Solicita o oferta
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta personalizata. Click aici pentru mai multe informatii despre cookies si modul lor de folosire.

Descriere

Informatii
HOTEL PROTON este situat in statiunea Neptun, langa hotel Proton K3, la apoximativ 10 minute de mers pe jos de plaja.

Va informam ca incepand cu acest sezon se va incasa la check-in taxa de statiune, in valoare de 5 lei/persoana/zi, conform HCL 283/23.12.2020 care ne-a fost adusa la cunostinta in cursul zilei de 25.01.2021. Vor fi taxate toate persoanele cu varsta de 18 ani impliniti.

Dotari si servicii
- 78 camere duble;
- 4 apartamente;
- terasa;
- bar;
- camera pentru bagaje;
- internet;
parcare gratuita (in limita locurilor disponibile).

Servicii masa
MASA: toate mesele in sistem bonuri valorice. Serviciile de masa vor fi acordate in urmatoarele locatii:
Restaurant Daytona - program 08:00 - 20:00. Acesta este amplasat pe plaja cu acelasi nume.
Restaurant Bali - program 10:00 - 22:00. Acesta este amplasat in zona plaja Steaguri.
Mic dejun - 20 lei/ persoana/ zi;
Pranz - 35 lei/ persoana/ zi;
Cina - 35 lei/ persoana/ zi.
PACHETELE CU DEMIPENSIUNE SI PENSIUNE COMPLETA NU INCLUD MASA PENTRU COPII 0 - 12 ANI.

Dotari camere
Camerele sunt dotate cu baie proprie cu dus, televizor, minibar, pardoseala, FARA aer conditionat, internet.

Facilitati copii
In camera cu 2 adulti:
- copiii 0 - 11.99 ani, au gratuitate la cazare, fara pat suplimentar;
- copiii cu varsta cuprinsa intre 12 - 18 ani achita pat suplimentar.

Va rugam sa alegeti o data de CheckIn si CheckOut pentru a vedea preturile.

Ce se întâmplă când faci o rezervare online?


  1. Atunci când apeși butonul ”Rezervă acum” vei fi redirecționat pe o pagină în care va trebui să completezi informații despre persoanele care călătoresc și datele de facturare.
  2. Vei avea posibilitatea să alegi între plata online cu cardul, cu ordin de plată sau plata numerar în agenție.
  3. Dacă vei alege ultima opțiune, va trebui să te deplasezi la una dintre agențiile Filadelfia Turism pentru a plăti sejurul tău.
  4. După ce ai completat toate detaliile și ai ales metoda de plată, vei apăsa butonul ”Finalizare”.
  5. Dacă ai ales metoda de plată online, vei fi transferat pe o pagină pentru a introduce detaliile cardului tău bancar.
    • Agenții nostri vor primi detaliile rezervării tale și te vor contacta pentru a încheia toate formalitățile: încheierea contractului de călătorie;
    • încheierea asigurării de călătorie (dacă îți dorești și acest serviciu);
    • emiterea facturii;
    • transmiterea documentelor de călătorie.
  6. Poți să anulezi oricând o rezervare, însă, în funcție de condițiile ofertei, dar și de numărul de zile rămas până la plecare, poți fi penalizat cu un anumit procent din suma achitată
Consultanții noștri de vacanțe îți stau în mod constant la dispoziție pentru a te ajuta să găsești oferta potrivită și să finalizezi fără probleme procesul de rezervare. Ne poți contacta prin intermediul modului de chat din site-ul nostru sau telefonic.