Folosim cookies pentru a va oferi o experienta personalizata. Click aici pentru mai multe informatii despre cookies si modul lor de folosire.

Descriere

Profil: Familii cu copii


Situare: Hotelul
se afla in statiunea Neptun, chiar pe lac, la 300 metri distanta de plaja si la aproximativ 10 min de mers pe jos.


Info: Hotelul ,,Insula' **** din Neptun este o buna si luxoasa varianta de
cazare din Neptun, fiind situat langa cel mai cunoscut restaurant pescaresc de
pe litoral - restaurantul ,,Insula' - si fiind foarte aproape de centrul statiunii. Hotelul
a fost inaugurat in vara anului 2008, fiind unul din cele mai noi si moderne
hoteluri din Neptun. Hotelul se remarca printr-o arhitectura in stil
mediteranean si este clasificat la 4*.


Camere:
Hotelul are camere foarte spatioase, fiecare cu balcon si cu vedere superba spre
lac si Marea Neagra. Este structurat pe 9 camere duble standard, 1 camera dubla
junior (etaj), 1 camera dubla junior (parter), 1 garsoniera, 2 garsoniere (parter), 1
apartament junior, 1 apartament - 2 dormitoare, 1 apartament standard, 3
apartamente duplex - 2 camere, 2 apartamente duplex - 3 camere, 2 duble junior (mansarda). Repartizarea persoanelor adulte in camera se face dupa urmatoarea
structura (peste 18 ani): se cazeaza 2 adulti cu maxim 2 copii pana in 12
ani, fara pat suplimentar in: dubla standard, duble junior etaj , dubla junior
parter, garsoniera, garsoniere parter, 1 apartament junior, 2 duble
junior mansarda; se accepta maxim 4 adulti si 2 copii (0-12 ani) intr-un 1 apartament 2
dormitoare; se accepta maxim 3 adulti in: 1 apartament standard, 3
apartamente duplex 2 camere; 5 persoane in 2 apartamente duplex de 3 camere.
Fiecare camera este dotata cu grup sanitar propriu, uscator de par, aer conditionat,
minibar, televizor LCD si acces internet. Apartamentele dispun in plus si de
jacuzzi.


Restaurant: Restaurantul are specific pescaresc si isi imbie oaspetii cu preparate
proaspete din peste de apa dulce si sarata sau peste exotic si fructe de mare.
De exemplu, saramura de crap cu mamaliguta, calcan prajit, gustare pescareasca,
guvizi prajiti si borsuri traditionale. Ceea ce intregeste acest tablou
gastonomic este atmosfera deosebita oferita de vegetaria luxurianta care inconjoara
terasa, racoarea oferita de lac si briza marii, lumina lumanarilor si
personalul bine pregatit. Masa poate fi servita pe terasa, pe ponton sau pe
vaporas, in separeuri care ofera intimitate. Micul dejun se serveste in sistem bufet, iar mesele principale se pot servi la orice ora din zi, cu plata in bonuri valorice, ,,e la carte', adica se comanda din meniu. Pentru turistii hotelului se acorda un discount de 25% din pretul meniului existent.


Facilitati
copii: Copiii cu varsta pana in 7 ani au cazarea gratuita, fara pat
suplimentar. Pentru cei cu varsta intre 7 si 10 ani se plateste 50% din tariful unui loc. Se
ofera baby-cot gratuit, in limita disponibilitatii. Hotelul are in dotare
un frumos loc de joaca pentru copii.


Servicii
gratuite: internet, parcare, fax, loc de joaca pentru copii


Servicii
cu plata: restaurant


Animale
de companie: Nu se accepta.


Atractii in zona: parcul de distractii din Neptun, Biserica, herghelia din
apropierea statiunii, Bazarul de artizanat, Muzeul de Arheologie Callatis

Va rugam sa alegeti o data de CheckIn si CheckOut pentru a vedea preturile.

Ce se întâmplă când faci o rezervare online?


  1. Atunci când apeși butonul ”Rezervă acum” vei fi redirecționat pe o pagină în care va trebui să completezi informații despre persoanele care călătoresc și datele de facturare.
  2. Vei avea posibilitatea să alegi între plata online cu cardul, cu ordin de plată sau plata numerar în agenție.
  3. Dacă vei alege ultima opțiune, va trebui să te deplasezi la una dintre agențiile Filadelfia Turism pentru a plăti sejurul tău.
  4. După ce ai completat toate detaliile și ai ales metoda de plată, vei apăsa butonul ”Finalizare”.
  5. Dacă ai ales metoda de plată online, vei fi transferat pe o pagină pentru a introduce detaliile cardului tău bancar.
    • Agenții nostri vor primi detaliile rezervării tale și te vor contacta pentru a încheia toate formalitățile: încheierea contractului de călătorie;
    • încheierea asigurării de călătorie (dacă îți dorești și acest serviciu);
    • emiterea facturii;
    • transmiterea documentelor de călătorie.
  6. Poți să anulezi oricând o rezervare, însă, în funcție de condițiile ofertei, dar și de numărul de zile rămas până la plecare, poți fi penalizat cu un anumit procent din suma achitată
Consultanții noștri de vacanțe îți stau în mod constant la dispoziție pentru a te ajuta să găsești oferta potrivită și să finalizezi fără probleme procesul de rezervare. Ne poți contacta prin intermediul modului de chat din site-ul nostru sau telefonic.

Locatie