Solicita o oferta
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta personalizata. Click aici pentru mai multe informatii despre cookies si modul lor de folosire.

Descriere

Descriere in curs de actualizare...

Categorie oficiala: 2*.
LOCALIZARE
: La 500 de metri de telegondola.
INFORMATIE GENERALA: Hotelul a fost renovat in anul 2012.
CAPACITATE: • cladire cu 4 etaje • 10 camere duble (max. 2+1/3 persoane, 12 m2).
TIP PENSIUNE: BB (mic dejun) sau HB (mic dejun si cina).
COPII: Turistii cu varsta cuprinsa intre 4 si 13.99 ani sunt considerati copii.

CAMERA DUBLA:

• doua paturi de o persoana sau un pat dublu
• televiziune prin satelit
• Wi-Fi (gratuit)
• balcon
• baie cu dus
• podea acoperita cu parchet
• curatenie in camera - zilnic
• schimbare lenjerie de pat - de 2 ori pe saptamana
• schimbare prosoape - de 2 ori pe saptamana


FACILITATI:

• mehana (restaurant in stil national)
• Wi-Fi in lobby (gratuit)
• schimb valutar
• fier de calcat (gratuit)
• parcare pazita (gratuit)
• accesul cu animale de companie este permis


SCHI:

• transport la teleschi - contra cost
• camera pentru depozitarea echipamentului propriu de schi (contra cost)


Imaginile prezentate pe acest site sunt cu titlu de prezentare si nu au valoare contractuala. Dimensiunile si designul camerelor hotelului pot varia, astfel incat cazarea in camerele din imagini nu este garantata. Hotelurile au dreptul de a-si modifica politica serviciilor oferite (contra cost / gratuit). Va rugam sa acceptati scuzele noastre pentru orice discrepante aparute.



SPORT & AGREMENT:

Contra cost
• sauna


Va rugam sa alegeti o data de CheckIn si CheckOut pentru a vedea preturile.

Ce se întâmplă când faci o rezervare online?


  1. Atunci când apeși butonul ”Rezervă acum” vei fi redirecționat pe o pagină în care va trebui să completezi informații despre persoanele care călătoresc și datele de facturare.
  2. Vei avea posibilitatea să alegi între plata online cu cardul, cu ordin de plată sau plata numerar în agenție.
  3. Dacă vei alege ultima opțiune, va trebui să te deplasezi la una dintre agențiile Filadelfia Turism pentru a plăti sejurul tău.
  4. După ce ai completat toate detaliile și ai ales metoda de plată, vei apăsa butonul ”Finalizare”.
  5. Dacă ai ales metoda de plată online, vei fi transferat pe o pagină pentru a introduce detaliile cardului tău bancar.
    • Agenții nostri vor primi detaliile rezervării tale și te vor contacta pentru a încheia toate formalitățile: încheierea contractului de călătorie;
    • încheierea asigurării de călătorie (dacă îți dorești și acest serviciu);
    • emiterea facturii;
    • transmiterea documentelor de călătorie.
  6. Poți să anulezi oricând o rezervare, însă, în funcție de condițiile ofertei, dar și de numărul de zile rămas până la plecare, poți fi penalizat cu un anumit procent din suma achitată
Consultanții noștri de vacanțe îți stau în mod constant la dispoziție pentru a te ajuta să găsești oferta potrivită și să finalizezi fără probleme procesul de rezervare. Ne poți contacta prin intermediul modului de chat din site-ul nostru sau telefonic.