Solicita o oferta
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta personalizata. Click aici pentru mai multe informatii despre cookies si modul lor de folosire.

ENOTEL LIDO


Descriere

Localizare: langa promenada la Oceanul Atlantic, la 2 km de centrul orasului, la 23 km de aeroport.
Caracteristici hotel: 317 camere si apartamente, 4 restaurante, 2 baruri, pub, piscina in aer liber pentru adulti si copii, sezlonguri si umbrele la piscina, centru fitness, club pentru copii Enokids (intre 4 si 12 ani, de la 10:00 la 18:00), piscina interioara incalzita, sala de jocuri, internet wifi (cu plata). Clasificarea oficiala a hotelului in Portugalia: 5*.
Camerele sunt echipate cu: baie cu dus, aer conditionat, uscator de par, TV satelit, telefon, minibar cu bauturi racoritaoare si apa, seif electronic, balcon, internet wireless (contra cost).
Masa: all inclusive (mic dejun, dejun, cina bufet, gustari intre mese, bauturi alcoolice si racoritoare locale neimbuteliate).
Nota: pentru anumite facilitati, hotelul poate solicita taxe suplimentare; in momentul sosirii la hotel, solicitati receptiei sa va informeze cu exactitate asupra lor.
Pagina web: www.enotellido.com

Va rugam sa alegeti o data de CheckIn si CheckOut pentru a vedea preturile.

Ce se întâmplă când faci o rezervare online?


  1. Atunci când apeși butonul ”Rezervă acum” vei fi redirecționat pe o pagină în care va trebui să completezi informații despre persoanele care călătoresc și datele de facturare.
  2. Vei avea posibilitatea să alegi între plata online cu cardul, cu ordin de plată sau plata numerar în agenție.
  3. Dacă vei alege ultima opțiune, va trebui să te deplasezi la una dintre agențiile Filadelfia Turism pentru a plăti sejurul tău.
  4. După ce ai completat toate detaliile și ai ales metoda de plată, vei apăsa butonul ”Finalizare”.
  5. Dacă ai ales metoda de plată online, vei fi transferat pe o pagină pentru a introduce detaliile cardului tău bancar.
    • Agenții nostri vor primi detaliile rezervării tale și te vor contacta pentru a încheia toate formalitățile: încheierea contractului de călătorie;
    • încheierea asigurării de călătorie (dacă îți dorești și acest serviciu);
    • emiterea facturii;
    • transmiterea documentelor de călătorie.
  6. Poți să anulezi oricând o rezervare, însă, în funcție de condițiile ofertei, dar și de numărul de zile rămas până la plecare, poți fi penalizat cu un anumit procent din suma achitată
Consultanții noștri de vacanțe îți stau în mod constant la dispoziție pentru a te ajuta să găsești oferta potrivită și să finalizezi fără probleme procesul de rezervare. Ne poți contacta prin intermediul modului de chat din site-ul nostru sau telefonic.