Solicita o oferta
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta personalizata. Click aici pentru mai multe informatii despre cookies si modul lor de folosire.

Kristal Beach Apartments Aparthotel


Descriere

Descriere in curs de actualizare pentru sezonul de vara 2020.

LOCALIZARE: la 50 de metri de plaja.
INFORMATII GENERALE: Hotelul de apartamente a fost construit in anul 2012.
CAPACITATE: • 2 cladiri cu cate 6 etaje • 2 lifturi • apartamente cu un dormitor (max. 2+2/4 persoane, 58-60 m²) • apartamente cu doua dormitoare (max. 4+2/6 persoane, 94-97 m²).
TIP PENSIUNE: RO (fara masa).

IMPORTANT
: La cazare vi se va solicita un depozit rambursabil de 50 de euro /unitate de cazare (va fi platit in numerar). Acesta va fi returnat la plecare, dupa ce se va verifica daca nu exista daune sau obiecte deteriorate in apartamente.

Kristal Beach Apartments Aparthotel 3*
Summer 2020 01.05-31.05 01.06-15.06 16.06-03.07 04.07-26.08 27.08-06.09 07.09-15.09 16.09-25.10
Cancellation without penalty (days before check-in) 3 6 6 8 6 6 3
Cancellation penalty in nights 2 3 3 5 3 3 2
NO show penalty in nights 5 5 5 5 5 5 5
Early bookings
15% Discount for bookings made till 31.03 and paid 100% till 10.04 for stay in periods 01.05.-15.06. & 07.09.-25.10.
10% Discount for bookings made till 31.03 and paid 100% till 10.04 for stay in period 16.06.-06.09.
NOTE: * At time of accommodation - deposit 50 euro per room - for damages. At departure will be turn back in the absence of damages. ** The changes of names in confirmed bookings are not possible.

APARTAMENT:

• camera de zi cu o canapea extensibila (folosita ca pat suplimentar pentru doua persoane) si unul sau doua dormitoare separate
• aer conditionat individual
• televiziune prin satelit
• Wi-Fi (gratuit)
• bucatarioara complet echipata (inclusiv cuptor cu microunde, gatitul este permis) si masina de spalat rufe
• seif (gratuit)
• baie cu dus/cada
• uscator de par (la receptie)
• balcon
• podea acoperita cu parchet, placi ceramice
• curatenie in camera - zilnic
• schimbare lenjerie de pat – la 3 zile
• schimbare prosoape – la 3 zile


FACILITATI:

• Wi-Fi in apartamente (gratuit)
• spalatorie (contra cost)
• fier de calcat (gratuit)
• parcare nepazita (contra cost)
• accesul cu animale de companie nu este permis


SPORT SI AGREMENT:

Gratuit
• piscina exterioara

Contra cost
• masaj (hotelul Mirage of Nessebar)
• sauna (hotelul Mirage of Nessebar)
• baie de aburi (hotelul Mirage of Nessebar)


PENTRU COPII:

• patut pentru bebelusi (contra cost, se plateste la receptie)
• piscina pentru copii


PLAJA:

• plaja publica, cu nisip; umbrele de soare si sezlonguri – contra cost
• umbrele de soare si sezlonguri gratuite langa piscina


Imaginile prezentate in acest site sunt cu titlu de prezentare si nu au valoare contractuala. Dimensiunile si designul camerelor hotelului pot varia, astfel incat cazarea in camerele din imagini nu este garantata. Hotelurile au dreptul de a-si modifica politica serviciilor oferite (contra cost / gratuit). Va rugam sa acceptati scuzele noastre pentru orice discrepante aparute.



Va rugam sa alegeti o data de CheckIn si CheckOut pentru a vedea preturile.

Ce se întâmplă când faci o rezervare online?


  1. Atunci când apeși butonul ”Rezervă acum” vei fi redirecționat pe o pagină în care va trebui să completezi informații despre persoanele care călătoresc și datele de facturare.
  2. Vei avea posibilitatea să alegi între plata online cu cardul, cu ordin de plată sau plata numerar în agenție.
  3. Dacă vei alege ultima opțiune, va trebui să te deplasezi la una dintre agențiile Filadelfia Turism pentru a plăti sejurul tău.
  4. După ce ai completat toate detaliile și ai ales metoda de plată, vei apăsa butonul ”Finalizare”.
  5. Dacă ai ales metoda de plată online, vei fi transferat pe o pagină pentru a introduce detaliile cardului tău bancar.
    • Agenții nostri vor primi detaliile rezervării tale și te vor contacta pentru a încheia toate formalitățile: încheierea contractului de călătorie;
    • încheierea asigurării de călătorie (dacă îți dorești și acest serviciu);
    • emiterea facturii;
    • transmiterea documentelor de călătorie.
  6. Poți să anulezi oricând o rezervare, însă, în funcție de condițiile ofertei, dar și de numărul de zile rămas până la plecare, poți fi penalizat cu un anumit procent din suma achitată
Consultanții noștri de vacanțe îți stau în mod constant la dispoziție pentru a te ajuta să găsești oferta potrivită și să finalizezi fără probleme procesul de rezervare. Ne poți contacta prin intermediul modului de chat din site-ul nostru sau telefonic.

Locatie