Folosim cookies pentru a va oferi o experienta personalizata. Click aici pentru mai multe informatii despre cookies si modul lor de folosire.

PRESTIGE HOTEL & AQUA PARK


Descriere



Localizare
Prestige Hotel & Aquapark este situat la 150 de metri față de plajă și 150 de metri față de centrul statțunii Nisipurile de Aur.

Facilități Hotel
Construit în anul 2005 și renovat în anul 2017, Prestige Hotel & Aquapark dispune de recepție, aer condiționat, birou de schimb valutar, servicii de curățătorie, restaurant, lobby bar, bar la piscină, piscină exterioară, camere cu facilități pentru persoane cu dizabilități, scaune pentru copii în restaurant, sectiune specială pentru copii la piscină, programe de animație, loc de joacă pentru copii, sală de fitness, Jacuzzi, saună, servicii medicale, tratamente SPA, parcare păzită (locuri limitate). 

Facilități camere
Toate camerele sunt dotate cu masă, scaune, aer condiționat, TV, telefon, minibar, seif (gratuit), Wi-Fi (gratuit), baie cu duș sau cadă, uscător de păr, articole de toaletă gratuite, balcon.

Va rugam sa alegeti o data de CheckIn si CheckOut pentru a vedea preturile.

Facilitati

Umbrele si sezlonguri pentru piscina
Restaurant
Receptie 24h
Piscina exterioara
Loc de joaca pt copii
Fitness
Centru Spa & Wellness
Camere familii
AC ( aer conditionat )

Ce se întâmplă când faci o rezervare online?


  1. Atunci când apeși butonul ”Rezervă acum” vei fi redirecționat pe o pagină în care va trebui să completezi informații despre persoanele care călătoresc și datele de facturare.
  2. Vei avea posibilitatea să alegi între plata online cu cardul, cu ordin de plată sau plata numerar în agenție.
  3. Dacă vei alege ultima opțiune, va trebui să te deplasezi la una dintre agențiile Filadelfia Turism pentru a plăti sejurul tău.
  4. După ce ai completat toate detaliile și ai ales metoda de plată, vei apăsa butonul ”Finalizare”.
  5. Dacă ai ales metoda de plată online, vei fi transferat pe o pagină pentru a introduce detaliile cardului tău bancar.
    • Agenții nostri vor primi detaliile rezervării tale și te vor contacta pentru a încheia toate formalitățile: încheierea contractului de călătorie;
    • încheierea asigurării de călătorie (dacă îți dorești și acest serviciu);
    • emiterea facturii;
    • transmiterea documentelor de călătorie.
  6. Poți să anulezi oricând o rezervare, însă, în funcție de condițiile ofertei, dar și de numărul de zile rămas până la plecare, poți fi penalizat cu un anumit procent din suma achitată
Consultanții noștri de vacanțe îți stau în mod constant la dispoziție pentru a te ajuta să găsești oferta potrivită și să finalizezi fără probleme procesul de rezervare. Ne poți contacta prin intermediul modului de chat din site-ul nostru sau telefonic.