Solicita o oferta
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta personalizata. Click aici pentru mai multe informatii despre cookies si modul lor de folosire.

Descriere

Descrierea hotelului a fost actualizata pentru sezonul de vara 2020.

LOCALIZARE
: in apropierea a 3 plaje; la 50/100/150 de metri de plaje si la 3 km de centrul orasului Kavarna.
INFORMATII GENERALE: Complexul a fost construit in anul 2010.
CAPACITATE: • cladire cu 4 etaje • 2 lifturi • 3 apartamente cu un dormitor si vedere la mare (max 2+2/4 pers., 40-55 m2) • 4 apartamente cu un dormitor si vedere la parc (max 2+2/4 pers., 40-55 m2) • 6 apartamente cu 2 dormitoare (max 4+2/6 pers., 80-100 m2) • un apartament Lux cu 2 dormitoare (max 4+2 pers., 80-100 mp).
TIP PENSIUNE: RO (fara masa).

Cancellation policy
Summer 2020 01.04-31.05 01.06-30.06 01.07-31.08 01.09-30.09 01.10-31.10
Canceling without penalty (number of days before check-in) 3 5 7 5 5
Cancellation penalty in nights 1 1 1 1 1
NO show penalty in nights 2 2 2 2 2

Early bookings:

  • 5 % Discount for bookings made till 01.05. and paid 100 % till 05.05. for a stay in period 01.06.-30.09.

Extras:

  • 10 % Discount for bookings with a stay of more than 8 nights

* The EB discounts are cumulative with the extras!

APARTAMENTE:

• pat matrimonial
• usa intre camere (exceptand 3 apartamente)
• aer conditionat individual
• eleviziune prin cablu
• Wi-Fi - gratuit
• balcon (2 apartamente cu vedere la mare si apartamentele cu un dormitor si vedere la parc nu au balcon)
• mobilier pe balcon
• podea acoperita cu parchet, placi ceramice
• doua bai si 2 toalete in apartamentele cu 2 dormitoare
• curatenie in camera - zilnic
• schimbare prosoape - de 2 ori pe saptamana
• schimbare lenjerie de pat - de 2 ori pe saptamana
• pat suplimentar (canapea extensibila)
• vedere la mare sau la parc


FACILITATI:

• gratar in gradina (se poate folosi gratuit)
• bucatarie complet utilata (gatitul este permis)
• masina de spalat rufe (se poate folosi gratuit)
• fier de calcat (in apartamente)
• facilitati generale pentru persoane cu dizabilitati
• parcare subterana pazita (contra cost)
• locuri de parcare nepazite in jurul complexului (gratuit)
• accesul cu animale de companie este permis (contra cost)


SPORT & AGREMENT:

Gratuit
• piscina exterioara


PENTRU COPII:

• patut (contra cost)
• loc de joaca
• camera pentru copii


PLAJA:

• plaja publica cu nisip; sezlonguri si umbrele de soare - contra cost
• sezlonguri gratuite langa piscina


Imaginile prezentate in acest site sunt cu titlu de prezentare si nu au valoare contractuala. Dimensiunile si designul camerelor hotelului pot varia, astfel incat cazarea in camerele din imagini nu este garantata. Hotelurile au dreptul de a-si modifica politica serviciilor oferite (contra cost / gratuit). Va rugam sa acceptati scuzele noastre pentru orice discrepante aparute.


ACTUALIZARE COVID-19:

Serviciu hotelier:
• Dezinfectanții sunt furnizați oaspeților la intrările facilităților din complex.
• Semne informative postate cu instrucțiuni și reguli.
• Curățare și dezinfectare mai amănunțită a zonelor comune.
• Șezlongurile de la piscină sunt la 1,5 metri și vor fi dezinfectate înainte / după fiecare utilizare.
• Angajații complexului poartă haine de protecție
• Personalul de la recepție va cere oaspeților să își pună o mască și să se spele pe mâini cu un dezinfectant ".


Va rugam sa alegeti o data de CheckIn si CheckOut pentru a vedea preturile.

Ce se întâmplă când faci o rezervare online?


  1. Atunci când apeși butonul ”Rezervă acum” vei fi redirecționat pe o pagină în care va trebui să completezi informații despre persoanele care călătoresc și datele de facturare.
  2. Vei avea posibilitatea să alegi între plata online cu cardul, cu ordin de plată sau plata numerar în agenție.
  3. Dacă vei alege ultima opțiune, va trebui să te deplasezi la una dintre agențiile Filadelfia Turism pentru a plăti sejurul tău.
  4. După ce ai completat toate detaliile și ai ales metoda de plată, vei apăsa butonul ”Finalizare”.
  5. Dacă ai ales metoda de plată online, vei fi transferat pe o pagină pentru a introduce detaliile cardului tău bancar.
    • Agenții nostri vor primi detaliile rezervării tale și te vor contacta pentru a încheia toate formalitățile: încheierea contractului de călătorie;
    • încheierea asigurării de călătorie (dacă îți dorești și acest serviciu);
    • emiterea facturii;
    • transmiterea documentelor de călătorie.
  6. Poți să anulezi oricând o rezervare, însă, în funcție de condițiile ofertei, dar și de numărul de zile rămas până la plecare, poți fi penalizat cu un anumit procent din suma achitată
Consultanții noștri de vacanțe îți stau în mod constant la dispoziție pentru a te ajuta să găsești oferta potrivită și să finalizezi fără probleme procesul de rezervare. Ne poți contacta prin intermediul modului de chat din site-ul nostru sau telefonic.

Locatie