Solicita o oferta
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta personalizata. Click aici pentru mai multe informatii despre cookies si modul lor de folosire.

MIAMI HOTEL-Lido


Descriere

Descriere HOTEL MIAMI:
Miami este un hotel de 3* cu design modern, care dispune de 88 de camere.

Tip masa:
Demipensiune (mic dejun bufet + cina - variante de meniu).

Localizare HOTEL MIAMI:
Hotelul se afla la 150 de metri fata de plaja privata cu nisip, aproape de Aurora Square.

Dotari camere:
Hotelul are camerele dotate cu: balcon, TV-satelit, telefon, baie cu dus, seif, aer conditionat (la cerere, contra cost 7 euro/zi).

Facilitati HOTEL MIAMI:
Hotelul dispune de: receptie, lounge bar, piscina, internet Wi-Fi gratuit la receptie, restaurant, parcare privata. Beach service gratuit: 1 umbrela + 2 sezlonguri.

Facilitati copii:
Baby cot - gratuit (la cerere).Aer Conditionat 8 euro/camera/zi (la cerere)


Clasificare oficiala: 3*

Alte informatii:
Tarifele nu includ taxa de statiune, care se plateste la fata locului:
- aprox 0,6 euro/persoana/noapte la hotel 2*;
- aprox 1 euro/persoana/noapte la hotel 3*;
- aprox 1,5 euro/persoana/noapte la hotel 4*.
Copiii intre 0-12 ani nu platesc taxa de statiune.

Web: www.hotelmiamijesolo.it

Va rugam sa alegeti o data de CheckIn si CheckOut pentru a vedea preturile.

Ce se întâmplă când faci o rezervare online?


  1. Atunci când apeși butonul ”Rezervă acum” vei fi redirecționat pe o pagină în care va trebui să completezi informații despre persoanele care călătoresc și datele de facturare.
  2. Vei avea posibilitatea să alegi între plata online cu cardul, cu ordin de plată sau plata numerar în agenție.
  3. Dacă vei alege ultima opțiune, va trebui să te deplasezi la una dintre agențiile Filadelfia Turism pentru a plăti sejurul tău.
  4. După ce ai completat toate detaliile și ai ales metoda de plată, vei apăsa butonul ”Finalizare”.
  5. Dacă ai ales metoda de plată online, vei fi transferat pe o pagină pentru a introduce detaliile cardului tău bancar.
    • Agenții nostri vor primi detaliile rezervării tale și te vor contacta pentru a încheia toate formalitățile: încheierea contractului de călătorie;
    • încheierea asigurării de călătorie (dacă îți dorești și acest serviciu);
    • emiterea facturii;
    • transmiterea documentelor de călătorie.
  6. Poți să anulezi oricând o rezervare, însă, în funcție de condițiile ofertei, dar și de numărul de zile rămas până la plecare, poți fi penalizat cu un anumit procent din suma achitată
Consultanții noștri de vacanțe îți stau în mod constant la dispoziție pentru a te ajuta să găsești oferta potrivită și să finalizezi fără probleme procesul de rezervare. Ne poți contacta prin intermediul modului de chat din site-ul nostru sau telefonic.