Solicita o oferta
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta personalizata. Click aici pentru mai multe informatii despre cookies si modul lor de folosire.

Descriere

Localizare hotel:
Hotelul Alma este situat în partea sudica a statiunii Mamaia, într-una din cele mai animate și importante zone ale stațiunii, zona Piațetei Perla, care oferă largi oportunități de agrement și nu numai precum sector lărgit de plajă, telegondolă, aqua park, spații comerciale și de divertisment, restaurante și cafenele.

Descriere hotel:
Hotelul este pozitionat la 350 de metri de plaja, în apropiere de Aqua Magic Mamaia și Pavilionul Expozițional Constanța.
Descriere facilitati:
Dotari generale: restaurant -72 locuri, terasa 50 locuri, parcare proprie -gratuita in limita locurilor disponibile,, salon de mic dejun (28 locuri).

Facilitati camere:
Toate cele 24 de camere sunt dotate cu birou și TV cu ecran plat. Unităţile includ aer condiţionat si WiFi gratuit, iar unele unitati sunt dotate cu balcon. De asemenea, camerele au baie privată, cu cabina de dus, uscator de par, articole de toaleta gratuite.

Va rugam sa alegeti o data de CheckIn si CheckOut pentru a vedea preturile.

Facilitati

Restaurant
Bar
Parcare gratuita
Receptie non-stop
Camere de familie
Wi-fi Gratuit

Ce se întâmplă când faci o rezervare online?


  1. Atunci când apeși butonul ”Rezervă acum” vei fi redirecționat pe o pagină în care va trebui să completezi informații despre persoanele care călătoresc și datele de facturare.
  2. Vei avea posibilitatea să alegi între plata online cu cardul, cu ordin de plată sau plata numerar în agenție.
  3. Dacă vei alege ultima opțiune, va trebui să te deplasezi la una dintre agențiile Filadelfia Turism pentru a plăti sejurul tău.
  4. După ce ai completat toate detaliile și ai ales metoda de plată, vei apăsa butonul ”Finalizare”.
  5. Dacă ai ales metoda de plată online, vei fi transferat pe o pagină pentru a introduce detaliile cardului tău bancar.
    • Agenții nostri vor primi detaliile rezervării tale și te vor contacta pentru a încheia toate formalitățile: încheierea contractului de călătorie;
    • încheierea asigurării de călătorie (dacă îți dorești și acest serviciu);
    • emiterea facturii;
    • transmiterea documentelor de călătorie.
  6. Poți să anulezi oricând o rezervare, însă, în funcție de condițiile ofertei, dar și de numărul de zile rămas până la plecare, poți fi penalizat cu un anumit procent din suma achitată
Consultanții noștri de vacanțe îți stau în mod constant la dispoziție pentru a te ajuta să găsești oferta potrivită și să finalizezi fără probleme procesul de rezervare. Ne poți contacta prin intermediul modului de chat din site-ul nostru sau telefonic.

Locatie