Solicita o oferta
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta personalizata. Click aici pentru mai multe informatii despre cookies si modul lor de folosire.

Le Soleil


Descriere

Descriere HOTEL LE SOLEIL:
Le Soleil este un hotel elegant de 4* renovat in 2009 si cu o aripa nou construita intre anii 2013-2014. Este recomandat familliilor cu copii.

Tip masa:
Demipensiune (mic dejun bufet + cina - variante de meniu).

Localizare HOTEL LE SOLEIL:
Hotelul este situat in centrul statiunii in Aurora Square, direct pe plaja cu nisip.

Dotari camere:
Hotelul are camerele dotate cu baie cu dus, balcon, aer conditionat, telefon, seif, TV satelit.

Facilitati HOTEL LE SOLEIL:
Hotelul dispune de piscina, lounge area, Wi-Fi gratuit in tot hotelul, bar, restaurant, terasa, spa & wellness la ultimul etaj, parcare nepazita. Sezlonguri la piscina: 8 eur/zi/oersoana - se achita la fata locului. Beach service gratuit: 1 umbrela + 2 sezlonguri.

Facilitati copii:
Club pentru copii, baby cot (gratuit).

Clasificare oficiala: 4*

Alte informatii:
Tarifele nu includ taxa de statiune, care se plateste la fata locului:
- aprox 0,6 euro/persoana/noapte la hotel 2*;
- aprox 1 euro/persoana/noapte la hotel 3*;
- aprox 1,5 euro/persoana/noapte la hotel 4*.
Copiii intre 0-12 ani nu platesc taxa de statiune.

Web: www.hotellesoleil.it

Va rugam sa alegeti o data de CheckIn si CheckOut pentru a vedea preturile.

Ce se întâmplă când faci o rezervare online?


  1. Atunci când apeși butonul ”Rezervă acum” vei fi redirecționat pe o pagină în care va trebui să completezi informații despre persoanele care călătoresc și datele de facturare.
  2. Vei avea posibilitatea să alegi între plata online cu cardul, cu ordin de plată sau plata numerar în agenție.
  3. Dacă vei alege ultima opțiune, va trebui să te deplasezi la una dintre agențiile Filadelfia Turism pentru a plăti sejurul tău.
  4. După ce ai completat toate detaliile și ai ales metoda de plată, vei apăsa butonul ”Finalizare”.
  5. Dacă ai ales metoda de plată online, vei fi transferat pe o pagină pentru a introduce detaliile cardului tău bancar.
    • Agenții nostri vor primi detaliile rezervării tale și te vor contacta pentru a încheia toate formalitățile: încheierea contractului de călătorie;
    • încheierea asigurării de călătorie (dacă îți dorești și acest serviciu);
    • emiterea facturii;
    • transmiterea documentelor de călătorie.
  6. Poți să anulezi oricând o rezervare, însă, în funcție de condițiile ofertei, dar și de numărul de zile rămas până la plecare, poți fi penalizat cu un anumit procent din suma achitată
Consultanții noștri de vacanțe îți stau în mod constant la dispoziție pentru a te ajuta să găsești oferta potrivită și să finalizezi fără probleme procesul de rezervare. Ne poți contacta prin intermediul modului de chat din site-ul nostru sau telefonic.