Solicita o oferta
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta personalizata. Click aici pentru mai multe informatii despre cookies si modul lor de folosire.

Continental Resort Hurghada (ex Movenpick)


Descriere

Localizare: hotelul este situat pe plaja la 10 km de centrul orasului, 8 km de cel mai apropiat aeroport (hurghada) si la 10 km pana la cea mai apropiata gara. Facilitatile camerelor: hotelul Continental Rerort Hurghada pune la dispozitia turistilor 252 camere, toate echipate cu aer conditionat, telefon,TV, safe box, minibar, baie, uscator de par, telefon direct. Facilitatile hotelului: 5 restaurante, bar, teren de tenis, echipa de animatie, lobby de o marime foarte mare, early check-out (ora 9:00), 4 lifturi, serviciu de hamal 24 ore, room service 24 ore, piscina in aer liber (incalzita), parcare (se plateste la hotel), facilitati pentru inchiriere de masini, facilitati pentru spalatorie. Sport si agrement: sala de gimnastica, sauna, tenis, golf, magazine, cabinet de cosmetica, discoteca, muzica live, centru diving. Facilitati pentru copii: pentru cei mai mici dintre oaspeti hotelul ofera mini-club, loc de joaca sau serviciu de baby-sitting.

Va rugam sa alegeti o data de CheckIn si CheckOut pentru a vedea preturile.

Ce se întâmplă când faci o rezervare online?


  1. Atunci când apeși butonul ”Rezervă acum” vei fi redirecționat pe o pagină în care va trebui să completezi informații despre persoanele care călătoresc și datele de facturare.
  2. Vei avea posibilitatea să alegi între plata online cu cardul, cu ordin de plată sau plata numerar în agenție.
  3. Dacă vei alege ultima opțiune, va trebui să te deplasezi la una dintre agențiile Filadelfia Turism pentru a plăti sejurul tău.
  4. După ce ai completat toate detaliile și ai ales metoda de plată, vei apăsa butonul ”Finalizare”.
  5. Dacă ai ales metoda de plată online, vei fi transferat pe o pagină pentru a introduce detaliile cardului tău bancar.
    • Agenții nostri vor primi detaliile rezervării tale și te vor contacta pentru a încheia toate formalitățile: încheierea contractului de călătorie;
    • încheierea asigurării de călătorie (dacă îți dorești și acest serviciu);
    • emiterea facturii;
    • transmiterea documentelor de călătorie.
  6. Poți să anulezi oricând o rezervare, însă, în funcție de condițiile ofertei, dar și de numărul de zile rămas până la plecare, poți fi penalizat cu un anumit procent din suma achitată
Consultanții noștri de vacanțe îți stau în mod constant la dispoziție pentru a te ajuta să găsești oferta potrivită și să finalizezi fără probleme procesul de rezervare. Ne poți contacta prin intermediul modului de chat din site-ul nostru sau telefonic.