbator de apa
• internet Wi-Fi si prin cablu (gratuit)
• balcon, mobilier de pe balcon (nu in toate apartamentele)
• podea acoperita cu parchet laminat, placi ceramice
• toaleta si baie cu dus, uscator de par (la cerere, la receptie), prosoape si cosmetice de baie
• bucatarie echipata (plite, cuptor, cuptor cu microunde, frigider, filtru de cafea, prajitor de paine /nu in toate apartamentele/, tacamuri, oale, tigai, gatitul este permis)
• curatenie in camera - zilnic
• schimbare lenjerie de pat - o data pe saptamana
• schimbare prosoape - o data pe saptamana
• pat suplimentar - canapea extensibila


FACILITATI:

• restaurant principal (in hotelul Bojur)
• lobby bar (in hotelul Bojur)
• Wi-Fi in lobby (gratuit)
• seif (contra cost, la receptia hotelului Bojur)
• fier de calcat (gratuit, la cerere)
• parcare auto pazita (gratuit)
• accesul cu animale de companie este permis (numai in apartamente)
• check-in - dupa ora 14:00
• check-out - pana la ora 12:00


SPORT & AGREMENT:

Gratuit
• piscina interioara cu jacuzzi
• fitness
• sauna
• baie de aburi


PENTRU COPII:

• patut pentru copii (gratuit, necesita rezervare in avans)
• scaun inalt in restaurant (gratuit)
• loc de joaca in aer liber


SCHI:

• transfer la lift - gratuit, dupa un program stabilit de hotel
• camera pentru depozitarea echipamentului propriu de schi - gratuit


Imaginile prezentate pe acest site sunt cu titlu de prezentare si nu au valoare contractuala. Dimensiunile si designul camerelor hotelului pot varia, astfel incat cazarea in camerele din imagini nu este garantata. Hotelurile au dreptul de a-si modifica politica serviciilor oferite (contra cost / gratuit). Va rugam sa acceptati scuzele noastre pentru orice discrepante aparute.


Va rugam sa alegeti o data de CheckIn si CheckOut pentru a vedea preturile.

Ce se întâmplă când faci o rezervare online?


  1. Atunci când apeși butonul ”Rezervă acum” vei fi redirecționat pe o pagină în care va trebui să completezi informații despre persoanele care călătoresc și datele de facturare.
  2. Vei avea posibilitatea să alegi între plata online cu cardul, cu ordin de plată sau plata numerar în agenție.
  3. Dacă vei alege ultima opțiune, va trebui să te deplasezi la una dintre agențiile Filadelfia Turism pentru a plăti sejurul tău.
  4. După ce ai completat toate detaliile și ai ales metoda de plată, vei apăsa butonul ”Finalizare”.
  5. Dacă ai ales metoda de plată online, vei fi transferat pe o pagină pentru a introduce detaliile cardului tău bancar.
    • Agenții nostri vor primi detaliile rezervării tale și te vor contacta pentru a încheia toate formalitățile: încheierea contractului de călătorie;
    • încheierea asigurării de călătorie (dacă îți dorești și acest serviciu);
    • emiterea facturii;
    • transmiterea documentelor de călătorie.
  6. Poți să anulezi oricând o rezervare, însă, în funcție de condițiile ofertei, dar și de numărul de zile rămas până la plecare, poți fi penalizat cu un anumit procent din suma achitată
Consultanții noștri de vacanțe îți stau în mod constant la dispoziție pentru a te ajuta să găsești oferta potrivită și să finalizezi fără probleme procesul de rezervare. Ne poți contacta prin intermediul modului de chat din site-ul nostru sau telefonic.