Solicita o oferta
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta personalizata. Click aici pentru mai multe informatii despre cookies si modul lor de folosire.

ILAYDA AVANTGARDE HOTEL


Descriere

Localizare: Hotelul este situat la 70 km de aeroportul orașului Izmir, în centrul orașului Kusadasi și la 20 km de orașul antic Efes.

Descriere hotel: A fost construit în anul 1989, pe o suprafață de 917 mp, iar ultima renovare a fost efectuată în 2013 și pune la dispoziția oaspeților săi un restaurant principal 2 baruri, unul dintre ele fiind pe acoperiș, 1 piscină exterioară tot pe acoperiș, medic la solicitare, casă de schimb valutar. Copiii nu beneficiază de facilități, iar animalele de companie nu sunt permise.

Facilități camere: Dispun de baie cu duș, uscător de păr, televizor, telefon, mini-bar, seif, internet wi-fi gratuit.

www.ilaydaavantgarde.com

Va rugam sa alegeti o data de CheckIn si CheckOut pentru a vedea preturile.

Facilitati

Restaurant
Bar
SPA
Piscina interioara
Piscina exterioara
Seif
Minibar
Aer conditionat
Uscator de par
Sala Fitness
Acces imediat la plaja
Plaja privata
Room service
Terasa panoramica
centru wellness
Wi-fi Gratuit

Ce se întâmplă când faci o rezervare online?


  1. Atunci când apeși butonul ”Rezervă acum” vei fi redirecționat pe o pagină în care va trebui să completezi informații despre persoanele care călătoresc și datele de facturare.
  2. Vei avea posibilitatea să alegi între plata online cu cardul, cu ordin de plată sau plata numerar în agenție.
  3. Dacă vei alege ultima opțiune, va trebui să te deplasezi la una dintre agențiile Filadelfia Turism pentru a plăti sejurul tău.
  4. După ce ai completat toate detaliile și ai ales metoda de plată, vei apăsa butonul ”Finalizare”.
  5. Dacă ai ales metoda de plată online, vei fi transferat pe o pagină pentru a introduce detaliile cardului tău bancar.
    • Agenții nostri vor primi detaliile rezervării tale și te vor contacta pentru a încheia toate formalitățile: încheierea contractului de călătorie;
    • încheierea asigurării de călătorie (dacă îți dorești și acest serviciu);
    • emiterea facturii;
    • transmiterea documentelor de călătorie.
  6. Poți să anulezi oricând o rezervare, însă, în funcție de condițiile ofertei, dar și de numărul de zile rămas până la plecare, poți fi penalizat cu un anumit procent din suma achitată
Consultanții noștri de vacanțe îți stau în mod constant la dispoziție pentru a te ajuta să găsești oferta potrivită și să finalizezi fără probleme procesul de rezervare. Ne poți contacta prin intermediul modului de chat din site-ul nostru sau telefonic.

Locatie