Solicita o oferta
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta personalizata. Click aici pentru mai multe informatii despre cookies si modul lor de folosire.

Descriere

Localizare hotel:
Hotelul este sutuat intr-o zona linistita, cu o arhitectura deosebita, recent construit. Este pozitionat aproape de centrul statiunii, la 300 de metri de plaja, la doar 200 de metri distanta de faleza si la 20 metri de baza de tratament ,,Ana Aslan'.

Descriere hotel:
Hotelul Allegro din Eforie Nord are o capacitate de 40 locuri de cazare, dispuse in 14 camere duble, 2 camere triple si un apartament, foarte spatioase si personalizate, dotate cu grup sanitar propriu.
Restaurant: Restaurantul are specific romanesc si international, dispunand de 80 de locuri.
Servicii gratuite: parcarea, pastrarea valorilor, informarea turistilor, trezirea turistilor la cerere, primirea si transmiterea mesajelor, a corespondentei, pastrarea bagajelor, distributia pliantelor
Servicii cu plata: spalat, calcat, vanzari de articole de stricta necesitate

Facilitati camere:
Camerele dispun de baie proprie, TV, aer conditionat, frigider si seif.

Link oficial hotel: https://www.hotelallegro.ro/

Va rugam sa alegeti o data de CheckIn si CheckOut pentru a vedea preturile.

Facilitati

Aer conditionat
Terasa privata
Gradina
Parcare
Camere de familie
Wi-fi Gratuit

Ce se întâmplă când faci o rezervare online?


  1. Atunci când apeși butonul ”Rezervă acum” vei fi redirecționat pe o pagină în care va trebui să completezi informații despre persoanele care călătoresc și datele de facturare.
  2. Vei avea posibilitatea să alegi între plata online cu cardul, cu ordin de plată sau plata numerar în agenție.
  3. Dacă vei alege ultima opțiune, va trebui să te deplasezi la una dintre agențiile Filadelfia Turism pentru a plăti sejurul tău.
  4. După ce ai completat toate detaliile și ai ales metoda de plată, vei apăsa butonul ”Finalizare”.
  5. Dacă ai ales metoda de plată online, vei fi transferat pe o pagină pentru a introduce detaliile cardului tău bancar.
    • Agenții nostri vor primi detaliile rezervării tale și te vor contacta pentru a încheia toate formalitățile: încheierea contractului de călătorie;
    • încheierea asigurării de călătorie (dacă îți dorești și acest serviciu);
    • emiterea facturii;
    • transmiterea documentelor de călătorie.
  6. Poți să anulezi oricând o rezervare, însă, în funcție de condițiile ofertei, dar și de numărul de zile rămas până la plecare, poți fi penalizat cu un anumit procent din suma achitată
Consultanții noștri de vacanțe îți stau în mod constant la dispoziție pentru a te ajuta să găsești oferta potrivită și să finalizezi fără probleme procesul de rezervare. Ne poți contacta prin intermediul modului de chat din site-ul nostru sau telefonic.

Locatie