Solicita o oferta
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta personalizata. Click aici pentru mai multe informatii despre cookies si modul lor de folosire.

Descriere

Localizare: Este situat la 84 de km de Aeroportul Izmir Adnan Menderes si la 500m de Plaja Doamnelor.

Descriere hotel: A fost construit în anul 2002, ultima renovare având loc în 2009, iar oaspeţii pot lua masa la restaurant tip bufet de la Hotelul Palmin. Hotelul oferă facilităţi precum piscine exterioare și interioare, tenis de masă, biliard şi darts, bar, in zonele publice exista acces wi-fi gratuit, o sală de masaj, o cadă cu hidromasaj și un centru de wellness & SPA, de asemenea copiii se pot bucura de spații special amenajate. Plaja este publică și se află în imediata apropiere.

Facilități camere: Sunt dotate cu TV prin satelit, minibar și de asemenea, acestea includ un balcon privat, cu vedere la piscină sau la Marea Egee.

www.palminhotel.com

Va rugam sa alegeti o data de CheckIn si CheckOut pentru a vedea preturile.

Facilitati

Restaurant
Bar
SPA
Piscina exterioara
Seif
Minibar
Aer conditionat
Sala Fitness
Zona pentru copii
Receptie non-stop
centru wellness
Wi-fi Gratuit

Ce se întâmplă când faci o rezervare online?


  1. Atunci când apeși butonul ”Rezervă acum” vei fi redirecționat pe o pagină în care va trebui să completezi informații despre persoanele care călătoresc și datele de facturare.
  2. Vei avea posibilitatea să alegi între plata online cu cardul, cu ordin de plată sau plata numerar în agenție.
  3. Dacă vei alege ultima opțiune, va trebui să te deplasezi la una dintre agențiile Filadelfia Turism pentru a plăti sejurul tău.
  4. După ce ai completat toate detaliile și ai ales metoda de plată, vei apăsa butonul ”Finalizare”.
  5. Dacă ai ales metoda de plată online, vei fi transferat pe o pagină pentru a introduce detaliile cardului tău bancar.
    • Agenții nostri vor primi detaliile rezervării tale și te vor contacta pentru a încheia toate formalitățile: încheierea contractului de călătorie;
    • încheierea asigurării de călătorie (dacă îți dorești și acest serviciu);
    • emiterea facturii;
    • transmiterea documentelor de călătorie.
  6. Poți să anulezi oricând o rezervare, însă, în funcție de condițiile ofertei, dar și de numărul de zile rămas până la plecare, poți fi penalizat cu un anumit procent din suma achitată
Consultanții noștri de vacanțe îți stau în mod constant la dispoziție pentru a te ajuta să găsești oferta potrivită și să finalizezi fără probleme procesul de rezervare. Ne poți contacta prin intermediul modului de chat din site-ul nostru sau telefonic.

Locatie