Solicita o oferta
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta personalizata. Click aici pentru mai multe informatii despre cookies si modul lor de folosire.

Pomegranate Wellness Spa Hotel


Descriere

Noua infrastructură a hotelului servește pentru a face pe toată lumea sa simta cat mai confortabil: un nou-nouț hol spațios, cu un pian mare alb, 5 baruri și 3 restaurante, o piscină, terase, spa, o sală de gimnastică și o plajă privată a hotelului. Facilitățile camerelor includ: aer conditionat, TV prin satelit, televizoare LED, radio-canale, minibar (contra cost), frigider, telefon, Wi-Fi gratuit, seif electronic (gratuit), DVD-player, baie /duș, uscător de păr, oglindă de machiaj, cantar de baie, halate de baie și papuci, balcon / terasă, tehnologii de camere inteligente, etc. Suitele au, de asemenea, jacuzzi și Deluxe Suites au, de asemenea, iPod-station, telefon fără fir, Jacuzzi, etc. Notă specială: La sosire este necesar un depozit de 300 de euro (în numerar sau prin card de credit), având în vedere orice costuri suplimentare. Această sumă în totalitate rambursabila la plecare.

Va rugam sa alegeti o data de CheckIn si CheckOut pentru a vedea preturile.

Ce se întâmplă când faci o rezervare online?


  1. Atunci când apeși butonul ”Rezervă acum” vei fi redirecționat pe o pagină în care va trebui să completezi informații despre persoanele care călătoresc și datele de facturare.
  2. Vei avea posibilitatea să alegi între plata online cu cardul, cu ordin de plată sau plata numerar în agenție.
  3. Dacă vei alege ultima opțiune, va trebui să te deplasezi la una dintre agențiile Filadelfia Turism pentru a plăti sejurul tău.
  4. După ce ai completat toate detaliile și ai ales metoda de plată, vei apăsa butonul ”Finalizare”.
  5. Dacă ai ales metoda de plată online, vei fi transferat pe o pagină pentru a introduce detaliile cardului tău bancar.
    • Agenții nostri vor primi detaliile rezervării tale și te vor contacta pentru a încheia toate formalitățile: încheierea contractului de călătorie;
    • încheierea asigurării de călătorie (dacă îți dorești și acest serviciu);
    • emiterea facturii;
    • transmiterea documentelor de călătorie.
  6. Poți să anulezi oricând o rezervare, însă, în funcție de condițiile ofertei, dar și de numărul de zile rămas până la plecare, poți fi penalizat cu un anumit procent din suma achitată
Consultanții noștri de vacanțe îți stau în mod constant la dispoziție pentru a te ajuta să găsești oferta potrivită și să finalizezi fără probleme procesul de rezervare. Ne poți contacta prin intermediul modului de chat din site-ul nostru sau telefonic.

Locatie