Solicita o oferta
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta personalizata. Click aici pentru mai multe informatii despre cookies si modul lor de folosire.

STAR BEACH VILLAGE


Descriere

Localizare hotel:
Situat la 25 km spre est de aeroportul Heraklion, la 35 km de centrul Agios Nikolaos, la 1,5 km de centrul orasului Hersonissos, pe malul marii. Peste drum de hotel se afla o statie de autobuz pentru destinatiile Hersonissos si Agios Nikolaos. De asemenea, peste drum se afla Waterpark cu tobogane.

Descriere hotel:
Construit in anul 2004, ultima renovare a avut loc in iarna 2016-2017.
Are o cladire principala si 8 anexe cu trei nivele. In total sunt disponibile 311 camere:
- Standard room (o camera, 2 paturi separate (pat dublu la solicitare), suplimentar - pat single, max. 3+1 pers., 28 m2);
- Family room (dormitor si living cu usa, pat dublu, suplimentar - pat single, canapea si pat pliabil, max. 4+2 pers, 40 m2);
- Family room superior (dormitor si living cu usa, pat dublu, suplimentar - 2 paturi separate, canapea si pat pliabil, max. 5+1 pers., 52 m2).
Sunt disponibile 6 camere pentru persoane cu dizabilitati.
Spatiu exterior
restaurant principal
taverna cretana Cretan Star Taverna
restaurant asiatic Asian Star
4 baruri
piscina exterioara (cu jacuzzi in aer liber)
WaterPark
centru Mediterra SPA
salon de infrumusetare
minimarket
internet WiFi (gratuit)
internet corner (contra cost)
camera depozitare bagaj
spalatorie (la solicitare, contra cost)
curatatorie chimica (la solicitare, contra cost)
fier de calcat (la solicitare, gratuit)
medic (la solicitare, contra cost)
Relaxare si sport
Gratuit
sala de fitness
WaterPark
minifotbal
baschet
program de animatie (6 zile/saptamana)
show, seara (6 zile/saptamana)
Contra cost
proceduri de ingrijire a tenului si corpului (centrul SPA)
biliard
sporturi nautice pe plaja
Pentru copii
miniclub (4-12 ani, 6 zile/saptamana)
sectiune dedicata in piscina pentru adulti
scaune in restaurant
minidiscoteca
tobogane acvatice
patut (la solicitare, gratuit)
carucior (la solicitare, contra cost)
cadita, olita (la solicitare, gratuit)
meniu (la solicitare in restaurantul principal, gratuit)
blender (la solicitare in restaurantul principal, gratuit)
bona (pentru copii de 4-12 ani, la solicitare, contra cost)
Plaja
Nisip, peste drum de hotel, acces prin tunel. Intrarea in apa: nisip, pe alocuri sunt pietre. Plaja amenajata: cabine de schimb, dus. Pe plaja si la piscina: sezlonguri si umbrele - gratuit. Prosoape de plaja - garantie.

Facilitate camere:
Camerele sunt dotate cu baie cu cada sau dus, accesorii pentru baie, aer conditionat individual (gratuit), foehn, minifrigider, balcon sau terasa, televizor, telefon, seif (mecanic, garantie), internet WiFi (gratuit), curatenie in camera - zilnic, schimbarea lenjeriei - de 6 ori/saptamana, schimbarea prosoapelor - regim protectia mediului, cuptor cu microunde, fierbator, set pentru ceai/cafea (gratuit), pardoseala - gresie.

Va rugam sa alegeti o data de CheckIn si CheckOut pentru a vedea preturile.

Facilitati

Restaurant
Bar
SPA
Piscina exterioara
Sala Fitness
Acces imediat la plaja
Tobogan acvatic
Piscina exterioara pentru copii
Wi-fi Gratuit

Ce se întâmplă când faci o rezervare online?


  1. Atunci când apeși butonul ”Rezervă acum” vei fi redirecționat pe o pagină în care va trebui să completezi informații despre persoanele care călătoresc și datele de facturare.
  2. Vei avea posibilitatea să alegi între plata online cu cardul, cu ordin de plată sau plata numerar în agenție.
  3. Dacă vei alege ultima opțiune, va trebui să te deplasezi la una dintre agențiile Filadelfia Turism pentru a plăti sejurul tău.
  4. După ce ai completat toate detaliile și ai ales metoda de plată, vei apăsa butonul ”Finalizare”.
  5. Dacă ai ales metoda de plată online, vei fi transferat pe o pagină pentru a introduce detaliile cardului tău bancar.
    • Agenții nostri vor primi detaliile rezervării tale și te vor contacta pentru a încheia toate formalitățile: încheierea contractului de călătorie;
    • încheierea asigurării de călătorie (dacă îți dorești și acest serviciu);
    • emiterea facturii;
    • transmiterea documentelor de călătorie.
  6. Poți să anulezi oricând o rezervare, însă, în funcție de condițiile ofertei, dar și de numărul de zile rămas până la plecare, poți fi penalizat cu un anumit procent din suma achitată
Consultanții noștri de vacanțe îți stau în mod constant la dispoziție pentru a te ajuta să găsești oferta potrivită și să finalizezi fără probleme procesul de rezervare. Ne poți contacta prin intermediul modului de chat din site-ul nostru sau telefonic.

Locatie