Solicita o oferta
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta personalizata. Click aici pentru mai multe informatii despre cookies si modul lor de folosire.

Descriere

Descrierea hotelului a fost actualizata pentru sezonul de iarna 2018/2019.

LOCALIZARE
: la 1,5 km de centrul statiunii si la 600 de metri de telegondola.
INFORMATII GENERALE: hotelul a fost construit in anul 2000 si renovat in anul 2015.
CAPACITATE: • 2 cladiri cu cate 4 etaje • 1 lift • 10 camere economice (max. 2 persoane) • 26 camere duble standard (max. 2 persoane) • 15 studiouri Lux (max. 4 persoane) • 3 apartamente cu un dormitor (max. 5 persoane) • 20 camere de familie (max. 4 persoane).
TIP PENSIUNE: BB (mic dejun bufet) / HB (mic dejun bufet si cina) / FB (mic dejun bufet, pranz si cina).
COPII: Turistii cu varsta cuprinsa intre 3 si 12.99 ani sunt considerati copii.

Cina de Craciun (25.12.2018): nu este obligatorie. Tarife speciale pentru copii intre 3 si 12.99 ani. Copiii sub 3 ani - nu primesc servicii.
Cina de Revelion (31.12.2018): obligatorie. Tarife speciale pentru copii intre 3 si 12.99 ani. Copiii sub 3 ani - nu primesc servicii.
Cinele de gala sunt cu 4 feluri de mancare, cu divertisment live si cadouri pentru copii.
Sejur minim: 3 nopti in perioadele 22.12.2018 - 15.01.2019 &. 28.01.2019 - 18.02.2019.


CAMERA DUBLA ECONOMICA:

• doua paturi separate / pat dublu
• televiziune prin cablu
• telefon
• mini-bar
• fierbator de apa
• seif (contra cost)
• Wi-Fi - gratuit
• toaleta si baie cu dus / cabina de dus / cada de baie, telefon, uscator de par, prosoape, cosmetice de baie
• uscator de par (la cerere, la receptie)
• podea acoperita cu mocheta
• curatenie in camera - zilnic
• schimbare lenjerie de pat - de 3 ori pe saptamana
• schimbare prosoape - de 3 ori pe saptamana


CAMERA DUBLA STANDARD:

• doua paturi separate / pat dublu
• televiziune prin cablu
• telefon
• mini-bar
• fierbator de apa
• seif (contra cost)
• Wi-Fi - gratuit
• toaleta si baie cu dus / cabina de dus / cada de baie, telefon, uscator de par, prosoape, halat de baie, papuci, cosmetice de baie
• uscator de par (la cerere, la receptie)
• podea acoperita cu mocheta
• curatenie in camera - zilnic
• schimbare lenjerie de pat - de 3 ori pe saptamana
• schimbare prosoape - de 3 ori pe saptamana


STUDIO LUX:

• doua paturi separate / pat dublu
• televiziune prin cablu
• telefon
• mini-bar
• fierbator de apa
• seif (contra cost)
• Wi-Fi - gratuit
• toaleta si baie cu dus / cabina de dus / cada de baie, telefon, uscator de par, prosoape, halat de baie, papuci, cosmetice de baie
• uscator de par
• podea acoperita cu mocheta
• curatenie in camera - zilnic
• schimbare lenjerie de pat - de 3 ori pe saptamana
• schimbare prosoape - de 3 ori pe saptamana
• pat suplimentar (canapea extensibila / pat pentru camping / fotoliu extensibil)


CAMERA DE FAMILIE:

• o camera dubla mai spatioasa
• doua paturi separate / pat dublu
• televiziune prin cablu
• telefon
• mini-bar
• fierbator de apa
• seif (contra cost)
• Wi-Fi - gratuit
• toaleta si baie cu dus / cabina de dus / cada de baie, telefon, uscator de par, prosoape, halat de baie, papuci, cosmetice de baie
• uscator de par (la cerere, la receptie)
• podea acoperita cu mocheta
• curatenie in camera - zilnic
• schimbare lenjerie de pat - de 3 ori pe saptamana
• schimbare prosoape - de 3 ori pe saptamana


APARTAMENT CU UN DORMITOR:

• camera de zi cu o canapea extensibila si un dormitor doua paturi separate / pat dublu
• televiziune prin cablu
• telefon
• mini-bar
• fierbator de apa
• seif (contra cost)
• Wi-Fi - gratuit
• toaleta si baie cu dus / cabina de dus / cada de baie, telefon, uscator de par, prosoape, halat de baie, papuci, cosmetice de baie
• uscator de par (la cerere, la receptie)
• podea acoperita cu mocheta
• curatenie in camera - zilnic
• schimbare lenjerie de pat - de 3 ori pe saptamana
• schimbare prosoape - de 3 ori pe saptamana
• pat suplimentar (canapea extensibila / pat de tabara / fotoliu extensibil)


FACILITATI:

• restaurant
• lobby bar
• bar de zi
• restaurant a-la-carte
• restaurant in stil national
• Wi-Fi in lobby (gratuit)
• seif (gratuit)
• room service - gratuit
• schimb valutar
• centru de afaceri
• sala de conferinte (100 locuri)
• fier de calcat (gratuit)
• spalatorie - contra cost
• sala de animatie
• sala de internet
• magazine
• facilitati generale pentru persoane cu handicap
• parcare auto pazita (gratuit)
• accesul cu animale de companie nu este permis
• check-in - dupa ora 14:00
• check-out - pana la ora 12:00


SPORT & AGREMENT:

Gratuit
• piscina in aer liber (in sezonul de vara, 10*5m)
• piscina interioara cu apa minerala incalzita (12*8m, 30 de grade Celsius)
• fitness
• sauna
• baie de aburi

Contra cost
• biliard
• masaj
• jocuri electronice
• jacuzzi


PENTRU COPII:

• camera de joaca
• loc de joaca
• castel gonflabil
• patut - gratuit
• meniu pentru copii in restaurant
• sectiune pentru copii / piscina in aer liber


SCHI:

• camera pentru depozitarea echipamentului propriu de schi - gratuit
• transfer cu autobuzul la lift - gratuit, dupa un program stabilit de hotel


Imaginile prezentate pe acest site sunt cu titlu de prezentare si nu au valoare contractuala. Dimensiunile si designul camerelor hotelului pot varia, astfel incat cazarea in camerele din imagini nu este garantata. Hotelurile au dreptul de a-si modifica politica serviciilor oferite (contra cost / gratuit). Va rugam sa acceptati scuzele noastre pentru orice discrepante aparute.



Va rugam sa alegeti o data de CheckIn si CheckOut pentru a vedea preturile.

Ce se întâmplă când faci o rezervare online?


  1. Atunci când apeși butonul ”Rezervă acum” vei fi redirecționat pe o pagină în care va trebui să completezi informații despre persoanele care călătoresc și datele de facturare.
  2. Vei avea posibilitatea să alegi între plata online cu cardul, cu ordin de plată sau plata numerar în agenție.
  3. Dacă vei alege ultima opțiune, va trebui să te deplasezi la una dintre agențiile Filadelfia Turism pentru a plăti sejurul tău.
  4. După ce ai completat toate detaliile și ai ales metoda de plată, vei apăsa butonul ”Finalizare”.
  5. Dacă ai ales metoda de plată online, vei fi transferat pe o pagină pentru a introduce detaliile cardului tău bancar.
    • Agenții nostri vor primi detaliile rezervării tale și te vor contacta pentru a încheia toate formalitățile: încheierea contractului de călătorie;
    • încheierea asigurării de călătorie (dacă îți dorești și acest serviciu);
    • emiterea facturii;
    • transmiterea documentelor de călătorie.
  6. Poți să anulezi oricând o rezervare, însă, în funcție de condițiile ofertei, dar și de numărul de zile rămas până la plecare, poți fi penalizat cu un anumit procent din suma achitată
Consultanții noștri de vacanțe îți stau în mod constant la dispoziție pentru a te ajuta să găsești oferta potrivită și să finalizezi fără probleme procesul de rezervare. Ne poți contacta prin intermediul modului de chat din site-ul nostru sau telefonic.