Solicita o oferta
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta personalizata. Click aici pentru mai multe informatii despre cookies si modul lor de folosire.

Descriere

Hotelul are 171 de camere, toate cu balcon/terasa cu vedere la mare, aer conditionat, incalzire, WC, baie sau dus, frigider, radio, uscator de par, telefon, TV prin satelit.
Camerele pentru familii si suitele Junior cu gradina privata, WC/baie/dus, tv prin satelit, aer conditionat, incalzire, frigider, uscator de par, telefon, mini-seif, restaurant principal, hol cu tv prin satelit, taverna, bar principal, bar de piscina, bar de plaja, mini-magazin, schimb valutar, cutii-seif, internet cafe, teren de joaca pentru copii, piscina pentru adulti si pentru copii. Umbrelele si sezlongurile de langa piscina sunt fara plata, iar cele de pe plaja cu extra-plata. Bufet pentru micul-dejun si cina, teren de tenis, de baschet, biliard, volei pe plaja, sah in gradina, sporturi acvatice pe plaja. Program de animatie cu muzica folclorica si live de doua ori pe saptamana.

Va rugam sa alegeti o data de CheckIn si CheckOut pentru a vedea preturile.

Ce se întâmplă când faci o rezervare online?


  1. Atunci când apeși butonul ”Rezervă acum” vei fi redirecționat pe o pagină în care va trebui să completezi informații despre persoanele care călătoresc și datele de facturare.
  2. Vei avea posibilitatea să alegi între plata online cu cardul, cu ordin de plată sau plata numerar în agenție.
  3. Dacă vei alege ultima opțiune, va trebui să te deplasezi la una dintre agențiile Filadelfia Turism pentru a plăti sejurul tău.
  4. După ce ai completat toate detaliile și ai ales metoda de plată, vei apăsa butonul ”Finalizare”.
  5. Dacă ai ales metoda de plată online, vei fi transferat pe o pagină pentru a introduce detaliile cardului tău bancar.
    • Agenții nostri vor primi detaliile rezervării tale și te vor contacta pentru a încheia toate formalitățile: încheierea contractului de călătorie;
    • încheierea asigurării de călătorie (dacă îți dorești și acest serviciu);
    • emiterea facturii;
    • transmiterea documentelor de călătorie.
  6. Poți să anulezi oricând o rezervare, însă, în funcție de condițiile ofertei, dar și de numărul de zile rămas până la plecare, poți fi penalizat cu un anumit procent din suma achitată
Consultanții noștri de vacanțe îți stau în mod constant la dispoziție pentru a te ajuta să găsești oferta potrivită și să finalizezi fără probleme procesul de rezervare. Ne poți contacta prin intermediul modului de chat din site-ul nostru sau telefonic.

Locatie