Solicita o oferta
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta personalizata. Click aici pentru mai multe informatii despre cookies si modul lor de folosire.

Descriere

Descriere:hotelul este situat foarte aproape de o zona turistica deosebit de animata, Yermasoya, cu baruri, taverne si restaurante.
Localizare:la aproximativ 900 m de centrul orasului Limassol si la numai 50 m de plaja.
Dotari camere:147 de camere dotate cu aer conditionat, telefon direct, radio, TV (pay-TV), mini bar,uscator de par si balcon. Etajul patru este amenajat special pentru oamenii de afaceri, carora li se ofera birou, computer, fax, conexiune la internet, facilitati pentru prepararea cafelei si a ceaiului, seif.
Facilitati hotel: 2 piscine exterioare, OBrians pub si restaurant,bar la piscina, taverna Lido, restaurant Diana, sali de conferinta, casa de schimb valutar, sala de gimnastica, jacuzzi, masaj, sala de fitness, teren tenis, centru de sporturi nautice, piscina si locuri de joaca pentru copii, baby sitting (contra cost).
Clasificare oficiala:3*
Clasificarea tour-operatorului:3*
Plaja:de nisip
Tip masa: mic dejun, optional demipensiune sau pensiune completa.
Web site: www.kapetaniosgroup.com

Va rugam sa alegeti o data de CheckIn si CheckOut pentru a vedea preturile.

Ce se întâmplă când faci o rezervare online?


  1. Atunci când apeși butonul ”Rezervă acum” vei fi redirecționat pe o pagină în care va trebui să completezi informații despre persoanele care călătoresc și datele de facturare.
  2. Vei avea posibilitatea să alegi între plata online cu cardul, cu ordin de plată sau plata numerar în agenție.
  3. Dacă vei alege ultima opțiune, va trebui să te deplasezi la una dintre agențiile Filadelfia Turism pentru a plăti sejurul tău.
  4. După ce ai completat toate detaliile și ai ales metoda de plată, vei apăsa butonul ”Finalizare”.
  5. Dacă ai ales metoda de plată online, vei fi transferat pe o pagină pentru a introduce detaliile cardului tău bancar.
    • Agenții nostri vor primi detaliile rezervării tale și te vor contacta pentru a încheia toate formalitățile: încheierea contractului de călătorie;
    • încheierea asigurării de călătorie (dacă îți dorești și acest serviciu);
    • emiterea facturii;
    • transmiterea documentelor de călătorie.
  6. Poți să anulezi oricând o rezervare, însă, în funcție de condițiile ofertei, dar și de numărul de zile rămas până la plecare, poți fi penalizat cu un anumit procent din suma achitată
Consultanții noștri de vacanțe îți stau în mod constant la dispoziție pentru a te ajuta să găsești oferta potrivită și să finalizezi fără probleme procesul de rezervare. Ne poți contacta prin intermediul modului de chat din site-ul nostru sau telefonic.

Locatie