Solicita o oferta
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta personalizata. Click aici pentru mai multe informatii despre cookies si modul lor de folosire.

Descriere

Localizare hotel:
HOTEL TURIST este situat pe strada principala, la intrarea in statiunea Neptun, la 50 m de gara si 250 m de plaja.

Descriere hotel:
Acesta este complet modernizat si dispune de 64 de camere: 3 single, 45 duble cu pat matrimonial sau 2 paturi twin, 15 junior suite (mini-apartamente) si 1 apartament standard.
Dotari si servicii
Hotel Turist pune la dispozitia turistilor restaurant, sala de conferinte, bar & lounge karaoke, incalzire cu centrala proprie.
Nu se accepta animale de companie.
Servicii masa
MASA: restaurant propriu,

Facilitati camere:
Toate camerele sunt dotate cu baie cu cabina de dus/ cada, TV, aer conditionat, minibar, telefon si internet.
Mini-apartamentele sunt compuse din 2 camere cu spatiu deschis intre ele, baie mare, un pat matrimonial, o canapea extensibila si 2 televizoare

Link oficial hotel: https://www.hotelturist.ro/

Va rugam sa alegeti o data de CheckIn si CheckOut pentru a vedea preturile.

Facilitati

Restaurant
Parcare gratuita
Terasa privata
Gradina
Receptie non-stop
Wi-fi in zonele publice

Ce se întâmplă când faci o rezervare online?


  1. Atunci când apeși butonul ”Rezervă acum” vei fi redirecționat pe o pagină în care va trebui să completezi informații despre persoanele care călătoresc și datele de facturare.
  2. Vei avea posibilitatea să alegi între plata online cu cardul, cu ordin de plată sau plata numerar în agenție.
  3. Dacă vei alege ultima opțiune, va trebui să te deplasezi la una dintre agențiile Filadelfia Turism pentru a plăti sejurul tău.
  4. După ce ai completat toate detaliile și ai ales metoda de plată, vei apăsa butonul ”Finalizare”.
  5. Dacă ai ales metoda de plată online, vei fi transferat pe o pagină pentru a introduce detaliile cardului tău bancar.
    • Agenții nostri vor primi detaliile rezervării tale și te vor contacta pentru a încheia toate formalitățile: încheierea contractului de călătorie;
    • încheierea asigurării de călătorie (dacă îți dorești și acest serviciu);
    • emiterea facturii;
    • transmiterea documentelor de călătorie.
  6. Poți să anulezi oricând o rezervare, însă, în funcție de condițiile ofertei, dar și de numărul de zile rămas până la plecare, poți fi penalizat cu un anumit procent din suma achitată
Consultanții noștri de vacanțe îți stau în mod constant la dispoziție pentru a te ajuta să găsești oferta potrivită și să finalizezi fără probleme procesul de rezervare. Ne poți contacta prin intermediul modului de chat din site-ul nostru sau telefonic.

Locatie