Solicita o oferta
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta personalizata. Click aici pentru mai multe informatii despre cookies si modul lor de folosire.

Descriere

Localizare hotel:
HOTEL FELIX este situat in partea de sud a statiunii Eforie Nord.

Descriere hotel:
Este dispus pe 4 etaje.
Acesta a fost complet renovat si dispune de 299 de spatii de cazare, dintre care 279 camere duble (127 camere fara balcon, cu pat matrimonial si 152 camere cu balcon si 2 paturi) si 20 de apartamente cu un dormitor.
Dotari si servicii
Restaurant (capacitate de 598 de locuri), bar, terasa cu gradina de vara, spatiu de joaca pentru copii, sala de conferinte, parcare (contra cost), piscina, centrala termica proprie.
Nu se accepta animale de companie.

Facilitati camere:
Camerele sunt dotate cu mobilier nou, baie proprie cu cabina de dus, TV, frigider, telefon, aer conditionat, internet, mocheta.
Apartamentele sunt formate din living cu canapea si fotolii, dormitor cu pat matrimonial si baie proprie cu cada. Livingul si dormitorul sunt conectate printr-o zona deschisa.

Va rugam sa alegeti o data de CheckIn si CheckOut pentru a vedea preturile.

Facilitati

Restaurant
Free parking
24-Hour Front Desk
Outdoor swimming pool
Bar
Terasa privata
Loc de joaca pentru copii
Sala de conferinte
Wi-fi Gratuit

Ce se întâmplă când faci o rezervare online?


  1. Atunci când apeși butonul ”Rezervă acum” vei fi redirecționat pe o pagină în care va trebui să completezi informații despre persoanele care călătoresc și datele de facturare.
  2. Vei avea posibilitatea să alegi între plata online cu cardul, cu ordin de plată sau plata numerar în agenție.
  3. Dacă vei alege ultima opțiune, va trebui să te deplasezi la una dintre agențiile Filadelfia Turism pentru a plăti sejurul tău.
  4. După ce ai completat toate detaliile și ai ales metoda de plată, vei apăsa butonul ”Finalizare”.
  5. Dacă ai ales metoda de plată online, vei fi transferat pe o pagină pentru a introduce detaliile cardului tău bancar.
    • Agenții nostri vor primi detaliile rezervării tale și te vor contacta pentru a încheia toate formalitățile: încheierea contractului de călătorie;
    • încheierea asigurării de călătorie (dacă îți dorești și acest serviciu);
    • emiterea facturii;
    • transmiterea documentelor de călătorie.
  6. Poți să anulezi oricând o rezervare, însă, în funcție de condițiile ofertei, dar și de numărul de zile rămas până la plecare, poți fi penalizat cu un anumit procent din suma achitată
Consultanții noștri de vacanțe îți stau în mod constant la dispoziție pentru a te ajuta să găsești oferta potrivită și să finalizezi fără probleme procesul de rezervare. Ne poți contacta prin intermediul modului de chat din site-ul nostru sau telefonic.

Locatie