Solicita o oferta
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta personalizata. Click aici pentru mai multe informatii despre cookies si modul lor de folosire.

Descriere

Descrierea hotelului a fost actualizata pentru sezonul de vara 2020.

Categoria oficiala: 2 *.
LOCALIZARE: in centrul statiunii, la 300 de metri de plaja.
INFORMATII GENERALE: hotelul a fost construit in anul 2002 si renovat ultima data in anul 2013.
CAPACITATE: • cladire cu 4 etaje • 9 camere duble (max. 2 persoane, 13m2) • 3 camere triple (max. 3 persoane, 16m2) • 3 apartamente cu 2 dormitoare (max 4 persoane, 30m2).
TIP PENSIUNE: BO / BB / HB / FB - tip meniu.
COPII: Turistii cu varsta cuprinsa intre 2 si 11.99 ani sunt considerati copii.

Andreev Family hotel 2*
Summer 2020 15.05-10.07 11.07-25.08 26.08-05.10
Cancellation without penalty (days before check-in) 3 5 3
Cancellation penalty in nights 1 1 1
NO show penalty in nights 2 2 2

CAMERA DUBLA:

• 2 paturi separate / pat dublu
• aer conditionat individual
• televiziune prin cablu
• telefon
• mini-bar
• Wi-Fi (gratuit)
• balcon cu mobilier
• podea acoperita cu parchet / placi ceramice
• toaleta si baie cu dus, uscator de par (la cerere, la receptie), prosoape, cosmetice de baie
• gatitul nu este permis in camere
• curatenie in camere - zilnic
• schimbare prosoape - de doua ori / saptamana
• schimbare lenjerie de pat - de doua ori / saptamana


CAMERA TRIPLA:

• un pat dublu si un pat single
• aer conditionat individual
• televiziune prin cablu
• telefon
• mini-bar
• Wi-Fi (gratuit)
• balcon cu mobilier
• podea acoperita cu placi ceramice
• toaleta si baie cu dus, uscator de par (la cerere, la receptie), prosoape, cosmetice de baie
• gatitul nu este permis in camere
• curatenie in camera - zilnic
• schimbare prosoape - de doua ori / saptamana
• schimbare lenjerie de pat - de doua ori / saptamana


APARTAMENT:

• 2 dormitoare cu un pat dublu si 2 paturi separate, usa intre camere
• aer conditionat individual
• televiziune prin cablu
• telefon
• mini-bar
• Wi-Fi (gratuit)
• balcon cu mobilier
• podea acoperita cu parchet / placi ceramice
• toaleta si baie cu dus, uscator de par (la cerere, la receptie), prosoape, cosmetice de baie
• gatitul nu este permis in camere
• curatenie in camera - zilnic
• schimbare prosoape - de doua ori / saptamana
• schimbare lenjerie de pat - de doua ori / saptamana


FACILITATI:

• restaurant principal
• restaurant A-la-carte
• Wi-Fi in intregul hotel (gratuit)
• seif (contra cost)
• room service (la preturile din restaurant)
• fier de calcat (gratuit)
• check-in - dupa ora 14:00
• check-out - pana la ora 12:00
• accesul cu animale de companie nu este permis
• parcare auto pazita (contra cost)


SPORT & AGREMENT:

Gratuit
• sah


PENTRU COPII:

• patut pentru copii (gratuit)
• meniu pentru copii in restaurant (gratuit)
• scaune inalte in restaurant (gratuit)


PLAJA:

• plaja publica, cu nisip; umbrele de soare si sezlonguri - contra cost


Imaginile prezentate in acest site sunt cu titlu de prezentare si nu au valoare contractuala. Dimensiunile si designul camerelor hotelului pot varia, astfel incat cazarea in camerele din imagini nu este garantata. Hotelurile au dreptul de a-si modifica politica serviciilor oferite (contra cost / gratuit). Va rugam sa acceptati scuzele noastre pentru orice discrepante aparute.


Va rugam sa alegeti o data de CheckIn si CheckOut pentru a vedea preturile.

Ce se întâmplă când faci o rezervare online?


  1. Atunci când apeși butonul ”Rezervă acum” vei fi redirecționat pe o pagină în care va trebui să completezi informații despre persoanele care călătoresc și datele de facturare.
  2. Vei avea posibilitatea să alegi între plata online cu cardul, cu ordin de plată sau plata numerar în agenție.
  3. Dacă vei alege ultima opțiune, va trebui să te deplasezi la una dintre agențiile Filadelfia Turism pentru a plăti sejurul tău.
  4. După ce ai completat toate detaliile și ai ales metoda de plată, vei apăsa butonul ”Finalizare”.
  5. Dacă ai ales metoda de plată online, vei fi transferat pe o pagină pentru a introduce detaliile cardului tău bancar.
    • Agenții nostri vor primi detaliile rezervării tale și te vor contacta pentru a încheia toate formalitățile: încheierea contractului de călătorie;
    • încheierea asigurării de călătorie (dacă îți dorești și acest serviciu);
    • emiterea facturii;
    • transmiterea documentelor de călătorie.
  6. Poți să anulezi oricând o rezervare, însă, în funcție de condițiile ofertei, dar și de numărul de zile rămas până la plecare, poți fi penalizat cu un anumit procent din suma achitată
Consultanții noștri de vacanțe îți stau în mod constant la dispoziție pentru a te ajuta să găsești oferta potrivită și să finalizezi fără probleme procesul de rezervare. Ne poți contacta prin intermediul modului de chat din site-ul nostru sau telefonic.

Locatie