Folosim cookies pentru a va oferi o experienta personalizata. Click aici pentru mai multe informatii despre cookies si modul lor de folosire.

Perla Residence Aparthotel


Descriere

Descriere in curs de actualizare pentru sezonul de vara 2020...

Categorie oficiala: 3*.
LOCALIZARE: la 450 de metri de plaja si la 1,8 km de centru.
INFORMATII GENERALE: hotelul a fost construit in anul 2006 si renovat ultima data in anul 2016.
CAPACITATE: cladire cu 4 etaje • 1 lift • 22 de apartamente cu un dormitor (max. 4 persoane, 68m2) • 1 mezonet (max. 5-6 persoane, 110m2).
TIP PENSIUNE: RO (fara masa) / BB (mic dejun).

Cancellation policy
Summer 2020 01.05-10.06 11.06-04.07 05.07-28.08 29.08-10.10
Minimum stay 3 3 3 3
Canceling number of days before check-in 2 5 7 2
Cancellation penalty in nights 1 1 1 1
NO show penalty in nights 2 2 2 2
Early bookings:
30 % Discount for bookings made till 31.12 and paid 100% till 05.01
25 % Discount for bookings made till 31.01 and paid 100% till 05.02
20 % Discount for bookings made till 28.02 and paid 100% till 05.03
15 % Discount for bookings made till 30.03 and paid 100% till 05.04
10 % Discount for bookings made till 15.05 and paid 100% till 20.05

APARTAMENT CU UN DORMITOR:

• camera de zi cu bucatarioara echipata si un dormitor separat cu pat dublu; usa intre camere
• bucatarie (plita electrica, cuptor, cuptor cu microunde, frigider, prajitor de paine, tacamuri, oale si tigai, masina de spalat, gatitul este permis)
• aer conditionat individual
• televiziune prin cablu
• fierbator electric
• internet Wi-Fi si prin cablu - contra cost si gratuit
• balcon cu mobilier
• toaleta si baie cu dus, cabina de dus, cada, prosoape, uscator de par (la cerere, la receptie), produse cosmetice pentru baie
• podea acoperita cu parchet laminat, placi ceramice
• curatenie in camera - zilnic
• schimbare prosoape - de doua ori pe saptamana
• schimbare lenjerie de pat - o data pe saptamana
• pat suplimentar (canapea extensibila)
• posibilitate pentru un al doilea pat suplimentar


MEZONET:

• 4 camere separate / 2 dormitoare, o sala si un living cu o bucatarie echipata
• frigider
• televizor
• 2 aparate de aer conditionat
• masina de spalat
• 2 dusuri
• 3 toalete
• 2 balcoane


FACILITATI:

• Wi-Fi in lobby (gratuit)
• spalatorie (contra cost)
• fier de calcat (gratuit)
• facilitati generale pentru oaspetii cu dizabilitati
• accesul cu animale de companie nu este permis
• parcare nepazita gratuita
• garaj (contra cost)
• check-in - dupa ora 14:00
• check-out - pana la ora 12:00


SPORT SI AGREMENT:

Gratuit
• piscina exterioara

Contra cost
• masaj


PENTRU COPII:

• patut (contra cost)


PLAJA:

• plaja publica, cu nisip; umbrele de soare si sezlonguri - contra cost
• umbrele de soare si sezlonguri gratuite langa piscina


Imaginile prezentate in acest site sunt cu titlu de prezentare si nu au valoare contractuala. Dimensiunile si designul camerelor hotelului pot varia, astfel incat cazarea in camerele din imagini nu este garantata. Hotelurile au dreptul de a-si modifica politica serviciilor oferite (contra cost / gratuit). Va rugam sa acceptati scuzele noastre pentru orice discrepante aparute.


Va rugam sa alegeti o data de CheckIn si CheckOut pentru a vedea preturile.

Ce se întâmplă când faci o rezervare online?


  1. Atunci când apeși butonul ”Rezervă acum” vei fi redirecționat pe o pagină în care va trebui să completezi informații despre persoanele care călătoresc și datele de facturare.
  2. Vei avea posibilitatea să alegi între plata online cu cardul, cu ordin de plată sau plata numerar în agenție.
  3. Dacă vei alege ultima opțiune, va trebui să te deplasezi la una dintre agențiile Filadelfia Turism pentru a plăti sejurul tău.
  4. După ce ai completat toate detaliile și ai ales metoda de plată, vei apăsa butonul ”Finalizare”.
  5. Dacă ai ales metoda de plată online, vei fi transferat pe o pagină pentru a introduce detaliile cardului tău bancar.
    • Agenții nostri vor primi detaliile rezervării tale și te vor contacta pentru a încheia toate formalitățile: încheierea contractului de călătorie;
    • încheierea asigurării de călătorie (dacă îți dorești și acest serviciu);
    • emiterea facturii;
    • transmiterea documentelor de călătorie.
  6. Poți să anulezi oricând o rezervare, însă, în funcție de condițiile ofertei, dar și de numărul de zile rămas până la plecare, poți fi penalizat cu un anumit procent din suma achitată
Consultanții noștri de vacanțe îți stau în mod constant la dispoziție pentru a te ajuta să găsești oferta potrivită și să finalizezi fără probleme procesul de rezervare. Ne poți contacta prin intermediul modului de chat din site-ul nostru sau telefonic.

Locatie