Solicita o oferta
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta personalizata. Click aici pentru mai multe informatii despre cookies si modul lor de folosire.

Occidental Fuengirola (ex. Las Piramides)


Descriere

Descriere HOTEL OCCIDENTAL FUENGIROLA:
Hotelul format din doua cladiri este situat pe malul Mediteranei, langa promenada, aproape de centrul comercial al statiunii Fuengirola si face parte din lantul Barcelo Hotels.

Tip masa:
Mic dejun, Demipensiune, Pensiune completa.

Localizare HOTEL OCCIDENTAL FUENGIROLA:
Hotelul este situat in fata plajei cu intrare lina in mare, la 500 de metri de centrul statiunii Fuengirola, la aporximativ 20 km de Aeroportul Malaga.

Dotari camere:
Hotel Las Piramides are camerele dotate cu: aer conditionat/incalzire, balcon, baie, uscator de par, TV satelit, telefon, seif, minibar.

Facilitati HOTEL OCCIDENTAL FUENGIROLA:
Hotelul dispune de: restaurant, restaurant bufet, cafenea, bar cu terasa, bar la piscina, piscina exterioara, piscina interioara incalzita, centru Spa cu jacuzzi, sauna si masaj, Wi-Fi, receptie 24h, camera de bagaje, schimb valutar, servicii de spalatorie/calcatorie, magazine, salon de infrumusetare. Baby cot gratuit cu exceptia lunilor iulie si august cand costul este de 10,3 euro/zi.

Web: www.barcelo.com

Va rugam sa alegeti o data de CheckIn si CheckOut pentru a vedea preturile.

Ce se întâmplă când faci o rezervare online?


  1. Atunci când apeși butonul ”Rezervă acum” vei fi redirecționat pe o pagină în care va trebui să completezi informații despre persoanele care călătoresc și datele de facturare.
  2. Vei avea posibilitatea să alegi între plata online cu cardul, cu ordin de plată sau plata numerar în agenție.
  3. Dacă vei alege ultima opțiune, va trebui să te deplasezi la una dintre agențiile Filadelfia Turism pentru a plăti sejurul tău.
  4. După ce ai completat toate detaliile și ai ales metoda de plată, vei apăsa butonul ”Finalizare”.
  5. Dacă ai ales metoda de plată online, vei fi transferat pe o pagină pentru a introduce detaliile cardului tău bancar.
    • Agenții nostri vor primi detaliile rezervării tale și te vor contacta pentru a încheia toate formalitățile: încheierea contractului de călătorie;
    • încheierea asigurării de călătorie (dacă îți dorești și acest serviciu);
    • emiterea facturii;
    • transmiterea documentelor de călătorie.
  6. Poți să anulezi oricând o rezervare, însă, în funcție de condițiile ofertei, dar și de numărul de zile rămas până la plecare, poți fi penalizat cu un anumit procent din suma achitată
Consultanții noștri de vacanțe îți stau în mod constant la dispoziție pentru a te ajuta să găsești oferta potrivită și să finalizezi fără probleme procesul de rezervare. Ne poți contacta prin intermediul modului de chat din site-ul nostru sau telefonic.

Locatie