Solicita o oferta
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta personalizata. Click aici pentru mai multe informatii despre cookies si modul lor de folosire.

Argisht Partez


Descriere

Descriere in curs de actualizare pentru sezonul de vara 2020...

LOCALIZARE: la 100 de metri de plaja.
INFORMATII GENERALE: Hotelul a fost construit un anul 2016.
CAPACITATE: • cladire cu 8 etaje • 10 lifturi • 280 de unitati de cazare • studiouri (max.2+1/2 persoane, 30 m²) • apartamente cu un dormitor (max. 2+2/3 persoane, 60 m²) • apartamente cu doua dormitoare (max. 4+2/5 persoane, 75 m²).
TIP PENSIUNE: BB (mic dejun tip bufet) / All Inclusive, vezi descrierea de mai jos.
COPII: Turistii cu varsta cuprinsa intre 2 si 12,99 ani sunt considerati copii.
IMPORTANT: In momentul cazarii vi se va cere un depozit in valoare de 100 EUR. Acesta vi se va restitui in momentul plecarii, daca nu se vor constata distrugeri in unitatea de cazare.

Cancellation policy
SUMMER 2020 01.05-11.06 12.06-01.07 02.07-30.08 31.08.-13.09 14.09-15.10
Minimum stay 1 1 4 1 1
Cancellation (days before the check-in) 1 2 5 2 1
Cancellation penalty in nights 1 1 1 1 1
NO show penalty in nights 2 2 2 2 2

Early bookings:

  • 20 % Discount for bookings made till 29.02. and paid 100% till 05.03.
  • 15 % Discount for bookings made till 15.04. and paid 100% till 20.04.
  • 10 % Discount for bookings made till 30.04. and paid 100% till 05.05. .

Extras:

  • 7=6 for stay in periods 01.05.-11.06., 14.09-15.10.

* The extras is cumulative with the EB discount!

Any change is considered as a new reservation!

NOTE: * At time of accommodation - deposit 100 euro per room - for damages. At departure will be turn back in the absence of damages.

ALL INCLUSIVE:

In restaurantul principal, stil bufet:
• mic dejun 7:30 - 10:00 - include o mare varietate de carnati, branzeturi, fructe de sezon, deserturi, croissante, clatite si multe altele;
• pranz 12:00 - 14:00 - include o varietate de mancaruri bulgaresti si internationale, salate, aperitive, supe, feluri principale, deserturi, fructe de sezon, inghetata;
• gustare de dupa-amiaza 16:00 - 17:00 - pizza, sandvisuri, deserturi si multe altele;
• cina 18:30 - 21:30 - include o varietate de mancaruri bulgaresti si internationale, salate, aperitive, supe, feluri principale, deserturi, fructe de sezon, inghetata;
• seara tematica - o data pe saptamana (traditionala, italiana, asiatica, etc.)

Bauturi:
• 10:00 - 22:00 h. - bauturile sunt servite in barul All Inclusive de la piscina si in barul din restaurantul principal, pe timpul meselor;
• nelimitat bauturi calde, bauturi racoritoare, sucuri si apa - disponibile la automat;
• bauturi alcoolice locale: bere, vodca, gin, whisky, rom, rakia, vin alb, rosu si rosé

Important:
• In ziua cazarii, programul All Inclusive incepe cu gustari, iar in ziua plecarii se termina cu masa de pranz.
• Cod vestimentar obligatoriu - nu este permisa intrarea in restaurantul principal si in Sala 2 in costum de baie.


STUDIO:

• o camera spatioasa cu zona de zi si zona de dormit
• doua paturi separate / un pat dublu
• bucatarioara
• aer conditionat central / individual
• televiziune prin satelit
• frigider
• telefon
• seif (contra cost)
• Wi-Fi (gratuit)
• baie cu dus, uscator de par, papuci
• balcon / terasa
• podea acoperita cu parchet laminat si placi ceramice
• curatenie in camera - zilnic
• schimbare lenjerie de pat - la fiecare 3 zile
• schimbare prosoape - zilnic
• pat suplimentar (pat extensibil)
• vedere la parc sau la piscina


APARTAMENT CU UN DORMITOR:

• camera de zi si un dormitor separat (cu doua paturi separate / un pat dublu); usa intre camere
• bucatarioara
• aer conditionat central / individual
• baie cu dus, uscator de par, papuci
• televiziune prin satelit
• Wi-Fi (gratuit)
• frigider
• telefon
• seif (contra cost)
• balcon / terasa
• podea acoperita cu parchet laminat si placi ceramice
• curatenie in camera - zilnic
• schimbare lenjerie de pat - la fiecare 3 zile
• schimbare prosoape - zilnic
• pat suplimentar (pat extensibil)
• vedere la parc sau la piscina


APARTAMENT CU DOUA DORMITOARE:

• camera de zi si doua dormitoare separate (cu doua paturi separate / un pat dublu); usa intre camere
• bucatarioara
• aer conditionat central / individual
• baie cu dus, uscator de par, papuci
• televiziune prin satelit
• Wi-Fi (gratuit)
• frigider
• telefon
• seif (contra cost)
• balcon / terasa
• podea acoperita cu parchet laminat si placi ceramice
• curatenie in camera - zilnic
• schimbare lenjerie de pat - la fiecare 3 zile
• schimbare prosoape - zilnic
• pat suplimentar (pat extensibil)
• vedere la piscina


FACILITATI:

• restaurant principal
• Nou pentru 2020: restaurant a-la-carte (inclus in programul All Inclusive, necesita rezervare)
• bar in lobby (10:00-22:00)
• bar la piscina (10:00-22:00)
• Wi-Fi (gratuit)
• mini-market si magazin de suveniruri
• parcare (contra cost)
• garaj (contra cost)
• accesul cu animale de companie nu este permis
• check-in - dupa ora 14:00
• check-out - pana la ora 12:00


SPORT & AGREMENT:

Gratuit
• 4 piscine exterioare
• sala de fitness
• aqua aerobic
• programe de animatie in timpul zilei si seara
• tenis de masa
• darts

Contra cost
• sporturi nautice pe plaja


PENTRU COPII:

• scaun inalt in restaurant (gratuit)
• piscina pentru copii
• programe de animatie in timpul zilei si seara
• mini-discoteca
• loc de joaca cu leagane


PLAJA:

• plaja publica, cu nisip; umbrele de soare si sezlonguri - contra cost
• umbrele de soare si sezlonguri gratuit langa piscina


Imaginile prezentate in acest site sunt cu titlu de prezentare si nu au valoare contractuala. Dimensiunile si designul camerelor hotelului pot varia, astfel incat cazarea in camerele din imagini nu este garantata. Hotelurile au dreptul de a-si modifica politica serviciilor oferite (contra cost / gratuit). Va rugam sa acceptati scuzele noastre pentru orice discrepante aparute.


ACTUALIZARE COVID-19

1. Data de deschidere planificată pentru hotelul Argisht Partez pentru sezonul 2020 este 15/06/2020.

2. Pentru a reduce numărul de anulări a rezervărilor deja făcute pentru sezonul 2020, deschidem sezonul 2021 doar pentru rezervări de rezervări începând cu 2020 pentru 2021. Mutarea rezervării se efectuează la prețurile și condițiile din sezonul contractului 2020, menținând în același timp durata șederii și, de asemenea, sezonul prețurilor rezervării. În cazul unei eventuale modificări a datei de sosire, noua rezervare va fi procesată la prețul sezonului de preț corespunzător, menținând totodată reducerea pentru rezervarea anticipată.

3. Pentru rezervările cu o dată de sosire de până la 14.06.2020 inclusiv, opțiunea este de a amâna șederea de la 15.06.2020 la 20.07.2020 sau de la 01.01.2020 în continuare, păstrând durata șederii și a prețului; Termenul limită pentru depunerea unei cereri de schimbare a rezervării este de până la 7 zile înainte de data plasării.


Va rugam sa alegeti o data de CheckIn si CheckOut pentru a vedea preturile.

Ce se întâmplă când faci o rezervare online?


  1. Atunci când apeși butonul ”Rezervă acum” vei fi redirecționat pe o pagină în care va trebui să completezi informații despre persoanele care călătoresc și datele de facturare.
  2. Vei avea posibilitatea să alegi între plata online cu cardul, cu ordin de plată sau plata numerar în agenție.
  3. Dacă vei alege ultima opțiune, va trebui să te deplasezi la una dintre agențiile Filadelfia Turism pentru a plăti sejurul tău.
  4. După ce ai completat toate detaliile și ai ales metoda de plată, vei apăsa butonul ”Finalizare”.
  5. Dacă ai ales metoda de plată online, vei fi transferat pe o pagină pentru a introduce detaliile cardului tău bancar.
    • Agenții nostri vor primi detaliile rezervării tale și te vor contacta pentru a încheia toate formalitățile: încheierea contractului de călătorie;
    • încheierea asigurării de călătorie (dacă îți dorești și acest serviciu);
    • emiterea facturii;
    • transmiterea documentelor de călătorie.
  6. Poți să anulezi oricând o rezervare, însă, în funcție de condițiile ofertei, dar și de numărul de zile rămas până la plecare, poți fi penalizat cu un anumit procent din suma achitată
Consultanții noștri de vacanțe îți stau în mod constant la dispoziție pentru a te ajuta să găsești oferta potrivită și să finalizezi fără probleme procesul de rezervare. Ne poți contacta prin intermediul modului de chat din site-ul nostru sau telefonic.

Locatie