Solicita o oferta
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta personalizata. Click aici pentru mai multe informatii despre cookies si modul lor de folosire.

Descriere

Descriere HOTEL EDERA:
Hotel de 2 stele, situat in doua cladiri adiacente, la 100 de metri de centrul de cumparaturi din statiune.

Tip masa:
Demipensiune (mic dejun tip bufet, cina la alegere din trei preparate si bufet de salate).

Localizare HOTEL EDERA:
Hotelul este situat la 250 de metri de plaja, intr-o zona linistita.

Dotari camere:
Hotel Edera are camerele dotate cu baie cu dus, uscator de par, balcon (la cerere), telefon, TV-sat, aer conditionat, seif, ventilator.

Facilitati HOTEL EDERA:
Hotelul dispune de: restaurant, bar cu terasa, lift, plaja privata, 1 umbrela si 2 sezlnoguri pe plaja incluse in pret,
Aer conditionat 5 euro/zi/camera
Alte informatii:
Tarifele nu includ taxa de statiune, care se plateste la fata locului:
- aprox 0,6 euro/persoana/noapte la hotel 2*;
- aprox 1 euro/persoana/noapte la hotel 3*;
- aprox 1,5 euro/persoana/noapte la hotel 4*.
Copiii intre 0-12 ani nu platesc taxa de statiune.

Web: hoteledera.info

Va rugam sa alegeti o data de CheckIn si CheckOut pentru a vedea preturile.

Ce se întâmplă când faci o rezervare online?


  1. Atunci când apeși butonul ”Rezervă acum” vei fi redirecționat pe o pagină în care va trebui să completezi informații despre persoanele care călătoresc și datele de facturare.
  2. Vei avea posibilitatea să alegi între plata online cu cardul, cu ordin de plată sau plata numerar în agenție.
  3. Dacă vei alege ultima opțiune, va trebui să te deplasezi la una dintre agențiile Filadelfia Turism pentru a plăti sejurul tău.
  4. După ce ai completat toate detaliile și ai ales metoda de plată, vei apăsa butonul ”Finalizare”.
  5. Dacă ai ales metoda de plată online, vei fi transferat pe o pagină pentru a introduce detaliile cardului tău bancar.
    • Agenții nostri vor primi detaliile rezervării tale și te vor contacta pentru a încheia toate formalitățile: încheierea contractului de călătorie;
    • încheierea asigurării de călătorie (dacă îți dorești și acest serviciu);
    • emiterea facturii;
    • transmiterea documentelor de călătorie.
  6. Poți să anulezi oricând o rezervare, însă, în funcție de condițiile ofertei, dar și de numărul de zile rămas până la plecare, poți fi penalizat cu un anumit procent din suma achitată
Consultanții noștri de vacanțe îți stau în mod constant la dispoziție pentru a te ajuta să găsești oferta potrivită și să finalizezi fără probleme procesul de rezervare. Ne poți contacta prin intermediul modului de chat din site-ul nostru sau telefonic.

Locatie