Solicita o oferta
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta personalizata. Click aici pentru mai multe informatii despre cookies si modul lor de folosire.

Descriere

Descriere in curs de actualizare pentru sezonul de iarna 2019/2020...

Categoria oficiala: 4*
.
LOCALIZARE: la 150 de metri de centrul statiunii, la 1,5 km de telescaunul din Chepelare si la 15 km de telegondola din Pamporovo.
INFORMATII GENERALE: hotelul a fost construit in anul 2006.
CAPACITATE: • 2 cladiri cu cate 5 etaje • 2 lifturi • 25 de camere duble (max. 2+1/3 persoane, 25 m2) • 12 apartamente cu un dormitor (max. 2+2/3+1/4 persoane, 62 m2) • o camera pentru persoane cu handicap (max. 2 persoane, 25 m2).
TIP PENSIUNE: HB (mic dejun bufet cu bauturi incluse si cina tip bufet).
COPII: Turistii cu varsta cuprinsa intre 2 si 11.99 ani sunt considerati copii.

Cina de Craciun (25.12.2019): obligatorie. Tarife speciale pentru copii cu varsta cuprinsa intre 2 si 11,99 ani. Copiii sub 2 ani - nu primesc servicii.
Cina de Revelion (31.12.2019): obligatorie. Tarife speciale pentru copii cu varsta cuprinsa intre 2 si 11,99 ani. Copiii sub 2 ani - nu primesc servicii.


CAMERA DUBLA:

• doua paturi separate (100 * 200cm)
• televiziune prin cablu
• telefon
• mini-bar
• seif (contra cost)
• sistem de incalzire centrala
• internet Wi-Fi si prin cablu - gratuit
• balcon
• toaleta si baie cu dus / cada, telefon, uscator de par, prosoape, halat de baie
• uscator de par (la cerere, la receptie)
• podea acoperita cu mocheta
• curatenie in camera - zilnic
• schimbare lenjerie de pat - de doua ori pe saptamana
• schimbare prosoape - de doua ori pe saptamana
• pat suplimentar (fotoliu extensibil)
• vedere spre munte


APARTAMENT CU UN DORMITOR:

• camera de zi cu o canapea extensibila si un dormitor cu un pat dublu (160 * 200cm), usa intre camere
• bucatarie (plita, cuptor, frigider, gatitul nu este permis)
• televiziune prin cablu
• telefon
• sistem de incalzire centrala
• fierbator de apa
• Wi-Fi - gratuit
• balcon
• semineu - taxa suplimentara pentru lemn de foc
• toaleta si baie cu dus / cada, telefon, uscator de par, prosoape, halat de baie
• uscator de par (la cerere, la receptie)
• podea acoperita cu parchet
• curatenie in camera - zilnic
• schimbare lenjerie de pat - de doua ori pe saptamana
• schimbare prosoape - de doua ori pe saptamana
• pat suplimentar (fotoliu extensibil)
• posibilitatea pentru un al 2-lea pat suplimentar
• vedere spre munte


FACILITATI:

• restaurant principal (70 locuri)
• lobby bar (40 locuri)
• Wi-Fi in lobby (gratuit)
• seif (contra cost)
• room service - contra cost
• fier de calcat (gratuit)
• spalatorie - contra cost
• salon de frumusete - contra cost
• salon de coafura - contra cost
• sala de conferinte (max. 50 locuri)
• magazin
• facilitati generale pentru persoane cu handicap
• parcare auto nepazita (gratuit)
• accesul cu animale de companie nu este permis
• check-in - dupa ora 14:00
• check-out - pana la ora 12:00


SPORT & AGREMENT:

Gratuit
• piscina interioara cu apa incalzita (12 * 6m, 28 grade Celsius)
• sauna

Contra cost
• tenis de masa
• biliard
• masaj
• jacuzzi
• solar
• baie de aburi


PENTRU COPII:

• patut - gratuit
• scaune inalte in restaurant - gratuit


SCHI:

• camera pentru depozitarea echipamentului propriu de schi - gratuit
• transfer la pistele de schi din Chepelare - gratuit
• transfer la pistele de schi din Pamporovo - contra cost


Imaginile prezentate in acest site sunt cu titlu de prezentare si nu au valoare contractuala. Dimensiunile si designul camerelor hotelului pot varia, astfel incat cazarea in camerele din imagini nu este garantata. Hotelurile au dreptul de a-si modifica politica serviciilor oferite (contra cost / gratuit). Va rugam sa acceptati scuzele noastre pentru orice discrepante aparute.



Va rugam sa alegeti o data de CheckIn si CheckOut pentru a vedea preturile.

Ce se întâmplă când faci o rezervare online?


  1. Atunci când apeși butonul ”Rezervă acum” vei fi redirecționat pe o pagină în care va trebui să completezi informații despre persoanele care călătoresc și datele de facturare.
  2. Vei avea posibilitatea să alegi între plata online cu cardul, cu ordin de plată sau plata numerar în agenție.
  3. Dacă vei alege ultima opțiune, va trebui să te deplasezi la una dintre agențiile Filadelfia Turism pentru a plăti sejurul tău.
  4. După ce ai completat toate detaliile și ai ales metoda de plată, vei apăsa butonul ”Finalizare”.
  5. Dacă ai ales metoda de plată online, vei fi transferat pe o pagină pentru a introduce detaliile cardului tău bancar.
    • Agenții nostri vor primi detaliile rezervării tale și te vor contacta pentru a încheia toate formalitățile: încheierea contractului de călătorie;
    • încheierea asigurării de călătorie (dacă îți dorești și acest serviciu);
    • emiterea facturii;
    • transmiterea documentelor de călătorie.
  6. Poți să anulezi oricând o rezervare, însă, în funcție de condițiile ofertei, dar și de numărul de zile rămas până la plecare, poți fi penalizat cu un anumit procent din suma achitată
Consultanții noștri de vacanțe îți stau în mod constant la dispoziție pentru a te ajuta să găsești oferta potrivită și să finalizezi fără probleme procesul de rezervare. Ne poți contacta prin intermediul modului de chat din site-ul nostru sau telefonic.

Locatie