Solicita o oferta
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta personalizata. Click aici pentru mai multe informatii despre cookies si modul lor de folosire.

Campanella Boutique Hotel


Descriere

Descriere in curs de actualizare pentru sezonul de iarna 2019/2020...

Categorie oficiala: 3 *.
LOCALIZARE: la 1.5 km de telegondola, la 2.5 km de telescaun si la 300 de metri de centrul statiunii.
INFORMATII GENERALE: hotelul a fost construit in anul 2007 si renovat ultima data in anul 2017.
CAPACITATE: • 2 cladiri cu cate 4 etaje • 4 camere duble (max. 2 persoane, 20m2) • 2 camere duble Deluxe (max. 2+2 persoane, 27m2) • 2 apartamente de familie (max. 4 persoane, 40m2) • 2 camere triple (max. 3 persoane, 30m2) • 1 Penthouse (max. 3+2 persoane, 58m2) • 1 Junior Suite (max. 3+2 persoane, 37m2) • 4 camere duble economice (max. 2 persoane, 15m2) • 1 apartament cu 3 dormitoare (max. 4+2 persoane, 65m2) • 1 apartament cu 2 dormitoare, situat la parter (max. 2+4 persoane, 50m2).
TIP PENSIUNE: BB (mic dejun - bufet sau meniu) / HB (mic dejun si cina - bufet sau meniu).
COPII: Turistii cu varsta cuprinsa intre 4 si 11,99 ani sunt considerati copii.

Cina de Craciun (25.12.2019): nu este obligatorie. Tarif special pentru copii cu varsta intre 4 si 11,99 ani. Copiii sub 4 ani - nu primesc servicii.
Cina de Revelion (31.12.2019): obligatorie. Tarif special pentru copii cu varsta intre 4 si 11,99 ani. Copiii sub 4 ani - nu primesc servicii.


CAMERA DUBLA:

• doua paturi separate / un pat dublu
• fierbator electric
• televiziune prin cablu
• radio
• mini-bar (contra cost)
• DVD
• Wi-Fi (gratuit)
• seif (gratuit)
• balcon (doar intr-o camera)
• toaleta si baie cu dus, uscator de par (la cerere la receptie), prosoape, halat de baie, papuci, produse cosmetice pentru baie
• podea acoperita cu parchet
• curatenie in camera - zilnic
• schimbare prosoape - zilnic
• schimbare lenjerie de pat - zilnic


CAMERA DUBLA DELUXE:

• doua paturi separate / un pat dublu
• pat suplimentar (canapea extensibila)
• fierbator electric
• televiziune prin cablu
• radio
• mini-bar (contra cost)
• DVD
• Wi-Fi (gratuit)
• seif (gratuit)
• toaleta si baie cu dus, uscator de par (la cerere la receptie), prosoape, halat de baie, papuci, produse cosmetice pentru baie
• podea acoperita cu parchet
• curatenie in camera - zilnic
• schimbare prosoape - zilnic
• schimbare lenjerie de pat - zilnic


APARTAMENT DE FAMILIE:

• doua dormitoare cu usa intre ele
• doua paturi separate / un pat dublu
• fierbator electric
• televiziune prin cablu
• radio
• mini-bar (contra cost)
• DVD
• Wi-Fi (gratuit)
• seif (gratuit)
• toaleta si baie cu dus, uscator de par (la cerere la receptie), prosoape, halat de baie, papuci, produse cosmetice pentru baie
• podea acoperita cu parchet
• curatenie in camera - zilnic
• schimbare prosoape - zilnic
• schimbare lenjerie de pat - zilnic


FACILITATI:

• restaurant principal
• restaurant a-la-carte
• bar in lobby
• bar de zi
• aer conditionat in locuri publice
• Wi-Fi in lobby (gratuit)
• seif (gratuit)
• room service (gratuit)
• centru de afaceri
• fier de calcat (gratuit)
• servicii de spalatorie (contra cost)
• parcare publica nepazita (gratuita, in functie de disponibilitate)
• garaj (gratuit)
• accesul cu animale de companie este permis (contra cost)
• check-in - dupa ora 14:00
• check-out - pana la ora 11:00


SPORT SI AGREMENT:

Gratuit
• sauna


PENTRU COPII:

• patut (gratuit)
• meniu in restaurant (gratuit)
• scaune inalte in restaurant (gratuit)


SCHI:

• garderoba pentru depozitarea echipamentului propriu de schi (gratuit)
• transfer la lift (gratuit, dupa un program stabilit de catre hotel)


Imaginile prezentate in acest site sunt cu titlu de prezentare si nu au valoare contractuala. Dimensiunile si designul camerelor hotelului pot varia, astfel incat cazarea in camerele din imagini nu este garantata. Hotelurile au dreptul de a-si modifica politica serviciilor oferite (contra cost / gratuit). Va rugam sa acceptati scuzele noastre pentru orice discrepante aparute.


Va rugam sa alegeti o data de CheckIn si CheckOut pentru a vedea preturile.

Ce se întâmplă când faci o rezervare online?


  1. Atunci când apeși butonul ”Rezervă acum” vei fi redirecționat pe o pagină în care va trebui să completezi informații despre persoanele care călătoresc și datele de facturare.
  2. Vei avea posibilitatea să alegi între plata online cu cardul, cu ordin de plată sau plata numerar în agenție.
  3. Dacă vei alege ultima opțiune, va trebui să te deplasezi la una dintre agențiile Filadelfia Turism pentru a plăti sejurul tău.
  4. După ce ai completat toate detaliile și ai ales metoda de plată, vei apăsa butonul ”Finalizare”.
  5. Dacă ai ales metoda de plată online, vei fi transferat pe o pagină pentru a introduce detaliile cardului tău bancar.
    • Agenții nostri vor primi detaliile rezervării tale și te vor contacta pentru a încheia toate formalitățile: încheierea contractului de călătorie;
    • încheierea asigurării de călătorie (dacă îți dorești și acest serviciu);
    • emiterea facturii;
    • transmiterea documentelor de călătorie.
  6. Poți să anulezi oricând o rezervare, însă, în funcție de condițiile ofertei, dar și de numărul de zile rămas până la plecare, poți fi penalizat cu un anumit procent din suma achitată
Consultanții noștri de vacanțe îți stau în mod constant la dispoziție pentru a te ajuta să găsești oferta potrivită și să finalizezi fără probleme procesul de rezervare. Ne poți contacta prin intermediul modului de chat din site-ul nostru sau telefonic.