Solicita o oferta
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta personalizata. Click aici pentru mai multe informatii despre cookies si modul lor de folosire.

Descriere

Localizare: Hotelul este situat în centrul orașului Bodrum, la 400 m de plajă și la 35 km de aeroportul Milas.

Descriere hotel: Oferă oaspeților săi acces imediat la plajă, recepție deschisă 24 de ore, săli de conferință, restaurant, bar, sală de fitness, piscină în aer liber, închirieri auto și gratuit la fața locului parcare, relaxare la centru wellness & spa, cu tratamente corporale, saună și o baie de aburi, program de animație, sporturi acvatice.

Facilități camere: Sunt dotate cu aer condiționat, TV cu canale prin satelit, telefon, baie proprie, balcon. .

www.mandarinresortbodrum.com

Va rugam sa alegeti o data de CheckIn si CheckOut pentru a vedea preturile.

Facilitati

Darts
Sauna
Minibar
Restaurant
Bar
SPA
Piscina interioara
Piscina exterioara
Sali de conferinta
Seif
Aer conditionat
Uscator de par
Sala Fitness
Acces imediat la plaja
Zona pentru copii
Gradina
Sezlonguri si umbrele de soare gratuite
Receptie non-stop
Masa de biliard
Club
centru wellness
Wi-fi Gratuit

Ce se întâmplă când faci o rezervare online?


  1. Atunci când apeși butonul ”Rezervă acum” vei fi redirecționat pe o pagină în care va trebui să completezi informații despre persoanele care călătoresc și datele de facturare.
  2. Vei avea posibilitatea să alegi între plata online cu cardul, cu ordin de plată sau plata numerar în agenție.
  3. Dacă vei alege ultima opțiune, va trebui să te deplasezi la una dintre agențiile Filadelfia Turism pentru a plăti sejurul tău.
  4. După ce ai completat toate detaliile și ai ales metoda de plată, vei apăsa butonul ”Finalizare”.
  5. Dacă ai ales metoda de plată online, vei fi transferat pe o pagină pentru a introduce detaliile cardului tău bancar.
    • Agenții nostri vor primi detaliile rezervării tale și te vor contacta pentru a încheia toate formalitățile: încheierea contractului de călătorie;
    • încheierea asigurării de călătorie (dacă îți dorești și acest serviciu);
    • emiterea facturii;
    • transmiterea documentelor de călătorie.
  6. Poți să anulezi oricând o rezervare, însă, în funcție de condițiile ofertei, dar și de numărul de zile rămas până la plecare, poți fi penalizat cu un anumit procent din suma achitată
Consultanții noștri de vacanțe îți stau în mod constant la dispoziție pentru a te ajuta să găsești oferta potrivită și să finalizezi fără probleme procesul de rezervare. Ne poți contacta prin intermediul modului de chat din site-ul nostru sau telefonic.

Locatie