Solicita o oferta
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta personalizata. Click aici pentru mai multe informatii despre cookies si modul lor de folosire.

Descriere

Localizare hotel:
Hotelul Aliki se afla in satul Nikiana Insula Lefkada. Orasul Lefkada se afla la 10 km de proprietate, iar satul Nidri este la 4 km. Plaja este la 130 de metri.

Descriere hotel:
Facilitati hotel:
Hotelul are piscina. Proprietatea ofera WiFi gratuit in zonele publice. Hotelul Aliki pune la dispozitie receptie deschisa nonstop si birou de turism.
De asemenea, proprietatea ofera servicii de schimb valutar si room service. Hotelul are parcare privata gratuita.

Facilitati camere:
Toate camerele hotelului Aliki au aer conditionat, minibar si TV cu ecran plat cu canale prin satelit si se deschid spre balcon cu vedere la Marea Ionica sau gradina. Baile private sunt dotate cu cada sau dus.

Link oficial hotel: https://www.alikihotel.gr/

Va rugam sa alegeti o data de CheckIn si CheckOut pentru a vedea preturile.

Facilitati

Bar
Piscina exterioara
Parcare gratuita
Room service
Birou de turism
Receptie non-stop
Wi-fi in zonele publice

Ce se întâmplă când faci o rezervare online?


  1. Atunci când apeși butonul ”Rezervă acum” vei fi redirecționat pe o pagină în care va trebui să completezi informații despre persoanele care călătoresc și datele de facturare.
  2. Vei avea posibilitatea să alegi între plata online cu cardul, cu ordin de plată sau plata numerar în agenție.
  3. Dacă vei alege ultima opțiune, va trebui să te deplasezi la una dintre agențiile Filadelfia Turism pentru a plăti sejurul tău.
  4. După ce ai completat toate detaliile și ai ales metoda de plată, vei apăsa butonul ”Finalizare”.
  5. Dacă ai ales metoda de plată online, vei fi transferat pe o pagină pentru a introduce detaliile cardului tău bancar.
    • Agenții nostri vor primi detaliile rezervării tale și te vor contacta pentru a încheia toate formalitățile: încheierea contractului de călătorie;
    • încheierea asigurării de călătorie (dacă îți dorești și acest serviciu);
    • emiterea facturii;
    • transmiterea documentelor de călătorie.
  6. Poți să anulezi oricând o rezervare, însă, în funcție de condițiile ofertei, dar și de numărul de zile rămas până la plecare, poți fi penalizat cu un anumit procent din suma achitată
Consultanții noștri de vacanțe îți stau în mod constant la dispoziție pentru a te ajuta să găsești oferta potrivită și să finalizezi fără probleme procesul de rezervare. Ne poți contacta prin intermediul modului de chat din site-ul nostru sau telefonic.

Locatie