Solicita o oferta
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta personalizata. Click aici pentru mai multe informatii despre cookies si modul lor de folosire.

Descriere

Descriere in curs de actualizare pentru sezonul de vara 2019...

LOCALIZARE:
la 300 de metri de plaja, langa complexul arheologic al unui satului antic, la 1 km de centrul orasului Byala si la 3 km de orasul Obzor.
INFORMATII GENERALE: Clubul Vemara a fost construit in anul 2010.
CAPACITATE: • 15 vile cu camere duble (max. 2+2 persoane, 19 m²), apartamente cu doua dormitoare (max. 4+2 persoane, 45 m²) si apartamente cu patru dormitoare (max. 8+2/10 persoane).
TIP PENSIUNE : All Inclusive, vezi descrierea de mai jos.
COPII: Turistii cu varsta cuprinsa intre 2 si 12.99 ani sunt considerati copii.

Villa Vemara Club 3*
SUMMER 2020 31.05-15.06 16.06-09.07 10.07-23.08 24.08-07.09 08.09-31.10
Cancellations 1 3 5 3 1
Cancellation penalty in nights 1 1 2 1 1
NO show penalty in nights 2 2 2 2 2
Early Bookings (valid for minimum 4 nights stay):
20% discount from the price for reservations made till 31.03. and 100% paid till 10.04.
15% discount from the price for reservations made till 30.04. and 100% paid till 10.05.
Extras:
1 free night for bookings with stay from 7 to 13 nights with arrival till 20.06 and after 07.09
2 free nights for bookings with stay from 14 to 20 nights with arrival till 20.06 and after 07.09
* The extras are cumulative with the EB discount
**The rates are not valid for Polish market

ALL INCLUSIVE:

• in restaurantul principal cu spectacol de gatit sau in restaurantul pescaresc a-la-carte, tip bufet: mic dejun 08:30 – 10:00, pranz 12:30 – 14:00 si cina 18:30 – 21:00. Bauturi racoritoare, vin si bere la pranz si cina.
• de la ora 14:00 la ora 16:00 - pizza si spaghete, iar de la ora 16:00 la ora 17:00 - aperitive calde si reci, ceai, cafea si produse de patiserie.
• bauturi locale (alcoolice si nealcoolice) de la ora 10:00 la ora 23:00 in barul din lobby si in barul de la piscina, iar de la 20:00 la 23:00 in barul Sky.


Vila cu doua etaje:

• la etajul 1 - un studio mare cu o baie
• la etajul 2 - un apartament cu doua dormitoare: primul dormitor cu un pat dublu, al doilea dormitor cu 2 paturi de o persoana si canapea extensibila; o baie
• la etajul 2 - o camera dubla cu o baie


Vila cu 3 etaje:

• la etajul 1 - un studio mare cu o baie
• la etajul 2 - un apartament cu 2 dormitoare: primul dormitor cu un pat dublu, al doilea dormitor cu 2 paturi de o persoana si canapea extensibila; o baie
• la etajul 3 - o camera dubla cu o baie


CAMERA DUBLA:

• 2 paturi single sau un pat dublu
• aer conditionat individual
• televiziune prin satelit
• mini frigider
• Wi-Fi (contra cost)
• telefon
• baie cu dus si uscator de par
• balcon
• podea acoperita cu mocheta, placi ceramice; parchet
• curatenie in camera – zilnic
• schimbare lenjerie pat – de 2 ori pe saptamana
• schimbare prosoape – de 2 ori pe saptamana
• pat suplimentar (canapea)


APARTAMENT CU DOUA DORMITOARE:

• doua dormitoare separate; un pat dublu in primul dormitor si doua paturi single in cel de-al doilea dormitor
• aer conditionat individual
• televiziune prin satelit
• mini frigider
• Wi-Fi (contra cost)
• telefon
• baie cu dus si uscator de par
• balcon
• podea acoperita cu mocheta, placi ceramice; parchet
• curatenie in camera – zilnic
• schimbare lenjerie pat – de 2 ori pe saptamana
• schimbare prosoape – de 2 ori pe saptamana
• toate apartamentele au vedere la mare


APARTAMENT CU PATRU DORMITOARE:

• in vilele cu 3 etaje: studio la primul etaj, apartament cu doua dormitoare la etajul al doilea si o camera dubla la etajul trei
• aer conditionat individual
• televiziune prin satelit
• mini frigider
• Wi-Fi (contra cost)
• telefon
• baie cu dus si uscator de par
• balcon
• podea acoperita cu mocheta, placi ceramice; parchet
• curatenie in camera – zilnic
• schimbare lenjerie pat – de 2 ori pe saptamana
• schimbare prosoape – de 2 ori pe saptamana
• toate apartamentele au vedere la mare


FACILITATI Complex Vemara:

• restaurant
• restaurant a-la-carte pescaresc
• lobby bar
• Sky bar
• bar la piscina
• Wi-Fi in lobby (gratuit)
• seif (contra cost)
• spalatorie (contra cost)
• parcare nepazita gratuita
• accesul cu animale de companie nu este permis


SPORT & AGREMENT (Complex Vemara Club):

Gratuit
• piscina exterioara
• tenis de masa
• fitness
• darts
• sah
• mini fotbal
• aerobic acvatic
• gimnastica aerobica
• teren de volei, baschet si fotbal
• programe de animatie

Contra cost
• masaj
• sauna


PENTRU COPII:

• sectiune la piscina exterioara principala
• patut (gratuit)
• scaune inalte in restaurant (gratuit)
• loc de joaca
• mini club (de 6 ori pe saptamana)
• programe de animatie de la ora 10:00 la ora 12:00 si de la ora 15:00 la ora 17:00, de 6 ori pe saptamana


PLAJA:

• plaja cu nisip, publica; umbrele de soare si sezlonguri – contra cost
• umbrele de soare si sezlonguri gratuite langa piscina
• transport la plaja si catre orasul Byala - gratuit


Imaginile prezentate in acest site sunt cu titlu de prezentare si nu au valoare contractuala. Dimensiunile si designul camerelor hotelului pot varia, astfel incat cazarea in camerele din imagini nu este garantata. Hotelurile au dreptul de a-si modifica politica serviciilor oferite (contra cost / gratuit). Va rugam sa acceptati scuzele noastre pentru orice discrepante aparute.


Va rugam sa alegeti o data de CheckIn si CheckOut pentru a vedea preturile.

Ce se întâmplă când faci o rezervare online?


  1. Atunci când apeși butonul ”Rezervă acum” vei fi redirecționat pe o pagină în care va trebui să completezi informații despre persoanele care călătoresc și datele de facturare.
  2. Vei avea posibilitatea să alegi între plata online cu cardul, cu ordin de plată sau plata numerar în agenție.
  3. Dacă vei alege ultima opțiune, va trebui să te deplasezi la una dintre agențiile Filadelfia Turism pentru a plăti sejurul tău.
  4. După ce ai completat toate detaliile și ai ales metoda de plată, vei apăsa butonul ”Finalizare”.
  5. Dacă ai ales metoda de plată online, vei fi transferat pe o pagină pentru a introduce detaliile cardului tău bancar.
    • Agenții nostri vor primi detaliile rezervării tale și te vor contacta pentru a încheia toate formalitățile: încheierea contractului de călătorie;
    • încheierea asigurării de călătorie (dacă îți dorești și acest serviciu);
    • emiterea facturii;
    • transmiterea documentelor de călătorie.
  6. Poți să anulezi oricând o rezervare, însă, în funcție de condițiile ofertei, dar și de numărul de zile rămas până la plecare, poți fi penalizat cu un anumit procent din suma achitată
Consultanții noștri de vacanțe îți stau în mod constant la dispoziție pentru a te ajuta să găsești oferta potrivită și să finalizezi fără probleme procesul de rezervare. Ne poți contacta prin intermediul modului de chat din site-ul nostru sau telefonic.

Locatie